abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 10:05:13 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_61369442
wat een mooie winkel sugar voor je kindjes en wat leuk dat ze het allebei leuk vinden!

ah sjak, Jetske doet dus gelukkig ook mee in de "nee" golf

Ezra is al een paar dagen neit lekker, maandag is Nick hem eerder gaan ophalen, dinsdag ging het wel, gisteren ben ik eerder naar huis gegaan en vandaag heb ik vrij genomen. Vannacht was the night from hell met veel huilen en gedoe. arm kind natuurlijk, hij is echt ziek.
stormy waters...
sailin'
pi_61369741
Heb hydrocortisone creme en vaseline creme gekregen.
Allergietest doen ze idd nog niet omdat ze te jong is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61370446
Die creme is super Vicky, gaat vast snel werken

Belana, beterschap voor Ezra
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 4 september 2008 @ 11:06:36 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_61370951
vicky, het is wel hormoonzalf he, ik zou als het ergste weg is proberen of cardiflor ofzo helpt, dat is minder schadelijk en mij helpt het erg goed. sterkte met Amber!
stormy waters...
sailin'
pi_61371399
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:06 schreef Belana het volgende:
vicky, het is wel hormoonzalf he, ik zou als het ergste weg is proberen of cardiflor ofzo helpt, dat is minder schadelijk en mij helpt het erg goed. sterkte met Amber!
mpoet de hydrocortisone gebruiken op de eczeem en als die bijna weg is dan weer die vaselinecreme.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:57:52 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_61372097
ja, dat begreep ik al, de vaselinecreme is ook goed, eczeemhuid moet je vet houden, maar in cardiflor zit dan ook nog weer een werkende stof, vandaar dat ik het zei
eerst maar eens van het ergste af zien te komen arm kind
stormy waters...
sailin'
pi_61372131
oke.
* Vicky schrijft Cardiflor op het boodschappenlijstje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61372149
Ik gebruik cardiflor nu vaak als ik kleine plekjes zie. De laatste keer ging het echter zo rap dat niets meer hielp Ze is er nu bijna weer vanaf gelukkig.
Vet houden is idd een goede, en niet te vaak in bad, Sara gaat nu om de dag en als haar huid heel droog is maar 2 keer in de week. Altijd met balneum of iets anders vettends. Erna goed insmeren enzo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61372203
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef Fuente het volgende:
Ik gebruik cardiflor nu vaak als ik kleine plekjes zie. De laatste keer ging het echter zo rap dat niets meer hielp Ze is er nu bijna weer vanaf gelukkig.
Vet houden is idd een goede, en niet te vaak in bad, Sara gaat nu om de dag en als haar huid heel droog is maar 2 keer in de week. Altijd met balneum of iets anders vettends. Erna goed insmeren enzo!
Amber gaat eigenlijk elke dag onder de douche. Vooral als ze na het eten weer eens helemaal onderzit. Soms springt ze er ineens bij als ik of Michel staat te douchen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 september 2008 @ 12:06:14 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_61372288
Toen ezra nog erg last had ging ie maar 1 keer in de week in bad ofzo, gelukkig is het bij hem inmiddels zo goed als weg, maar douchen e.d. zijn niet goed bij eczeem idd.
stormy waters...
sailin'
pi_61373479
cardiflor helpt hier niks. die vaseline-achtige zalf wel (cetomacrogol), maar meer preventief. als 't echt mis is, dan pakken we de hormoonzalf, dat is echt toverspul.
pi_61373638
Wat lastig al die eczeemdingen. Hebben we hier gelukkig nooit nodig gehad.

Anna ging vandaag mee naar mijn werk, heeft ze lekker met de andere peuters gespeeld. Alleen vond ze een half uurtje slapen op de terugweg in de auto genoeg, ze ligt net in bed en wil er nu al uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 4 september 2008 @ 13:19:39 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61373860
Ook hier hormoonzalf voor als het weer zo opspeelt. Voor de rest de vaselinecrem en af en toe na het bad en hele vete creme van wedela. Die ruikt wel lekker naar lavendel maar brengt geen nieuwe reactie teweeg. Gebruiken jullie ook allemaal balneum voor bad en douche?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61373943
Ja wij wel, balneum. Die creme van Wedela ken ik niet, ga ik ook eens voor kijken!
Sara
Merel
Ukje
pi_61387730
Wat een leuk winkeltje hebben Storm en Maria gekregen!

Zielig de eczeem kindjes! Kim heeft er nu gelukkig nog amper last van. Hier ook de cetomacrogol oid creme en de vaseline creme voor als het weer opspeelt.

