Ik zei dat gOS =! Google OS isquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef makkie88 het volgende:
[..]
based on Ubuntu, maar net zei je nog dat Gos google os waswat wil je nou
foutje in emoticons maken
whatever
owhquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zei dat gOS =! Google OS is
=! is hetzelfde als niet
Je bedoelt !=quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zei dat gOS =! Google OS is
=! is hetzelfde als niet
Waarom niet? Interessant genoeg stripje om te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:14 schreef Glennz het volgende:
Alsof je die strip serieus helemaal gaat lezen.![]()
Het is anders een heel interessant verhaal hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:14 schreef Glennz het volgende:
Alsof je die strip serieus helemaal gaat lezen.![]()
Wat? Of hij er komt? Of hij het doet? Of hij aan de verwachtingen voldoet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet het nog maar eens zien.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat? Of hij er komt? Of hij het doet? Of hij aan de verwachtingen voldoet?
Niet zo cryptisch, visionair Scorpie...
nope, als hij er is, is hij hier te downloadenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
ANP schrijft dat het al gelanceerd is.
Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik moet het nog maar eens zien. Kijk, een nieuwe browser zoals Google die voorsteld zou natuurlijk fantastisch zijn. Maar ja, ook de visionairs van Google hebben het wel eens bij het verkeerde eind. Zo zou eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken enzovoorts.
Ze vergeten bij Google echter dat de mensen tegenwoordig redelijk 'tevreden' zijn met IE/FF. Er is maar weinig vraag naar een Ferrari zeg maar.
Google`s 2e agendaquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich snap ik je scepsis wel, maar vraag me af waar je dit vandaan haalt: 'eind 2008 elke gebruiker Google Desktop moeten gebruiken, Gmail moeten hebben, Google Calender gebruiken voor afspraken'. Heb je een bron?
Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.quote:Als je de strip had gelezen had je kunnen zien dat het Google er niet om gaat om de markt de domineren met deze browser, het gaat ze er om dat ze een innovatief platform willen neerzettten wat het web anno 2008 ondersteunt, en dat doen de huidige browsers niet (die werken volgens Google nogsteeds met het web van 10 jaar terug).
Zinvolle bijdage...quote:
Als je het mij vraagt opereert Google met de huidige generatie browsers ook al vrij aardig hoor...quote:Ja leuk en aardig, maar ook Google heeft gewoon een marktaandeel nodig om te kunnen opereren.
Daarnaast kan je je natuurlikj afvragen waar zij vandaan halen dat de huidige browsers niet voldoen; we zijn nu toch immers ook aan het interacteren via het web?
Linkje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
ANP schrijft dat het al gelanceerd is.
Ik denk dat het grootste deel inderdaad gewoon de browser blijft gebruiken die bij het OS zit. "Die doet het toch immers prima?".quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
De strip is wel interessant, op technologisch vlak zitten er wat toffe vernieuwende concepten in.
Maar dat is allemaal achter-de-schermen gedoe, ben benieuwd of het de normale gebruiker ook zal gaan aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |