Sara is naar het cb geweest. Ze is nu 16,3 kilo bij een lengte van 96,6 cm, was keurig! De CB arts had voor het eerst geen commentaar op haar gewicht (te licht/ te zwaar), maar vond het goed. Wel jammer dat ze vervolgens tegen Sara zei dat haar buikje te dik was, en dat er toch maar wat vanaf moest
Sara heeft ook een bol buikje, altijd gehad, is heel vervelend met kleding kopen, maar moet ze dan d'r lunch maar overslaan ofzo? Alle testjes gingen goed, behalve de ogentest. De derde regel kon Sara niet zien, waarop de arts ging drammen dat ze beter d'r best moest doen, waarna Sara totaal dichtklapte en niets meer zei.
Dus over 3 maanden mogen we nog een keer proberen.
Ik vond het wel sneu hoor, Sara is heel spontaan over het algemeen, maar heeft ook moeite met het idee niet goed genoeg te zijn. Als ze maar denkt dat iemand haar niet leuk vindt klapt ze gewoon totaal dicht...
En ze mist 2 kiezen bovenin. Nu heb ik al mijn melkkiezen nog, mijn moeder ook, en mijn zusje ook, maar die mist er ook 2. Dus even aankijken hoe dat verdergaat, ze kunnen alsnog doorkomen natuurlijk.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje