Noah had er ook wel last van. Pijn aan zijn arm idd, en ook hangerig. Hij heeft 3 dvd's achter elkaar gekeken, hangend op de bankquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Leah het volgende:
Dat dwarse is idd hier ook heel herkenbaar. Echt toe aan school, dat was bij Freek ook zo trouwens.
Ik had nog niet getekend, toen bij de intake al niet, maar ik heb het idd door mogen kijken en toen getekend.
Het gaat me ook echt om het principe hoor, ik heb niets te verbergen, maar ik blijf het raar vinden. In alle andere omstandigheden teken je toch ook nooit iets ongezien? Ik tenminste niet, maar ik ben dan ook gedrild door mijn vader, om nooit iets klakkeloos te tekenen.
Het jongste wurm had trouwens nog knap last van de prik, een dik en rood armpje, een dag of twee.
Wat vervelend Bass-Miss! Zeker ook voor Fons. Ik heb geen tips voor je, aangezien Simon nog lang niet zo ver is!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Wij hebben hier een kakdrama...
Fons durft dat niet op het potje te doen, niet buiten, niet op het toilet, dus gaf ik hem daarvoor nog een pamper. Maar nu wil hij dus ook niet meer in zijn pamper...![]()
Groot drama hier dus als de nood hoog is...
Het moeilijke hier is dat er niet echt druk is. Het enige wat we hier gedaan hebben is hem deze zomer veel in zijn blote kont laten lopen en toen merkten we dat hij er gewoon controle over had. Dus hem eens laten plassen op het potje en na een tijdje deed hij dat gewoon en kwam hij het zeggen als hij moest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef owlet het volgende:
Arme Fons!
Ik herken het zeker van Ronja. Toen die ineens heel erg bezig was met zindelijk worden en ze er op het kinderdagverblijf ook mee aan de slag gingen leek het ineens te veel druk (ghehe) voor haar te worden.
We zijn toen naar de dokter geweest om een verstopping uit te sluiten en hebben toen verder geen aandacht meer besteed aan het zindelijk worden.
Ook het paniekerige, angstige hebben we zo veel mogelijk genegeerd. Als in: niet uitbundig troosten, geen aandacht geven aan hoe moeilijk het wel niet moest zijn.
Ook hebben we het boekje van de mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft stukgelezen en is ze veel met ons mee geweest naar de wc.
Toen ging het snel beter. Ze is een heel stuk terug qua zindelijkheid, het potje wil ze helemaal niet en op de wc wil ze vooral veel zitten en alsof doen. Prima dus, het komt wel. Het belangrijkste was voor haar dat de druk er af was.
Ja, dat wou ik doen toen hij het nog wel in zijn pamper wou doen, maar nu wil hij dat dus ook niet meer.quote:
Ook niet, hij wil het er blijkbaar echt niet voelen uitkomen of zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:17 schreef owlet het volgende:
En zonder luier? Of alleen een onderbroekje om het op te vangen?
Ik denk ook dat van alle dingen die wij gedaan hebben dit het beste werkte. Het voelde echt vreselijk, om je kind zo te negeren. Maar eigenlijk is het natuurlijk geen negeren maar alleen bevestigen dat het normaal en niet erg is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef bixister het volgende:
hij zal er toch even 'door' moeten, bassmiss. piet had er ook een tijdje moeite mee. ik zou er tegenover hem toch maar zo nuchter mogelijk over doen. 'tsja jongen, 't kan er niet in blijven, daar krijg je buikpijn van'. oid. en 'iedereen moet wel eens poepen' etc. en verder niet teveel aandacht aan besteden. succes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |