quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:17 schreef leejow het volgende:
Boehoeee huilende knorren!
Scores zijn gebaseerd op wat de andere studenten op de site maken. De norm ligt meestal wat lager omdat slecht scorende studenten het minder nakijken denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 14:31 schreef Pluizel het volgende:
die panaceacriteria op voortgangstoetsen kloppen nooit. Mijn daadwerkelijke uitslag valt altijd veel lager uit dan wat de site zegt. Ik snap ook niet echt waar die cijfers op gebaseerd zijn. Leuk om na te kijken, maar niet om je score uit te rekenen...
Elin en dat rare rode wijf houden zich ook zo goed aan geheimhoudingsplichtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:43 schreef Pluizel het volgende:
Mijn god, de co-assistent gister was echt vreeeeeeselijk slecht. Nog erger dan normaal :|.
Stereotype aaltje is nu ook nog eens een automutileerder...
Het bellen naar Shownieuws is inderdaad triest, maar die opnames saboteren door een paar keer duidelijk anaalfissuur te roepen vind ik niet eens zo'n slecht idee bij dergelijke irritante patiënt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Elin en dat rare rode wijf houden zich ook zo goed aan geheimhoudingsplicht
Maar ze kan wel met één hand hechten!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:43 schreef Pluizel het volgende:
Mijn god, de co-assistent gister was echt vreeeeeeselijk slecht. Nog erger dan normaal :|.
Stereotype aaltje is nu ook nog eens een automutileerder...
Eens, doe mij dan maar een dokter als JD of Elliotquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:24 schreef Repeat het volgende:
House is zo lame he, kan het niet vaak genoeg zeggen. Snap niet dat iedereen dat zo leuk vindt...
Truequote:
Mazzelpikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef iofn het volgende:
Zo, Oogheelkunde zit er ook weer opTussen al die cataract-patienten door wel een Horner-syndroom op basis van een Pancoast-tumor gevangen!
*denkt aan aflevering van de co-assistent*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef iofn het volgende:
[..]
Zo, Oogheelkunde zit er ook weer opTussen al die cataract-patienten door wel een Horner-syndroom op basis van een Pancoast-tumor gevangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |