Ja, echt knap vind ik het van hem.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:21 schreef lily het volgende:
[..]
dus jij gillend naar huis
Wat grappig zeg.
En Anna Nina ook al... hoe komen ze er eigenlijk op heh. Een identiteitscrisis ofzo![]()
Oh, en Renzell, ik las dat Julius zindelijk is![]()
David niet![]()
ik snap je post niet, maar dat is vast mijn peutertopic-groenheid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:03 schreef bixister het volgende:
pm-girl, anna dreigt er alleen nog maar mee, 't is nog niet gebeurd hoor!(voor zover ik yppy's post begrijp).
Ja, en veel lange Jannen te snoepen gevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:16 schreef owlet het volgende:
En in de tussentijd moeten jullie hem maar veel pokon geven, PM?![]()
oeh, zouden die nog bestaan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, en veel lange Jannen te snoepen geven
Klinkt wel logisch idd, een extra controle kan geen kwaad zeker nu de controle anders waarschijnlijk pas over een half jaar zou zijn.quote:Nee, hij kruiste nu bijna de tweede lijn en dat is reden om een extra controle te doen volgens het protocol. Je kunt er niets aan doen, maar is het dan niet 'beter' dan volgt er een test om chronische infecties en allergieën uit te sluiten die de groei zouden kunnen belemmeren.
Ik sluit dat nu eigenlijk al uit, maar och, de groei volgen kan nooit kwaad.
Over een jaar pas zelfs werd mij van de week verteld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:23 schreef owlet het volgende:
Klinkt wel logisch idd, een extra controle kan geen kwaad zeker nu de controle anders waarschijnlijk pas over een half jaar zou zijn.
De extra controle ís over een half jaar, in april. De gewone volgende controle volgt inderdaad in oktober 2009.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:23 schreef owlet het volgende:
Klinkt wel logisch idd, een extra controle kan geen kwaad zeker nu de controle anders waarschijnlijk pas over een half jaar zou zijn.
Ah, dan had ik het toch verkeerd gelezen! Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef YPPY het volgende:
Er hebben nog geen vingertjes tussen de deur gezeten. Voor de duidelijkheid.
Bij ons is de controle na een jaar pas. Wij gaan ook extra over een half jaar. Ivm het groeien en voor mijzelf natuurlijk.
Tot over twee jaar m@x!
Niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Vivi het volgende:
Stimuleren om erachter te komen zie ik niet zitten.
Waarom verbaast het me niet dat jij als eerste reageertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niet?
Ik weet niet Vief, ik weet alleen dat mijn menneke erg snel een erectie heeft.
Ach, het went.![]()
En waarom posten wij illegaal in het peutertopic?![]()
Nou, dan heeft ie nog even speling, erectiegewijs. Waarom JIJ hier zit weet ik echter niet. Zeker lekkere oudere wijven ronselenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niet?
Ik weet niet Vief, ik weet alleen dat mijn menneke erg snel een erectie heeft.
Ach, het went.![]()
En waarom posten wij illegaal in het peutertopic?![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat jij als eerste reageert![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |