Ja, vrienden, klasgenoten, zusje, neef, eigenlijk iedereen die ervan weet welquote:
Jezus alsof die allemaal dan ook dieser forum checken enzo? Je vergeet miss reetvetah met je iedereen? :pquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, vrienden, klasgenoten, zusje, neef, eigenlijk iedereen die ervan weet welBehalve paar lui die er zelf ook opzitten
Reetveter valt onder de paar lui die er wel op zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jezus alsof die allemaal dan ook dieser forum checken enzo? Je vergeet miss reetvetah met je iedereen? :p
sGh@7jUuhHhS$squote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Je zegt tegen mensen, brb even fok checken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Reetveter valt onder de paar lui die er wel op zitten.
Nee als ik zeg dat ik even op Fok! zit want het is gezellig zoals nu, zo weten ze het. Ze vinden het ook wel grappig enzo, maar ook weer dom dat ik erop zit
r3@L Sw33Th3@rTsSSzzzquote:
Nee, ik zit midden in zo'n halfsaai gesprek dus ik zeg ja doei ik ga. Ja wat doen. ja hoezo wat doen? ja wat ga je doen en om er vanaf te zijn zeg ik; ik ga Fok!ken bitchquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zegt tegen mensen, brb even fok checken?
hihi dat is wel sweet dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik zit midden in zo'n halfsaai gesprek dus ik zeg ja doei ik ga. Ja wat doen. ja hoezo wat doen? ja wat ga je doen en om er vanaf te zijn zeg ik; ik ga Fok!ken bitch
Al bijna 120 delen een goed topic geweestquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:12 schreef 3lmo het volgende:
3 Uur durende lessen (die je dan als laatste hebt) die uitvallen, zijn nice.![]()
Goed topique.
nog nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je er ook 1 in je aquarium?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Al bijna 120 delen een goed topic geweest
Deze pic's doen het 'm.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Al bijna 120 delen een goed topic geweest
Ik kan alles altijd zo gevoelig zeggenquote:
Je gaat nog minder snel weg van Fok! dan ikquote:
Dat is een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan alles altijd zo gevoelig zeggen
Als je mij je adres PM't, dan stuur ik je waterquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
nog niet![]()
Ik heb:
1) geen aquarium
2) geen water
3) geen zee-egel
4) geen geld
5) geen plaats
6) baarmoedervliesontsteking
En msn. Ik faal in afsluiten. Ben er nu een uur mee bezigquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je gaat nog minder snel weg van Fok! dan ik
PM verzonden.!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je mij je adres PM't, dan stuur ik je water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |