quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat? Of hij er komt? Of hij het doet? Of hij aan de verwachtingen voldoet?
Niet zo cryptisch, visionair Scorpie...
nope, als hij er is, is hij hier te downloadenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
ANP schrijft dat het al gelanceerd is.
Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik moet het nog maar eens zien. Kijk, een nieuwe browser zoals Google die voorsteld zou natuurlijk fantastisch zijn. Maar ja, ook de visionairs van Google hebben het wel eens bij het verkeerde eind. Zo zou eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken enzovoorts.
Ze vergeten bij Google echter dat de mensen tegenwoordig redelijk 'tevreden' zijn met IE/FF. Er is maar weinig vraag naar een Ferrari zeg maar.
Google`s 2e agendaquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?
Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.quote:Als je de strip had gelezen had je kunnen zien dat het Google er niet om gaat om de markt de domineren met deze browser, het gaat ze er om dat ze een innovatief platform willen neerzettten wat het web anno 2008 ondersteunt, en dat doen de huidige browsers niet (die werken volgens Google nogsteeds met het web van 10 jaar terug).
Zinvolle bijdage...quote:
Als je het mij vraagt opereert Google met de huidige generatie browsers ook al vrij aardig hoor...quote:Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.
Daarnaast kan je je natuurlikj afvragen waar zij vandaan halen dat de huidige browsers niet voldoen; we zijn nu toch immers ook aan het interacteren via het web?
Linkje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
ANP schrijft dat het al gelanceerd is.
Ik denk dat het grootste deel inderdaad gewoon de browser blijft gebruiken die bij het OS zit. "Die doet het toch immers prima?".quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
De strip is wel interessant, op technologisch vlak zitten er wat toffe vernieuwende concepten in.
Maar dat is allemaal achter-de-schermen gedoe, ben benieuwd of het de normale gebruiker ook zal gaan aanspreken.
Dit komt aardig in de beurt lijkt mij: http://googleblog.blogspot.com/2008/09/fresh-take-on-browser.htmlquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, lang stripje. Is er al een samenvatting gepaint?
Volgens mij is dat altijd een probleem... De meeste mensen snappen niet helemaal wat het verschil is tussen een beta en een release....quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:32 schreef soylent het volgende:
TvP. Goede beginselen, maar de verwachtingen zijn (misschien te) hoog voor een beta.
Mensen boeit het verschil ook niet ze zien het als een stable. Moet wel zeggen dat het woord beta tegenwoordig voor van alles gebruikt word (vooral in web 2.0) als aandacht trekkertje ipv als test release.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd een probleem... De meeste mensen snappen niet helemaal wat het verschil is tussen een beta en een release....
Mwah. Qua zoekmachine aandeel zeker wel. Gmail loopt ook wel aardig. Maar de revolutie in de webbased apps moet nog komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Zinvolle bijdage...
[..]
Als je het mij vraagt opereert Google met de huidige generatie browsers ook al vrij aardig hoor...
Allemaal leuk en aardig, wat er in de toekomst gebeurt gebeurt er in de toekomst. Ik (en denk vele thuisgebruikers) zitten niet te wachten op NOG een browser die NOG beter, sneller, mooier, futuristischer, beter ondersteund en al dat soort dingen is, als mijn huidige browser nog prima voldoet. Dus wat gaat er dan gebeuren? Weinig draagvlak -> project komt niet echt uit de beta fase -> draagvlak blijft klein -> klein draagvlak is ook minder initatieven van derde partijen.quote:Het gaat juist om de toekomst... Als iedereen de visie had die jij hier laat zien zouden we nogsteeds met paard-en-wagen rondrijden...
Whoops doe eens normaal, ik heb het gelezen. Maar ben niet gelijk overtuigd omdat er een Google logotje in zit.quote:Misschien moet je het verhaal maar eens lezen, dan kan je er wellicht iets zinnigs over zeggen...
Dude, hoe kom je hierbij? Zijn er ergens statistieken, heb je inside info of is het gewoon maar een wilde gok?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah. Qua zoekmachine aandeel zeker wel. Gmail loopt ook wel aardig. Maar de revolutie in de webbased apps moet nog komen.
http://www.pzc.nl/algemee(...)-internetbrowser.ecequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Linkje?Hopelijk met comments heb ik ff wat te bashen
.
Dat is inderdaad wel effe wat minder ja...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
het leven van een front-end developer word er niet makkelijker op, nog 1 erbij !!
Tot Ferrari gratis zou worden...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Ze vergeten bij Google echter dat de mensen tegenwoordig redelijk 'tevreden' zijn met IE/FF. Er is maar weinig vraag naar een Ferrari zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |