quote:Op woensdag 10 september 2008 18:39 schreef iofn het volgende:
Blijkt er een keuzeblok alternatieve geneeswezen zijn geweest waarin er elke week vier uur gemediteerd werd, het lijkt hier godverdomme de VU wel.
Hier wel een keuzeblok, maar volgens de studiegids is dat enkel over alternatieve geneeswijzen, niet alternatieve 'geneeswijzen' zelf.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:39 schreef iofn het volgende:
Blijkt er een keuzeblok alternatieve geneeswezen zijn geweest waarin er elke week vier uur gemediteerd werd, het lijkt hier godverdomme de VU wel.
Waarom de KNMG meewerkt aan de onderzoeksvraag of 'het wenselijk is dat niet-reguliere behandelwijzen geïntroduceerd worden in het curriculum van de geneeskundeopleiding' is me niet geheel duidelijk, ik dacht dat ze dit jaar een duidelijk standpunt tegen alternatieve behandelwijzen hadden ingenomen.quote:Graag vraagt de KNMG, mede namens E K (student geneeskunde aan de Radboud universiteit Nijmegen), je medewerking aan een onderzoek naar kennis, ervaring, en mening van geneeskundestudenten in Nederland over niet reguliere behandelwijzen (denk aan acupunctuur, homeopathie, orthomanuele geneeskunde, ect.).
Een belangrijke vraag ter beantwoording binnen dit onderzoek is of de geneeskundestudent het wenselijk vindt dat niet-reguliere behandelwijzen geïntroduceerd worden in het curriculum van de geneeskundeopleiding. Publicaties n.a.v. dit onderzoek zullen op de website van Arts in Spe (www.artsinspe.nl) vermeld worden.
Serieus? Wat een watjes daar in Grunn :p.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Vandaag intro in de snijzaal van het UMCG gehad. Ik trok het, geheel volgens verwachting, goed. Wel leuk dat er toch altijd een paar knock out gaan.
Gebeurt zo vaak. Vooral bij de eerste keer OK schijnt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, de meur die van de burn afkomt van die elektrische scalpel is best penetrantquote:Op donderdag 11 september 2008 16:27 schreef Nuna het volgende:
Bij mij is nog nooit iemand flauwgevallen tijdens de snijzaal. Ook wel debiel hoor, en die mensen moeten arts worden?
Hm, mijn eerste keer OK vond ik juist alleen maar erg interessantquote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak. Vooral bij de eerste keer OK schijnt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, de meur die van de burn afkomt van die elektrische scalpel is best penetrant
Vorig jaar was ik ook eerstejaars in Groningen maar ging het prima hoor met iedereenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Vandaag intro in de snijzaal van het UMCG gehad. Ik trok het, geheel volgens verwachting, goed. Wel leuk dat er toch altijd een paar knock out gaan.
Dit jaar tijdens de introductie, werden er 2 niet goed toen de mantoux prik werd gezet, dus ja.....die mensen hadden wel hun plekje aan mij mogen gevenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:27 schreef Nuna het volgende:
Bij mij is nog nooit iemand flauwgevallen tijdens de snijzaal. Ook wel debiel hoor, en die mensen moeten arts worden?
Krijgen jullie ook Hep A van de uni? Wij moesten daarvoor betalen, alleen hep B gratis ...quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Seam het volgende:
Vandaag vaccinatie Hepatitis A en B moeten halen en blijkbaar waren daar vandaag al 2 mensen bij flauwgevallen
We kregen een combinatie aangebodenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook Hep A van de uni? Wij moesten daarvoor betalen, alleen hep B gratis ...
Hihi, in mijn jaar gingen er ook iets van 2 ondersteboven. Zie je ze even later trillend met een bekertje water op een stoel zitten. Ik vond die penetrante formalinelucht de eerste keer minder erg dan ik hem nu vind. Ben een beetje verkeerd om geconditioneerd geloof ik. Als ik er nu ben, ga ik na een uur meestal met een licht gevoel in m'n hoofd weer weg.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
(nog) niks. Gelukkig mag je ook in blok 3 een keuzeproject doen. Even kijken of ik twee weken op de SEH meelopen kan regelenquote:
Ik merk niet zoveel van die lucht, gelukkig. In mijn jaar is volgens mij niemand flauwgevallen in de snijzaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:42 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Hihi, in mijn jaar gingen er ook iets van 2 ondersteboven. Zie je ze even later trillend met een bekertje water op een stoel zitten. Ik vond die penetrante formalinelucht de eerste keer minder erg dan ik hem nu vind. Ben een beetje verkeerd om geconditioneerd geloof ik. Als ik er nu ben, ga ik na een uur meestal met een licht gevoel in m'n hoofd weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |