Wat goed!quote:Op maandag 22 september 2008 08:05 schreef YPPY het volgende:
Het was geen vrije school en kind zit inmiddels op een andere school.
Als iemand nadenkt over welke school bij een kind past, vind ik het eigenlijk altijd wel ok. Het zal ook wel komen omdat de keuze hier erg beperkt is. We moeten meteen een heel eind weg voor iets anders.
Vanochtend kwam ik onder de douche vandaan en hoorde onderstaand gezang:
poesjeMAUWWW
kom eensGAUWWW
ik heb lekkere melk voor JOUWWW
en voor MIJIJIJ
rijsteBIJIJIJ
o, wat heerlijk smullen WIJIJIJIJIJIJ!!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef cattie het volgende:
.
Nog wel een positief punt: zijn enorme papagerichtheid lijkt over te zijn! Hij komt nu ook uit zichzelf bij mij zitten enzo.
Mja, ik ben ook geen arts natuurlijk. Maar ik weet wel dat ik, vroeger als ik een nachtmerrie had, even rustig moest bijkomen en daarna gewoon weer verder sliep. Ik wist dan ook niet meer wat ik gedroomd had.quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef LadyS het volgende:
cattie, wat fijn
PV, ik geloof niet dat het iets met nachtmerries te maken heeft. Ze slaapt zonder problemen weer verder als het weer achter de rug is. Ze wil dan ook per se in haar eigen bedje en niet bij papa en mama. Maar ik zal het zeker wel in gedachten houden, want op zich is het zo gek nog niet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:15 schreef renzell het volgende:
Is Lisje vandaag jarig Snoop?!?![]()
![]()
![]()
En daar sta je dan zo koelbloedig bij te zwaaien alsof het niets is?!?![]()
![]()
Zindelijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:08 schreef snoopy het volgende:
[..]ik was een heel klein beetje supermoe op het moment van posten
Alles wel met je kleine man?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef renzell het volgende:
Heerlijk, die kinderbilletjes zonder luier.Ik wil hem de hele tijd in z'n kont knijpen.
Wat lief Bix!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef bixister het volgende:
Anna wil de laatste tijd niet meer Anna genoemd worden, maar Nina.daar is ze vrij consequent in, als we soms toch Anna zeggen zegt ze "er is geen Anna meer!" en als je dan vraagt waar Anna dan gebleven is zegt ze "die heb ik ingeruild, voor Nina!"
Consequent blijven. Ik vind dat je manier goed is! Zelf doen wij bijna hetzelfde (in de hoek gaat ze hier). Tot nu toe blijft ze er wel in staan, ik heb helaas verder zo 123 geen tips!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef Utrecht het volgende:
grgrgrgrrr de peuterpuberteit.... ik word er echt stapeldol van.
Waar onze straffen eerst wel effect hadden, lacht mijn dochter mijn nu recht in mijn gezicht uit.
We zoeken naar een nieuwe aanpak, wie heeft tips:
Nu krijgt ze een waarschuwing als ze iets doet wat niet mag (de kat pesten bijvoorbeeld)
Daarna gaat ze naar de gang en dan moet ze daar 3 minuten blijven.
Alleen doet ze dat nu niet meer en komt ze meteen weer naar buiten, ik zet haar dan weer terug en dit kan dus wel een kwartier zo door gaan. Ondertussen is ze alleen maar aan het lachen (voorheen ging ze huilen waardoor wij wisten dat het indruk maakte). Zojuist dacht ik, zo het werkt goed, doe ik na 3 minuten de gangdeur open, is ze gewoon naar buiten gegaan, behoorlijke schrik natuurlijk.
Oh ja ze heeft nu 4 maanden een zusje en volgens mij begint ze daarom nu opeens ook meer aandacht te vragen door stout te zijn.
Iemand tips voor dit draakje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:58 schreef renzell het volgende:
Ja, het werd ook echt een tikkeltje genant op den duur, want hij zei het te pas en te onpas tegen iedere willekeurige voorbijganger op straat, in de supermarkt, de bakker, de bieb, noem maar op. En ik met het schaamrood op mijn kaken, steeds maar weer quasi nonchalant proberen te reageren met: "Kom Julius, we gaan". En hij vervolgens (terecht), weer boos: "Ik heet geen Julius, ik ben Gordon!!!"
Hij doelt trouwens op Gordon de stoomtrein, níet op Neerlands gezelligste televisienicht.
Dan heb ik dus wel een dossier bij jeugdzorg lopen. Nu niet, dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef Moonah het volgende:
Kan toch best Yppy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |