haha ben jij dezelfde mafkees als de spammert of z'n holmaatje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:25 schreef Goliath_ het volgende:
dat is waar
toch heb ik er wel vertrouwen in
hij was ook voordat ie begin al fitness instructeur.. voor ie zn studententijd inging
dus hij zal al wel een basis gehad hebben
maar desalniettemin denk ik dat iedereen ZEKER veel vooruitgang kan boeken
een duospamquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:14 schreef Goliath_ het volgende:
houd je bek placebo
hehe nee hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha ben jij dezelfde mafkees als de spammert of z'n holmaatje?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:15 schreef arjanvanmeer het volgende:
stfu
ow nee ik geloof je meteen nuquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Goliath_ het volgende:
[..]
hehe nee hoor
maar ik kwam em ook tegen op de weblog
"maar kan het niet"quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ow nee ik geloof je meteen nu![]()
Nee, ik ga zo even echt trainen, met gewichten enzo. PL style benchen, cleans, dippen, squats met 100+ kg, je-kent-het-wel (-maar-kan-het-niet...)
ach, het is tenslotte geen kansloze spam-post, en waarschijnlijk kan je het ook niet, dus wat loop je nou te nuilen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef BramMatthijssen het volgende:
[..]
"maar kan het niet"
wat is dit nou weer voor sneue post
triest zeg
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:11 schreef arjanvanmeer het volgende:
Goedenmorgen mensen,
Ik kwam dit tegen op de weblog, fok: become a spartan.
Erg stoer concept lijkt me, hoef je niet meer maar die k*t fitnesschool. Zijn er hier nog meer mensen die dit doen? Misschien kunnen we samen beginnen?
Groeten
Arjan
waarom?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:44 schreef arjanvanmeer het volgende:
met die instelling kom je er niet vrees ik.
Je kan het sowieos een weekje proberen!?
SPARTAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |