mpoet de hydrocortisone gebruiken op de eczeem en als die bijna weg is dan weer die vaselinecreme.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:06 schreef Belana het volgende:
vicky, het is wel hormoonzalf he, ik zou als het ergste weg is proberen of cardiflor ofzo helpt, dat is minder schadelijk en mij helpt het erg goed. sterkte met Amber!
Amber gaat eigenlijk elke dag onder de douche. Vooral als ze na het eten weer eens helemaal onderzit. Soms springt ze er ineens bij als ik of Michel staat te douchen.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef Fuente het volgende:
Ik gebruik cardiflor nu vaak als ik kleine plekjes zie. De laatste keer ging het echter zo rap dat niets meer hielpZe is er nu bijna weer vanaf gelukkig.
Vet houden is idd een goede, en niet te vaak in bad, Sara gaat nu om de dag en als haar huid heel droog is maar 2 keer in de week. Altijd met balneum of iets anders vettends. Erna goed insmeren enzo!
Pas na het 4e jaar. Voor die tijd kan er wel getest worden maar heeft de uitslag eigenlijk geen enkele waarde. Kinderarts van Bruno wilde Bruno dus geen allergietest bij een 1/2 jaar aan doen om die reden. We kwamen er met piepende ademhaling die niet door ventolin etc ophield. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te zijn, maar de katten hadden ook de boosdoeners kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:54 schreef Vicky het volgende:....Vanaf welke leeftijd kunnen ze een allergietest doen? Ik heb het idee dat Amber allergisch is voor beesten. Als we bij mijn ouders vandaan komen heft ze altijd een snotneusje. Mijn ouders hebben een kat.
We houden haar op strak dieet en dat gaat goed, in okt/nov is haar eigen arts weer op het azm, dan wil ik overleggen met haar over de opname wel of niet.quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe gaat het nu met Arwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |