Panacea.nlquote:Op woensdag 24 september 2008 16:28 schreef elby1988 het volgende:
Kan iemand ook even een link posten dan?
Hier is nog niets te vinden op BB...
Netjes, alleen jammer dat deze niet meeteltquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Seam het volgende:
Ik heb een score van 8,17. Dat is dus al bijna genoeg voor het einde van het jaar(8,27)
Maar voor een goede score moet ik alweer 17,92
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:12 schreef dotKoen het volgende:
Ehh, de score bij Panacea is toch niet de procentuele score? Je moet dat getal toch nog delen door 2?
Ik heb dan dus een procentuele score van 29. Een stijging van 2 t.o.v. mei (een stijging van 31 had ik ook wel heel overdreven gevonden).
Inderdaadquote:
Wat was de vraag dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef dotKoen het volgende:
https://owiwebserver.umcn.nl/prikbord/topics/view/13677. Moet zeggen dat ik wel getwijfeld heb tussen B en C...
quote:
quote:Normaal semen heeft volgens de World Health Organisation (WHO) een bepaald volume. Dit is:
A. < 1 ml;
B. 1-2 ml;
C. > 2 ml.
Lijkt me ook erg lastige keuzequote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef Repeat het volgende:
Wat zal ik nou doen, beginnen aan co-schappen of eerst wetenschapsstage... Lastig want je kunt alleen voorkeuren aangeven en dus nog niks regelen kwa stage...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |