Firefox stuurt me zomaar door naar de oude, via Internet Explorer krijg ik hem wel. Bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is wel de goede hoor deze dus http://events.apple.com.e(...)s89/event/index.html
380 hier.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Holy Steve, in Grid View gebruikt iTunes gewoon even 260 MB aan geheugen
Grid 220 coverflow 285. Handig trouwen dat pijltje naast naam kun je even snel illustratie zien.quote:
Bij weergave kun je gewoon andere kiezen hoor. Nieuwe visuele effecten trouwensquote:Op woensdag 10 september 2008 00:00 schreef emokid het volgende:Leuk voor een paar minuten maar het kan vast niet uitgeschakeld worden? Slokt alleen maar geheugen op.
Heb het ook ingesteld. Duurde even voordat alles gedaan was. Maar de heb een tijdje zitten luisteren en hij doet het echt goed. En pakt echt nummers die bijelkaar horen. Normale Shuffle was leuk, maar die pakte gewoon random iets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Genius.
Normaal ben ik in de mood voor een nummer, en moet daarna meestal wel 10 nummers verder shufflen voordat ik een volgend nummer heb wat bij m'n mood past. Nu doet iTunes dat allemaal automatisch!![]()
![]()
Voor mac os is het apple + f voor windows weet ik het niet. control + f mischienquote:Op woensdag 10 september 2008 00:43 schreef emokid het volgende:
Godver van die visualiser wist ik niet eens, wat ziet dat er bruut uit. Kun je ook in full screen omschakelen?
Ik heb nog heel wat dollars er op staanquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik heb toch al wel wat dollars uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |