abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61316155
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef whoops het volgende:

[..]

Wat? Of hij er komt? Of hij het doet? Of hij aan de verwachtingen voldoet?

Niet zo cryptisch, visionair Scorpie...

Nou, ik moet het nog maar eens zien. Kijk, een nieuwe browser zoals Google die voorsteld zou natuurlijk fantastisch zijn. Maar ja, ook de visionairs van Google hebben het wel eens bij het verkeerde eind. Zo zou eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken enzovoorts.

Ze vergeten bij Google echter dat de mensen tegenwoordig redelijk 'tevreden' zijn met IE/FF. Er is maar weinig vraag naar een Ferrari zeg maar.
pi_61316174
ANP schrijft dat het al gelanceerd is.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:10:47 #53
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61316266
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
nope, als hij er is, is hij hier te downloaden
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:12:31 #54
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61316309
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, ik moet het nog maar eens zien. Kijk, een nieuwe browser zoals Google die voorsteld zou natuurlijk fantastisch zijn. Maar ja, ook de visionairs van Google hebben het wel eens bij het verkeerde eind. Zo zou eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken enzovoorts.

Ze vergeten bij Google echter dat de mensen tegenwoordig redelijk 'tevreden' zijn met IE/FF. Er is maar weinig vraag naar een Ferrari zeg maar.
Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?

Als je de strip had gelezen had je kunnen zien dat het Google er niet om gaat om de markt de domineren met deze browser, het gaat ze er om dat ze een innovatief platform willen neerzettten wat het web anno 2008 ondersteunt, en dat doen de huidige browsers niet (die werken volgens Google nogsteeds met het web van 10 jaar terug).
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61316557
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef whoops het volgende:

[..]

Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?
Google`s 2e agenda
quote:
Als je de strip had gelezen had je kunnen zien dat het Google er niet om gaat om de markt de domineren met deze browser, het gaat ze er om dat ze een innovatief platform willen neerzettten wat het web anno 2008 ondersteunt, en dat doen de huidige browsers niet (die werken volgens Google nogsteeds met het web van 10 jaar terug).
Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.
Daarnaast kan je je natuurlikj afvragen waar zij vandaan halen dat de huidige browsers niet voldoen; we zijn nu toch immers ook aan het interacteren via het web?
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:26:03 #56
65490 whoops
pi_61316632
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Google`s 2e agenda
Zinvolle bijdage...
quote:
Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.
Daarnaast kan je je natuurlikj afvragen waar zij vandaan halen dat de huidige browsers niet voldoen; we zijn nu toch immers ook aan het interacteren via het web?
Als je het mij vraagt opereert Google met de huidige generatie browsers ook al vrij aardig hoor...

Het gaat juist om de toekomst... Als iedereen de visie had die jij hier laat zien zouden we nogsteeds met paard-en-wagen rondrijden...

Misschien moet je het verhaal maar eens lezen, dan kan je er wellicht iets zinnigs over zeggen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  Donald Duck held dinsdag 2 september 2008 @ 11:27:29 #57
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61316682
De strip is wel interessant, op technologisch vlak zitten er wat toffe vernieuwende concepten in.
Maar dat is allemaal achter-de-schermen gedoe, ben benieuwd of het de normale gebruiker ook zal gaan aanspreken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:28 #58
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61316710
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Linkje? Hopelijk met comments heb ik ff wat te bashen .
phluphy for president!
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:31:53 #59
65490 whoops
pi_61316786
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
De strip is wel interessant, op technologisch vlak zitten er wat toffe vernieuwende concepten in.
Maar dat is allemaal achter-de-schermen gedoe, ben benieuwd of het de normale gebruiker ook zal gaan aanspreken.
Ik denk dat het grootste deel inderdaad gewoon de browser blijft gebruiken die bij het OS zit. "Die doet het toch immers prima?".

Maar, als dit ding gaat werken zoals Google denkt, en het biedt de mogelijkheid om fatsoenlijke web applicaties te draaien, kan het er wel eens voor zorgen dat andere browsers ook dit soort functionaliteit gaan bieden, ik heb het idee dat dat het doel is.

Door zo'n browser te leveren zet je een bepaalde nieuwe standaard. Als er straks populaire sites/web applicaties komen die alleen maar goed (of stukken beter) werken in Chrome zullen de andere browsermakers vast hun best doen om de functionaliteit en performance van Chrome ook te leveren...

My 2cts.
pi_61316788
Damn, lang stripje. Is er al een samenvatting gepaint ?
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:32:14 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61316796
TvP. Goede beginselen, maar de verwachtingen zijn (misschien te) hoog voor een beta.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:33:06 #62
84926 WyriHaximus
pi_61316824
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, lang stripje. Is er al een samenvatting gepaint ?
Dit komt aardig in de beurt lijkt mij: http://googleblog.blogspot.com/2008/09/fresh-take-on-browser.html
phluphy for president!
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:34:14 #63
65490 whoops
pi_61316853
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:32 schreef soylent het volgende:
TvP. Goede beginselen, maar de verwachtingen zijn (misschien te) hoog voor een beta.
Volgens mij is dat altijd een probleem... De meeste mensen snappen niet helemaal wat het verschil is tussen een beta en een release....
pi_61316950
Het klinkt goed wat ze brengen,
nu hopen dat ze het ook waar kunnen maken (al heb k daar bij google niet echt veel twijfels over )
Ik ga in elk geval de beta binnen halen als hij online staat.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:38:23 #65
84926 WyriHaximus
pi_61316963
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:34 schreef whoops het volgende:

[..]

Volgens mij is dat altijd een probleem... De meeste mensen snappen niet helemaal wat het verschil is tussen een beta en een release....
Mensen boeit het verschil ook niet ze zien het als een stable. Moet wel zeggen dat het woord beta tegenwoordig voor van alles gebruikt word (vooral in web 2.0) als aandacht trekkertje ipv als test release.
phluphy for president!
pi_61316992
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:26 schreef whoops het volgende:

[..]

Zinvolle bijdage...
[..]

Als je het mij vraagt opereert Google met de huidige generatie browsers ook al vrij aardig hoor...
Mwah. Qua zoekmachine aandeel zeker wel. Gmail loopt ook wel aardig. Maar de revolutie in de webbased apps moet nog komen.
quote:
Het gaat juist om de toekomst... Als iedereen de visie had die jij hier laat zien zouden we nogsteeds met paard-en-wagen rondrijden...
Allemaal leuk en aardig, wat er in de toekomst gebeurt gebeurt er in de toekomst. Ik (en denk vele thuisgebruikers) zitten niet te wachten op NOG een browser die NOG beter, sneller, mooier, futuristischer, beter ondersteund en al dat soort dingen is, als mijn huidige browser nog prima voldoet. Dus wat gaat er dan gebeuren? Weinig draagvlak -> project komt niet echt uit de beta fase -> draagvlak blijft klein -> klein draagvlak is ook minder initatieven van derde partijen.

Zie je het cirkeltje?
quote:
Misschien moet je het verhaal maar eens lezen, dan kan je er wellicht iets zinnigs over zeggen...
Whoops doe eens normaal, ik heb het gelezen. Maar ben niet gelijk overtuigd omdat er een Google logotje in zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2008 11:40:05 ]
pi_61316995
Boven Google Docs staat ook nog steeds 'beta' .
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:47:32 #68
65490 whoops
pi_61317197
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwah. Qua zoekmachine aandeel zeker wel. Gmail loopt ook wel aardig. Maar de revolutie in de webbased apps moet nog komen.
Dude, hoe kom je hierbij? Zijn er ergens statistieken, heb je inside info of is het gewoon maar een wilde gok?

Ik denk dat de revolutie in webbased apps niet komt met de huidige generatie browsers, vanwege hun beperkingen... Dat is juist de reden dat ze dit doen, als je het mij vraagt...

Het zou dus mooi zijn als de kijk op het web over een aantal jaren gewoon compleet anders is dan nu, want het is momenteel nogal beperkt... En zonder dit soort initiatieven zal het er echt niet anders op worden.
pi_61317289
Ben benieuwd!
For great justice!
  Nerd met benen dinsdag 2 september 2008 @ 11:52:06 #70
18073 miss_bleu
pi_61317300
het leven van een front-end developer word er niet makkelijker op, nog 1 erbij !!
pi_61317364
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Linkje? Hopelijk met comments heb ik ff wat te bashen .
http://www.pzc.nl/algemee(...)-internetbrowser.ece
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:55:34 #72
65490 whoops
pi_61317371
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
het leven van een front-end developer word er niet makkelijker op, nog 1 erbij !!
Dat is inderdaad wel effe wat minder ja...
pi_61317382
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Tot Ferrari gratis zou worden...
pi_61317429
  Nerd met benen dinsdag 2 september 2008 @ 11:59:02 #75
18073 miss_bleu
pi_61317447
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
waar?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: