Firefox heet nu ook al de 'veiligste browser' te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuke feature. Mijn browser loopt haast nooit vast, maar kan af en toe handig zijn.
Daarnaast ben ik wel eens benieuwd hoe hun security statement zich verhoudt tot het feit dat het open source is; zou dat niet gevaarlijker zijn ?
Dat wordt dus morgenochtend even downloaden en testen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Downloadlink over 10 uurtjes, http://www.freechromethemes.com/DownloadGoogleChrome.php
vannacht om 4 uur zal hij dus gelanceerd worden![]()
Ziet er niet echt Google achtig uit die sitequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Downloadlink over 10 uurtjes, http://www.freechromethemes.com/DownloadGoogleChrome.php
Hmmm, daar ga ik niet voor wakker blijven...quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Die site is eigendom van een zekere Ali Kaplan en geregistreerd via GoDaddy. Niet echt een officiële Google pagina zegmaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
18:00 UTC betekend vanavond om 20:00 uur Nederlandse tijd. Hopelijk komt 'ie dan online, of snel daarna in ieder gevalquote:The beta for the Windows version is due to be released on September 2, 2008. Google will host a press conference that day at 18:00 UTC (11:00 am PDT). Mac OS X and Linux versions are under development and will follow the Windows version.
In de praktijk blijkt de tweede tot dusver ruimschoots tegen de eerste op te wegen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, kan me voorstellen dat hackers sneller exploits zullen vinden dan met closed source. Immers, de broncode is openbaar en kan derhalve ingezien worden.
Voordeel is wel dat lekken sneller gevonden worden en gefixt worden natuurlijk.
oke, dat wil ik gelovenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die site is eigendom van een zekere Ali Kaplan en geregistreerd via GoDaddy. Niet echt een officiële Google pagina zegmaar.
Op Wikipedia staat het volgende:
[..]
18:00 UTC betekend vanavond om 20:00 uur Nederlandse tijd. Hopelijk komt 'ie dan online, of snel daarna in ieder geval.
Offtopicquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Firefox heet nu ook al de 'veiligste browser' te zijn.
Opensource heeft qua security voor- en nadelen.
Voordeel is dat veiligeheidslekken makkelijk opgespoord en gerepareerd kunnen worden doordat de source voor iedereen inzichtelijk is
Nadeel is dat 'bad-guys' dat ook kunnen...
Volgens mij was het aanvankelijk de bedoeling om het pas woensdag bekend te maken en hem dan gelijk met de beta afleveren...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Strip gelezen en het klinkt veelbelovend, jammer dat er niet meteen bij release een beta beschikbaar is... zeker de nieuwe JVM zou ik wel eens uit willen proberen gezien het geheugenverbruik van de huidige versie(s) die ik heb draaien.
Wellicht de Vista laptop van m'n vriendin morgen eens misbruiken om de Beta eens te testen.
Hij is momenteel nog niet te downloaden, waarschijnlijk later deze avond en anders morgen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef Karzeuler het volgende:
loop me hopeloote zoeken naar die download van die browser. Overal lees ik dat google die uitbrengt. Zelfs op journaal hadden ze 't er over. Dus ik zoeken. Maar nix hoor
wel veel links naar gears.google.com/chrome
maar dan krijg je gewoon die zoekmachine
weet iemand waar je die browser kan downloaden?
in beta1 misschienquote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 18:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Offtopic
Eh, niet om lullig te zijn, maar had Firefox dit jaar al niet meer security-gaten dan IE?
Gelukkig heb je niet de moeite genomen om dit topic door te nemen of op z'n minst de posts boven je te lezen ...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef Karzeuler het volgende:
loop me hopeloote zoeken naar die download van die browser. Overal lees ik dat google die uitbrengt. Zelfs op journaal hadden ze 't er over. Dus ik zoeken. Maar nix hoor
Kneuzen snappen het verschil niet tussen een aankondiging en een release. En ze nemen het vrolijk van elkaar overquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef Karzeuler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |