Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar het bleek voor mij niet haalbaar. Inderdaad omdat je (voor zover ik kon vinden) minimaal een 8 voor al je vakken moet staan). Verder is er in het VK geen lotingssysteem, dus wordt vooral geselecteerd op geschiktheid. Je moet dus heel erg geschikt zijnquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef nourguy01 het volgende:
Hoi,
volgende schooljaar wil ik graag geneeskunde studeren. (Zit nu staatsexamen vwo te doen)
Omdat veel van mijn familieleden in Engeland wonen wil ik het liefst daar gaan studeren.
Ik heb het 1 en ander op google gezocht maar kom er niet echt uit.
graag wil ik het volgende weten:
1). Klopt het dat al je cijfers hoger dan 8 moeten zijn om toegelaten te worden?
2.) Waar kan ik meer informatie vinden over wat ik moet doen?
alvast bedankt.
dat jaar was het nog juist/onjuist of niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:14 schreef Honeymooner het volgende:
VGT was weer makkelijk.. Snap nooit dat mensen daar uren over moeten doen..
Ow en Seam: eerste keer 40 vragen is vet veel hoor.. Kon ik niet invullen iig in het eerste jaar.. Ben nu 5e jaars en heb er 120 ingevuld..
Haha, maar jij bent toch 2ejaars? Hij liep bij mij in de rijquote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef dotKoen het volgende:
De surveillanten worden trouwens steeds merkwaardiger. Vandaag liep er één rond met een wandelstok ....
House!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef dotKoen het volgende:
De surveillanten worden trouwens steeds merkwaardiger. Vandaag liep er één rond met een wandelstok ....
Panacea.nlquote:Op woensdag 24 september 2008 16:28 schreef elby1988 het volgende:
Kan iemand ook even een link posten dan?
Hier is nog niets te vinden op BB...
Netjes, alleen jammer dat deze niet meeteltquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Seam het volgende:
Ik heb een score van 8,17. Dat is dus al bijna genoeg voor het einde van het jaar(8,27)
Maar voor een goede score moet ik alweer 17,92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |