Om maar even iemand te quoten..quote:
of anders deze meneer :quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
De TT's worden steeds slechter
quote:
Het dikgedrukte is je antwoord waarom hij weinig server zal zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef spy08 het volgende:
Middag boefjes.ik heb een vraag en mischien dat jullie er iets mee kunnen.
Heb even naar Bf2 bij iemand gisteravond gekeken die een klacht had dat hij zo weinig servers ter beschikking had om uit te kiezen wanneer hij online wilde spelen. Hij had de patch 1.4 ( 1.4.1 wilde hij niet upgraden vanwege???) en zo een Quadcore ding met een prima videokaart en Samsung scherm( dus daar lag het niet aan).
verder had hij een NL tekst op zijn scherm (bij online gamen)waardoor het net leek alsof hij alleen maar met Nederlanders sprak terwijl het gewoon de taalinstelling was. Heel irritant tijdens type/Voip en en is de vraag dus of je dat kan veranderen zodat alles gewoon in standaard Engels is.
Ik heb zelf m.b.t het aantal servers niks ongewoons kunnen vinden en zat alleen te denken aan de optie dat hij mischien geen ADSL abonnement heeft waardoor hij dus kwa keuze ook weinig server opties heeft m.b.t online spelen. Terecht? of ligt het ergens anders aan. Iemand?
Je bent een S vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Om maar even iemand te quoten..
[..]
of anders deze meneer :
[..]
Boeiend...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je bent een S vergeten
en in Nederland hebben we geen president
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef ursel het volgende:
'Aarde kan op 10 september vergaan'Die arme Jorrit..
Heeft die zijn laatste dagen alcohol-vrij doorgebracht..
En voor niets zwaar getraind..![]()
![]()
De klim naar boven is een stuk langer&steiler hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef ursel het volgende:
Maar goed dat ik het allemaal niet zo serieus opgenomen heb..
Maar goed dat de aarde opgeslokt wordt dan maar..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
De klim naar boven is een stuk langer&steiler hoop ik dan maar
De hemel hoort niet bij de aarde dus die klim moet je dan nog maken..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef ursel het volgende:
Maar goed dat de aarde opgeslokt wordt dan maar..
Ja, maar dan hebben we toch vleugeltjes..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
De hemel hoort niet bij de aarde dus die klim moet je dan nog maken..
Die heeft ook vleugeltjes..quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:23 schreef RudyCarell het volgende:
Higgs!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Die heeft ook vleugeltjes..
[ afbeelding ]
Oh ik heb al een tijdje een prima slaap patroonquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Die ligt al een paar uur te pitten..
Moest jij trouwens ook niet wat aan je slaap patroon doen??
Het huis van onze knettergekke bovenbuurvrouwtje staat te koopquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ik heb al een tijdje een prima slaap patroon![]()
Iedere dag rond 23.00 of 24.00 me nest in en dr om 7.00 of 8.00 weer uit. Ben weer blij dat ik rond een uur of 23.30 bijna in slaap val. Soms is et zo erg dat ik me X360 aanstaat en ik slaap. Komt me pa of broertje m'n kamer binnen, zien ze mij allang in dromenland zijn. Krijg ik de volgende ochtend te horen : Je x360 was gisteravond jou aan het bekijken dan dat jij erop aan het gamen was/film kijken. Ik :
, maar k heb wel lekker geslapen
![]()
Eerst is iedereen met de TT eens, behalve Frankie, nu is iedereen tegen de TT, behalve Frankie..quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien wel slechtste TT ooit
10 september vergaat de wereld
Ik moet 10 september opleveren aan systeemtest...
Ik zie een verband
Lijkt me duidelijk tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef ursel het volgende:
Eerst is iedereen met de TT eens, behalve Frankie, nu is iedereen tegen de TT, behalve Frankie..![]()
10 sept is de uiterlijke passering bij de notarisquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien wel slechtste TT ooit
10 september vergaat de wereld
Ik moet 10 september opleveren aan systeemtest...
Ik zie een verband
nooit hypotheek betalenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
10 sept is de uiterlijke passering bij de notaris
hoef ik mooi geen hypotheek te betalen
Alles valt tesamen op de 10e.. Het MOET wel dan gebeuren..quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
10 sept is de uiterlijke passering bij de notaris
hoef ik mooi geen hypotheek te betalen
je gebrijpt wat ik deboel!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
nooit hypotheek betalen![]()
je zal het waarschijnlijk anders bedoelen
Whehequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef ursel het volgende:
WTF, die Google Chrome is fucking snel zeg..
Zelfs FOK! is nu snel..
Dan was de politie toch voor haar langs gekomen met 3 wagensquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Het huis van onze knettergekke bovenbuurvrouwtje staat te koop
Niet wat voor jou??
[ afbeelding ]
Link
Denk ut ja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan was de politie toch voor haar langs gekomen met 3 wagens
De wereld vergaat 10 september, dus het airsoften kan ook niet doorgaan..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef henkus_ het volgende:
navond, jongens, las net het emailtje van JP lijkt me leuk om mee te gaan, (heb dus maar positief gereageerd)
ff ontopic heb het niet echt gevolgd en heb weinig zin alles te gaan lezen waar gaat het vanavond over??
Kheb hier nog een mini voor jequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef henkus_ het volgende:
lol, geloof niet echt in mbh's, en heb al een paar andere dingen in mijn agenda voor na de 10e dus ik heb helemaal geen tijd voor het vergaan van de wereld
(had een poosje geleden wel de beschikking over een black hole maar die was niet echt mini meer)
zit erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:33 schreef Sickert het volgende:
http://googlechromehyve.hyves.nl/
omdat ik meteen fan ben![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe
Inco betaalt een tientje om FOK! snel te krijgen en dan wordt ie ge-owned door het gratis alternatiefTis idd erg snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |