Wat lief Bix!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef bixister het volgende:
Anna wil de laatste tijd niet meer Anna genoemd worden, maar Nina.daar is ze vrij consequent in, als we soms toch Anna zeggen zegt ze "er is geen Anna meer!" en als je dan vraagt waar Anna dan gebleven is zegt ze "die heb ik ingeruild, voor Nina!"
Consequent blijven. Ik vind dat je manier goed is! Zelf doen wij bijna hetzelfde (in de hoek gaat ze hier). Tot nu toe blijft ze er wel in staan, ik heb helaas verder zo 123 geen tips!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef Utrecht het volgende:
grgrgrgrrr de peuterpuberteit.... ik word er echt stapeldol van.
Waar onze straffen eerst wel effect hadden, lacht mijn dochter mijn nu recht in mijn gezicht uit.
We zoeken naar een nieuwe aanpak, wie heeft tips:
Nu krijgt ze een waarschuwing als ze iets doet wat niet mag (de kat pesten bijvoorbeeld)
Daarna gaat ze naar de gang en dan moet ze daar 3 minuten blijven.
Alleen doet ze dat nu niet meer en komt ze meteen weer naar buiten, ik zet haar dan weer terug en dit kan dus wel een kwartier zo door gaan. Ondertussen is ze alleen maar aan het lachen (voorheen ging ze huilen waardoor wij wisten dat het indruk maakte). Zojuist dacht ik, zo het werkt goed, doe ik na 3 minuten de gangdeur open, is ze gewoon naar buiten gegaan, behoorlijke schrik natuurlijk.
Oh ja ze heeft nu 4 maanden een zusje en volgens mij begint ze daarom nu opeens ook meer aandacht te vragen door stout te zijn.
Iemand tips voor dit draakje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:58 schreef renzell het volgende:
Ja, het werd ook echt een tikkeltje genant op den duur, want hij zei het te pas en te onpas tegen iedere willekeurige voorbijganger op straat, in de supermarkt, de bakker, de bieb, noem maar op. En ik met het schaamrood op mijn kaken, steeds maar weer quasi nonchalant proberen te reageren met: "Kom Julius, we gaan". En hij vervolgens (terecht), weer boos: "Ik heet geen Julius, ik ben Gordon!!!"
Hij doelt trouwens op Gordon de stoomtrein, níet op Neerlands gezelligste televisienicht.
Dan heb ik dus wel een dossier bij jeugdzorg lopen. Nu niet, dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef Moonah het volgende:
Kan toch best Yppy?
Ja, echt knap vind ik het van hem.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:21 schreef lily het volgende:
[..]
dus jij gillend naar huis
Wat grappig zeg.
En Anna Nina ook al... hoe komen ze er eigenlijk op heh. Een identiteitscrisis ofzo![]()
Oh, en Renzell, ik las dat Julius zindelijk is![]()
David niet![]()
ik snap je post niet, maar dat is vast mijn peutertopic-groenheid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:03 schreef bixister het volgende:
pm-girl, anna dreigt er alleen nog maar mee, 't is nog niet gebeurd hoor!(voor zover ik yppy's post begrijp).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |