Die 13 minuten durende MP3 versie is ook geniaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:19 schreef emokid het volgende:
Godver wat de blues soms wel niet met mij doet. Kent iemand dat kwellende gevoel wanneer je bluesgitaristen hoort improviseren? Die momenten waarbij ze steeds hoger gaan en met hun prachtige schrorre stem Lord Have Mercy roepen.
Een van de mooiste bluessolo's zit toch wel in Red House van Jimi Hendrix. Hij deed ze elke keer weer wat anders. Dit vind ik de mooiste versie:
Je vergeet deze link:quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:19 schreef emokid het volgende:
Dan heb ik het nog niet gehad over een van de Kings waar Hendrix voornamelijk zijn inspiratie uit haalde. Luister vooral naar het gedeelte na de helft:
IS dat van het crossroads festival? (en zo ja, welk jaar?)quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:11 schreef matjuhhh007 het volgende:
Blues is gewoon het mooiste wat er is!
Dit vindt ik een heel mooi filmpje, met z'n allen.
Knap wat die Albert Collins wel niet zonder plectrum kan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef The_stranger het volgende:
Nu we toch bezig zijn met meerdere grote namen op 1 podium:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef emokid het volgende:
Verslaafd aan een album de laatste dagen, Live Stock van Roy Buchanan.
[ afbeelding ]
Zo intiem!
Heerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef emokid het volgende:
Verslaafd aan een album de laatste dagen, Live Stock van Roy Buchanan.
[ afbeelding ]
Zo intiem!
Oh, dan moet het wel slecht zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar ik ken die hele kerel niet,,,
Je bent niet de enige. Maar het is zeker de moeite waard om 's wat van hem te beluisteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar ik ken die hele kerel niet,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |