Dat is inderdaad een goed alternatief, dan gaan we die eens proberen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.
Maar dan kun je geen effecten gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.
Ik wil gewoon vrouw en kinderen zien als ik in taiwan zit. Verdere mogelijkheden zijn nutteloos imho.quote:Op maandag 8 september 2008 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen effecten gebruiken.
je hebt daar toch voldoende vrouwen en kinderen die als vervangers willen spelenquote:Op maandag 8 september 2008 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vrouw en kinderen zien als ik in taiwan zit. Verdere mogelijkheden zijn nutteloos imho.
god man, ze zijn LELIJK daar.quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
je hebt daar toch voldoende vrouwen en kinderen die als vervangers willen spelen
quote:Jason Chen:
Two black iMacs are on stage, as they often are. Looks like there’s going to be a software portion of this show. Some lady is filming me with a huge ass camera. Hey lady, I see you.
Lights are dimming! SAX SOLO ALMOST DONE!
quote:10:00 am Vincent Nguyen: Steve Jobs is on stage
Steve Jobs is strolling out on stage; skinny, but energetic.
Echter:quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef JoMo0 het volgende:
Damn. Steve is erg skinny![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |