Fijn Cattie!
LadyS, ik hoop dat je er gauw achterkomt wat het is. Succes.
Cas, mijn Cas, wat een kereltje.
Zo zag ik hem vandaag in:
Met zijn allen naar Hellendoorn. Broerlief begint bij de eerste blik op de 'Piranha' (heet niet zo, maar deze kent iedereen wel) al te schreeuwen dat hij dáár ECHT niet in gaat. En ook niet in de Olifantjes en ook niet in de auto's etc.
Cas niet, brult boos en gefrustreerd als hij ergens niet in mag. En blijft zijn grote broer het liefste laag in de Olifantjes, Cas wil alleen maar hoger.
Al lopende rent hij regelmatig rondjes om zijn enthousiaste energie kwijt te kunnen. Maar ook sloom lantefanterend ieder spikkeltje op de grond inspecterend, zich niks aantrekkend van zijn licht geirriteerde gezinsleden. Volledig genietend in zijn wereldje. Dat gezichtje van hem, dat stralende blije koppie.

Hij hoeft mama's handje niet vast te houden, hij redt zich prima zelf.
Als zijn broer al bij binnenkomst van de tunnel geschrokken bij papa op schoot kruipt met zijn handen op zijn oren in de bootjes, kruipt Cas toch dicht tegen me aan als het allemaal even te spannend wordt.
Ongeduldig wacht hij aan tafel op papa en het eten. En als hij eraan komt roept Cas blij: "Tatjes!"
Hij zit enorm te genieten van iedere hap die hij eerst door een dikke laag mayonaise haalt.
Dan gaan we naar huis en daar zit meneer achterin de auto.
Ik heb zo enorm van mijn mannen genoten weer vandaag. Zo'n dag waar je weer een tijdje op kan teren.

Duim in de mond, een piraten ooglap half op zijn oog en neus, nog zachtjes meezingend met Kabouter Plop. 'Toeku een zjat." (wij zoeken een schat)
Wat een klein lief mannetje en zijn broer gedraagt zich zo groot, maar kan niet verbloemen dat hij nog lang niet zo stoer is als hij graag wil doen voorkomen. Allebei staren ze dromerig naar buiten met hun nieuwe ooglapjes.
Ik krijg vaak te horen dat hij best ver vooruit is in zijn ontwikkeling, maar als ik hem zo zie zitten dan blijft hij mijn kleine mannetje.
en angsthaas Léon heeft ook wel echt genoten hoor, nadat hij zich eindelijk liet overhalen om gewoon ergens in te gaan.