abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61833627
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef nourguy01 het volgende:
Hoi,
volgende schooljaar wil ik graag geneeskunde studeren. (Zit nu staatsexamen vwo te doen)
Omdat veel van mijn familieleden in Engeland wonen wil ik het liefst daar gaan studeren.
Ik heb het 1 en ander op google gezocht maar kom er niet echt uit.

graag wil ik het volgende weten:
1). Klopt het dat al je cijfers hoger dan 8 moeten zijn om toegelaten te worden?
2.) Waar kan ik meer informatie vinden over wat ik moet doen?

alvast bedankt.
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar het bleek voor mij niet haalbaar. Inderdaad omdat je (voor zover ik kon vinden) minimaal een 8 voor al je vakken moet staan). Verder is er in het VK geen lotingssysteem, dus wordt vooral geselecteerd op geschiktheid. Je moet dus heel erg geschikt zijn .

Meer informatie kun je vinden op de site van UCAS, het Britse equivalent van het Centraal Bureau Aanmelding en Plaatsing van de IB-Groep.
pi_61838114
Nou, de Co-Assistent biedt weer een hoop ethische vraagstukken . De casus met de vader die een nier wilde afstaan aan zijn zoon, die niet zijn zoon bleek te zijn vond ik wel interessant. Verstraeten die intraperitoneale chemotherapie toepast terwijl de patiënt hem dat expliciet verboden heeft is gewoon belachelijk. Voor de tuchtraad ermee!

Verder: Aaltje blijkt nog meer stereotype te zijn: ze is niet alleen provinciaal, autist en lomp, maar ook nog lesbisch :p.
pi_61841913
Deze week krijgen de eerstejaars hier hun eerste sessie anatomie in de snijzaal . Ik moet een aantal practica geven, ben benieuwd hoeveel er plat gaan .
pi_61866827
Bedankt Dotkoen,

denk dat ik ook weinig kans maak ik UK

Hoe zit het met Belgie dan hebben zij geen colloquium doctum voor studenten zonder vwo.
of mensen die ouder zijn dan 21?
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_61867304
Waarom dan niet gewoon Nederland ?
pi_61868848
Belgie lijkt me dus helemaal niets, het is bovendien ook 7 jaar en heel erg theoretisch ingesteld. Eerste jaar krijg je ook nog Scheikunde, Biologie, etc.

Ohja, en straks weer de VGT! Wel eerst heel Nijmegen doorfietsen .
pi_61872341
fipo!

eitje.
pi_61872473
Eerste keer VGT gehad zojuist
Ik heb maar 40 vragen ofzo ingevuld, bij de rest had ik geen flauw idee waar het over ging
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_61872484
VGT was weer makkelijk.. Snap nooit dat mensen daar uren over moeten doen..

Ow en Seam: eerste keer 40 vragen is vet veel hoor.. Kon ik niet invullen iig in het eerste jaar.. Ben nu 5e jaars en heb er 120 ingevuld..
  woensdag 24 september 2008 @ 11:19:47 #190
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_61872633
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:14 schreef Honeymooner het volgende:
VGT was weer makkelijk.. Snap nooit dat mensen daar uren over moeten doen..

Ow en Seam: eerste keer 40 vragen is vet veel hoor.. Kon ik niet invullen iig in het eerste jaar.. Ben nu 5e jaars en heb er 120 ingevuld..
dat jaar was het nog juist/onjuist of niet?

vond dat juist onjuist gedoe veel leuker, was ik veul sneller klaar

bahbah, nog 2.5 dag oogheelkunde
pi_61872668
Hmm, hij leek moeilijker te zijn, 109 vragen ingevuld. Wel vrij 'avontuurlijk' te werk gegaan, relatief veel gegokt.

Wel opvallend dat er ook in de tentamenzaal al weer duidelijk sprake was van bovenste luchtweginfecties, wat een gehoest en gesnotter zeg...

Overigens, vraag 115: staat daar het antwoord nu al gegeven?
pi_61872950
Heb er 111 ingevuld, ben 2e jaars maar moet ook nog één voldoende(of een goed voor een eindgoed) voor jaar 1 halen

Hopen dat ik zowel voor jaar 1 als jaar 2 een goed heb
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 24 september 2008 @ 11:35:55 #193
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_61873078
Zo, 90 vragen ingevuld, waarvan aardig wat gokjes in de zin van "ik kan me niet voorstellen wat het anders zou moeten zijn".
Dat van vraag 115 vatte ik ook niet helemaal, als je een term in een voortgangstoets al moet uitleggen dan is het toch helemaal geen goede vraag?
Ik moest ook wel even grinniken om vraag 154, over die marcel die de geur oppikte van de jonge vrouw die voor hem zat in de collegezaal
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_61873135
ik zie dat bij vraag 115 nu pas staan
pi_61873213
De surveillanten worden trouwens steeds merkwaardiger. Vandaag liep er één rond met een wandelstok ....

O ja, het feochromocytoom uit de in dit topic besproken casus zat er in
pi_61873289
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef dotKoen het volgende:
De surveillanten worden trouwens steeds merkwaardiger. Vandaag liep er één rond met een wandelstok ....
Haha, maar jij bent toch 2ejaars? Hij liep bij mij in de rij .
pi_61873291
Ik dacht dat die laatste zin in vraag 115 gewoon antwoord D was ofzo met een verkeerde print
pi_61874021
Ik heb geen juist of onjuist gehad hoor. Gewoon afwisseling tussen twee, drie of vier keuzes. Ik heb ook een aantal vragen gegokt, omdat hij bij ons toch nog niet mee telt. Die vraag over Marcels geur was wel grappig ja
Ik was verbaasd eigenlijk dat er nog zoveel over algemene kennis en statistiek gevraagd werd.
pi_61874043
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef dotKoen het volgende:
House!

3e jaar -> 70 ingevuld
Geniet, maar drink met Maarten.
pi_61875281
6e jaar: geen VGT meer!
I feel kinda Locrian today
pi_61879685
Heeft ook iemand de antwoorden al ?;)
pi_61879916
ja
pi_61879960
G voor zowel jaar 1 als 2

6 punten binnen en een goed begin
pi_61880030
Kan iemand ook even een link posten dan ?

Hier is nog niets te vinden op BB...
pi_61880182
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:28 schreef elby1988 het volgende:
Kan iemand ook even een link posten dan ?

Hier is nog niets te vinden op BB...
Panacea.nl
pi_61880625
Slimme site bij dat Panacea.
pi_61880671
Ik heb een score van 8,17. Dat is dus al bijna genoeg voor het einde van het jaar (8,27)
Maar voor een goede score moet ik alweer 17,92
pi_61880709
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Seam het volgende:
Ik heb een score van 8,17. Dat is dus al bijna genoeg voor het einde van het jaar (8,27)
Maar voor een goede score moet ik alweer 17,92
Netjes, alleen jammer dat deze niet meetelt
pi_61880820
Ik weet al in ieder geval dat zonder al te veel moeite te doen ik het kan halen dit jaar
pi_61880968
Maar dat kan altijd wel, de onvoldoende - voldoende grens vind ik redelijk laag altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')