Kim heeft zich over het algemeen heel goed gedragen op vakantie!
Maar weglopen is natuurlijk ook erg leuk. We zaten in een huisje en het was lekker weer, dus buiten zitten. Kim wilde natuurlijk de omgeving telkens verkennen.
Ze had redelijk gegeten. Maar vooral veel lol gehad en veel uitstapjes gehad. We waren met mijn ouders en hun hond mee. Die zal ze nu wel missen denk ik. Mijn zusje was er 2 dagen, vonden ze beiden gezellig.
Ze praat nu ineens heel goed en heel wijs. We zijn oa in Burgers Zoo geweest en toen heeft ze de hele tijd gelopen. En ze luisterde heel goed. Vind ik knap!
En ze windt iedereen moeiteloos om dr vingers. En dan zo’n lekkere deugniet lach erbij.
Ohja, op het 1 persoonsbed slapen ging heel goed.

Nu ga ik maar eens slapen, ben doodop.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Ingrid_ op 04-09-2008 22:34:18 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:56:28 #41
108648 cattie
lieve moeder
pi_61412963
Ingrid, fijn dat jullie met Kin een fijne vakantie hebben gehad.

Ouders met kindjes met exceem, wat vervelend is dat toch. Sterkte.

En veel beterschap voor Ezra! Hoe is het nu met hem?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:35:40 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_61414145
Voor Ezra is gelukkig geen creme meer nodig, soms heeft ie ene plekje in zijn knieholte en als ik dat ff smeer met cardiflor of vaseline lanette dan trekt het snel weer weg.

Gisteren was Ezra echt heel ziek, voor de zoveelste dag koortsig, echt sneu. gistermiddag leek ie ietsje op te knappen en na een goede nachtrust, eindelijk weer eens door geslapen, was ie vandaag echt stukken beter. Als ie nou weer een beetje wil gaan eten gaan we de goeie kant op
stormy waters...
sailin'
pi_61442986
quote:
Op donderdag 4 september 2008 07:54 schreef Vicky het volgende:
....Vanaf welke leeftijd kunnen ze een allergietest doen? Ik heb het idee dat Amber allergisch is voor beesten. Als we bij mijn ouders vandaan komen heft ze altijd een snotneusje. Mijn ouders hebben een kat.
Pas na het 4e jaar. Voor die tijd kan er wel getest worden maar heeft de uitslag eigenlijk geen enkele waarde. Kinderarts van Bruno wilde Bruno dus geen allergietest bij een 1/2 jaar aan doen om die reden. We kwamen er met piepende ademhaling die niet door ventolin etc ophield. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te zijn, maar de katten hadden ook de boosdoeners kunnen zijn.
pi_61478033
Wat een hoop allergische kindjes zijn er toch...

Ze hebben nu bij Julia wel een allergietest dmv. een bloedafname gedaan maar waarschijnlijk is die informatie ook niet betrouwbaar.
  maandag 8 september 2008 @ 18:04:48 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61478207
Een bloedtest is nooit helemaal 100% betrouwbaar,
De enige echte duidelijke manier van testen si eliminatie-provocatie,
Wel kan in sommige gevallen het verheldering geven.
Bij arwen klopte de bloedtesten juist wel altijd, i.c.m met huidtesten en eliminatie provocatie waren de uitslagen altijd correct hier.
Dus het kan zeker wel nut hebben, de testen worden niet voor niets soms gedaan
Het moet alleen ter ondersteuning dienen, en niet als leidraad
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_61480506
Hoe gaat het nu met Arwen?
  maandag 8 september 2008 @ 19:30:25 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61480662
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe gaat het nu met Arwen?
We houden haar op strak dieet en dat gaat goed, in okt/nov is haar eigen arts weer op het azm, dan wil ik overleggen met haar over de opname wel of niet.

Verders tis echt gewoon al een minikleutertje zo wijs, kwebbelt lekker vlot en duidelijk, slim dametje ook.
En verders af en toe hilarische uitspraken, met dan zo;n toetje en toontje erbij, heerlijk kind
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_61480840
Die uitspraken zijn zo leuk soms! Moet ze eik eens opschrijven.
Post je nog weleens foto's van haar?
pi_61481119
Ik heb bij Emma vanaf het begin de huidverzorgingsprodukten van Weleda. billenzalf, bodycreme en milk en de haar en bodydouche. Ik bener enthousiast over, heb nu omdat het gratis was een flesje van zarqa maar dat ruikt naar niks en ik mis dan toch dat typische geurtje. Ook toen ze een erg droge huid en exceemachtige plekjes had hielp het goed.
-einde reclame-

-mag ik ff blij zijn dat Emma bij Mike net zo vervelend doet als bij mij?- faaaseee
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:05:37 #50
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61492680
Daar mag je best blij om zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties