abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62746228
De uitzending van maandag 27 oktober

Nieuwe bewoners - overzicht

De reactie op de 3 oud bewoonsters is heel verschillend.
Yasmin en Ribas zijn helemaal uitgelaten en blij.
Fiona en Joost hebben gelijk door dat er een addertje onder het gras zit, want M2 zullen waarschijnlijk nooit voor deze 3 kiezen.
Beide Marco's zijn er over uit dat ze niet eens in overweging nemen om te veranderen van partner.

Al gauw neemt iedereen het standpunt van Joost en Fiona over; dat er wat bijzonders aan de hand moet zijn.
Fiona oppert al het plan dat er wel eens geld mee gemoeit kan zijn omdat eind van deze week er weer een koppel uitmoet.

Beide Marco's bespreken dat als ze gewoon bij hun keus blijven er niets veranderd.
Blonde Marco is het daar wel mee eens maar hij is bang dat Michelle zijn creditkaart behoorlijk geplunderd heeft en de kans dat hij a.s. ontslagronde moet vertrekken.
Dus mocht er een mogelijkheid zijn dat er geld bijkomt, neemt hij het zeker wel in overweging.
Ze bespreken alle opties:
Kelly liever niet omdat er een kans is dat zij Ribas gaat helpen
Charlene niet omdat zij waarschijnlijk nog vol wrok zit en zowieso zijn CC gaat plukken
Suzanne is dan de enige optie.

what to do... what to do?

Ziba vraagt aan Michelle of ze er geen spijt van heeft dat ze zoveel geld heeft opgemaakt.
Het blijft een vaag meisje want ja dan is het zo en dan is het einde CBML. De echte winnaarsmentaliteit spreidt ze hier niet ten toon.

Even later praat Marco ook met Michelle dat hij baalt dat de geruchten gaan dat ze tegen de 50% heeft opgemaakt.
Michelle zegt dat ze er idd overheen gegaan is, maar ze weet niet precies hoeveel. (ik krijg dan echt zoiets van HALLOOO, wakie, wakie)
Marco vraagt dan aan haar of ze het niet erg vind om te gaan en nee Michelle zou het aan de ene kant wel jammer vinden, maar aan de andere kant als Marco daardoor verder in het spel komt, moet hij dat zeker doen.

Suzanne staat ineens op en vind het nodig om Darco aan te spreken op zijn gedrag ri. haarzelf en Kelly
en tevens zegt ze dat ze weer vertrekt (scriptje?)
Darco & Ziba liggen helemaal in een deuk om deze vertoning, die ik ook nogal slapjes vond... maar vooruit
Darco noemt het missie kansloos en ik niets anders dan het beamen.

De beide Marco's hebben het er nog even over, waarbij Marco zegt dat Darco het goed deed.
Geen weerwoord geven, maar gewoon uitlachen.
Marco zegt dat als Charlene ook zoiets flikt, ze een hele andere Marco gaan zien.. echt waar jongen
Charlene is maar met 1 doel de villa terug ingekomen, ze wil gaan shoppen en een CC leegtrekken van één van de beide Marco's.
Liefst Darco omdat hij het meeste geld heeft.

Even later komt er een brief de villa in die voorgelezen wordt door Darco.
Als één van de huidige mannen hun partner inruilt voor Charlene of Kelly wordt hun CC-saldo verhoogd met ¤ 1500,-.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt en ze hebben tot morgen 15:00 de tijd om een beslissing te nemen.
De huidige partner krijgt een half uur de tijd om de koffers te pakken.

preview:
blonde Marco gaat een gesprek aan met Kelly (hij moet ook wel wil hij zijn verblijf met iig nog 2 weken verlengen)
Er komt nog een vrijgezelle, vrijpostige vrouw de villa in. (als ik het goed inschat wordt ze door de beide Marco's niet serieus genomen... )
pi_62769606
De uitzending van dinsdag 28 oktober

Marco moet een keuze maken tussen Michelle en Kelly/Charlene om in het spel te blijven.
Als hij kiest voor Kelly/Charlene mag hij ¤ 1500,- bijschrijven op zijn CC. Joost en Fiona zijn der zelfs achter gekomen als hij eerst voor bv. Charlene en dan voor Kelly kiest hij zelfs ¤ 3000,- mag bijschrijven op de CC.
Gelukkig voor hun, heeft de rest van de bewoners dat niet door.

Ribas denkt dat als Joost&Fiona naar huis gaan, blonde Marco ri. hem gaat trekken en Darco alleen komt te staan.
Volgens Fiona is Ribas veel te naief en gaat dat echt nooit gebeuren. Daar heeft ze helemaal gelijk in want de beide Marco's hebben al uitgesproken dat het dan hun tegen Ribas wordt.

Ondertussen heeft Marco een gesprek met Kelly waarin ze bespreken samen door te gaan tot het einde, hopelijk de finale.
Tja en dan moet hij nog even Michelle inlichten van zijn beslissing. Maar zij is lauw als altijd en er komt weinig uit.
Jammer dat ze zo onzeker overgekomen is deze week en absoluut niet op der plek leek in de villa.
We nemen afscheid van Michelle en Charlene.

Dan is er een spel voor de vrouwen voor de CC.
Yasmin glijdt uit en wordt daarom laatste en Ribas moet weer even van zich laten horen dat hij baalt als een stekker.
Maar Yasmin baalt al genoeg van zichzelf en kan even Ribas z'n gedram niet rond zich verdragen.
Er is weer een klein vuurwerkje aan de gang tussen hen, waarna Yasmin even moet bijkomen in der uppie.
De beide Marco's zien het momenteel wel zitten en zien zichzelf al een ronde verder.
Eerste wordt Fiona, tweede Ziba en derde Kelly

Dan komt, heel onverwacht, nog een nieuwe vrijgezelle bewoonster de villa binnen.
Joyce neemt geen blad voor der mond en gaat behoorlijk voortvarend te werk.
Marco & Ribas worden wat nerveus van der omdat ze zich overal mee bemoeit.
Ze valt op Marco en Joost maar Joost is bezet dus, in eerste instantie, gaat ze achter Marco aan.

Savond gaat ze ook even bij de beide Marco's zitten en verteld gelijk maar dat ze bi-sexueel is en wel in is voor een trio.
M2 lacht zich te pleuren om haar... en ik ook

preview:
Ribas en Yasmin hebben een knetterende ruzie over een paar schoenen onder commentaar van M2
Joyce geeft de time-out kaart aan Yasmin
pi_62794560
De uitzending van woensdag 29 oktober

Joyce deelt een time-out kaart aan Ziba om met Darco aan te pappen. De overige bewoners denken al gelijk dat hij een wilde nacht gaat beleven.
Ziba had deze move al verwacht en zou het ook niet erg vinden als er wat gebeurd tussen hen. Zij heeft namelijk totaal geen romantische gevoelens voor Darco itt tot een andere bewoonster.
Joost en Fiona hopen al dat er echt wat gebeurd, al is het alleen maar om Kelly over de zeik te krijgen.
Het is duidelijk dat Kelly nog niet over Darco heen is. De M2's hebben dit ook goed in de gaten.

De volgende ochtend haalt Ziba, Joyce uit bed en zegt haar terug te gaan naar de singles room, want zij wil in der eigen bed verder slapen

De relatie tussen Ribas en Yasmin loopt enorm stroef, eerst verliest ze een spel waarna er een kleine ruzie ontstaat maar dat is niets vergeleken met de ontploffing van de volgende dag.

Kelly der schoenen stonden te dicht bij de douche waardoor ze nat zijn geworden toen Ribas stond te douchen.
Kelly over de pis.. Ribas vindt het maar stom dat schoenen niet tegen water kunnen en Yasmin vindt het rottig voor Kelly der laarzen.
Daarna vindt Ribas zelfs dat het Yasmin der schuld is omdat zij Ribas had moeten waarschuwen... whahaha het moet niet gekker worden.

Beide Marco's liggen helemaal in een deuk omdat er zoveel trammelant kan ontstaan door een onbenullig paar schoenen.
Waldorf en Statler wederom in de bocht... heerlijk

Maar Ribas zit er helemaal doorheen, alle ruzies met Yasmin gaan hem ook niet in de koude kleren zitten.
Terwijl Yasmin haar beklag doet bij Kelly, vindt Ribas een luisterend oor bij de barman.
Wat hem betreft is het allemaal klaar, hij vertrouwt niemand en is in staat express te verliezen om dan komend weekend naar huis te kunnen.

Tijdens een koppelstouwtrek spel heeft Ribas bijna verloren van Fiona.. .dus het lijkt wel of hij niet alleen mentaal maar ook fysiek in een behoorlijke dip zit.
Darco wint uiteindelijk deze wedstrijd, de overige uitslag werd niet verteld.

Dan blijkt dat de nieuwe bewoonster een tweede time-out kaart heeft om uit te delen.
Ze verteld tegen Ribas dat ze hem vanvond uit wil gaan delen.
Ribas zegt al dat ze hem niet aan hem(Yasmin) hoeft te geven omdat dat toch geen enkele zin heeft.
Joyce zegt dat het nog een verrassing moet blijven en zij iedereen nog even in spanning wil houden.

Ribas zijn voorgevoel klopt en Yasmin krijgt hem met als reden dat Yasmin altijd voor Kelly kiest en Ribas slecht behandeld.
Yasmin zegt dat haar bewering nergens op slaat en wenst haar veel succes. Misschien kan zij Ribas beter behandelen.
Ribas zegt letterlijk: "hier heb je niets aan hoor, dat heb ik je net ook al gezegd"
Kelly denkt dat Ribas zegt: "dat heb je goed gezegd"

En jawel..... daar gaan we weer
Yasmin kan er allemaal niet meer tegen en wil haar spullen gaan pakken om naar huis te gaan.

preview:
Episode tig van de ruzie tussen Ribas & Yasmin.. terwijl Joost&Fiona in bad zitten toe te kijken.
Joyce probeert Darco te overtuigen dat zij een keiharde speelster is, waar hij veel profijt van kan hebben.
Ribas & Kelly willen Joyce aan gaan pakken, maar besluiten te wachten tot het ontbijt zodat Yasmin ook mee kan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Desii op 29-10-2008 21:38:41 ]
pi_62823593
Ik heb besloten om te stoppen met de updates omdat deze hele farce van een soap, verloopt via een script van het hokje.
Zelfs de finaleplaatsen schijnen vergeven te zijn aan de beide Marco's; om te kotsen ist!!

Als iemand anders het wil overnemen... prima!!
pi_62851853
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
Ik heb besloten om te stoppen met de updates omdat deze hele farce van een soap, verloopt via een script van het hokje.
Zelfs de finaleplaatsen schijnen vergeven te zijn aan de beide Marco's; om te kotsen ist!!

Als iemand anders het wil overnemen... prima!!
thanks desii in ieder geval voor je mooie verslagen tot nu toe, als het inderdaad zó geschript is
dat nu al vast staat dat marco en darco in de finale staan is het ook minder leuk.....

kussie van mij
pi_62916510
De uitzending van maandag 3 november

- Dennis & Danny betreden de villa
- Kelly valt op de een, Ziba op de ander, ze gedragen zich als verliefde pubers
- M&M voelen de bedreiging en "moeten uit hun luie stoel komen"
- Donkere Marco krijgt morgen de time-out card
- Een dag geen ruzie tussen Yasmin & Ribas.

Tot morgen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62916553
Hihi
Go hard or go home
  maandag 3 november 2008 @ 21:26:50 #58
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62918777
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzending van maandag 3 november

- Dennis & Danny betreden de villa
- Kelly valt op de een, Ziba op de ander, ze gedragen zich als verliefde pubers
- M&M voelen de bedreiging en "moeten uit hun luie stoel komen"
- Donkere Marco krijgt morgen de time-out card
- Een dag geen ruzie tussen Yasmin & Ribas.

Tot morgen .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62944085
Obama of McCain? Danny of Dennis!

De uitzending van dinsdag 4 november
- Danny geeft Darco de timeout kaart, Marco vertrekt
- Ribas stookt Danny op om vooral qualitytime te nemen met Ziba
- Ziba heeft 't niet meer, Danny vindt haar ook "z'n type"

*reclame* bij 2 rookworsten krijg je een stampotbordje

- kelly & dennis samen in de jacuzzi, ze willen met elkaar verder (in 't spel)
- als danny een spel wint, mag ie blijven (van ziba)
- ribas scheldt yasmin verrot alsof ze een stoephoer is, als je dat toelaat ben je 't eigenlijk ook
- marco krijgt de time out
- kelly & dennis zoenen

Tot morgen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62969739
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Obama of McCain? Danny of Dennis!

De uitzending van dinsdag 4 november
- Danny geeft Darco de timeout kaart, Marco vertrekt
- Ribas stookt Danny op om vooral qualitytime te nemen met Ziba
- Ziba heeft 't niet meer, Danny vindt haar ook "z'n type"

*reclame* bij 2 rookworsten krijg je een stampotbordje

- kelly & dennis samen in de jacuzzi, ze willen met elkaar verder (in 't spel)
- als danny een spel wint, mag ie blijven (van ziba)
- ribas scheldt yasmin verrot alsof ze een stoephoer is, als je dat toelaat ben je 't eigenlijk ook
- marco krijgt de time out
- kelly & dennis zoenen

Tot morgen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kort maar krachtig
pi_62979491
De uitzending van woensdag 5 november

- Ribas maakt weer ruzie met Yashmin, hij noemt zichzelf dominant, Yas kan er niet mee omgaan
- Ziba & Kelly spuien hun verliefdheid op de kapper
- M&M maken zich ernstig zorgen
- Kelly & Yas kleden zich hoerig, Ribas vindt 't verschrikkelijk
- Kelly gaat Dennis kiezen tijdens de dingessessie
- Kelly heeft sex met Dennis
- Tussen Ziba & Danny is niks gebeurd
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 23:07:25 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62986203
Hij doet het echt, en trouw. PP
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_63011403
De uitzending van donderdag 6 november

- Ribas gooit Darco in 't zwembad omdat ie heeft lopen stoken
- Kelly & Dennis hebben geneukt, Dennis vertelt dit echter niet aan Yas
- Er wordt een teaser vertoont van de ceremonie, nu een keer zonder spoilers (eindelijk)

Heb maar de helft gezien, als iemand updates heeft over 't gedeelte voor de reclame, graag .
  donderdag 6 november 2008 @ 21:03:55 #64
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_63011757
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzending van donderdag 6 november

- Ribas gooit Darco in 't zwembad omdat ie heeft lopen stoken
- Kelly & Dennis hebben geneukt, Dennis vertelt dit echter niet aan Yas
- Er wordt een teaser vertoont van de ceremonie, nu een keer zonder spoilers (eindelijk)

Heb maar de helft gezien, als iemand updates heeft over 't gedeelte voor de reclame, graag .
- Kelly & Yas kleden zich hoerig, Ribas vindt 't verschrikkelijk
- Kelly gaat Dennis kiezen tijdens de dingessessie
- Kelly heeft sex met Dennis
- Tussen Ziba & Danny is niks gebeurd
- Ribas gooit Darco weer in 't zwembad
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_63038744
De uitzending van vrijdag 7 november

- Darco & Ribas hebben nog steeds ruzie, ze stoken elkaar op
- De ceremonie begint, Ziba kiest voor Darco vanwege 't spel
- Kelly kiest Dennis, Marco is zwaar aangeslagen
- Gisela staat Marco op te wachten als ie naar huis gaat, de heren drinken een laatste gezamenlijke biertje
- Er komen 2 nieuwe dames in 't spel, type "boerinnen"

Ik kap waarschijnlijk met 't schrijven van updates, de uitzendingentopics zijn een wedstrijdje wie kan 't hardst kankeren geworden, de mensen die 't serieus volgen zijn afgehaakt te posten, en dus ook dit te lezen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:39:23 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63041149
Jammer. Ik vind het juist nu pas écht leuk worden. En ik vond het al zo leuk
pi_63184081
jammer!!
ik lees het wel als ik niet alle uitzendingen heb gezien!
je deed het perfect!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:03:26 #68
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63210030
De uitzendingen van maandag 10 t/m donderdag 13 november

- Kelly kiest voor Dennis en blonde Marco moet naar huis.
- Er komen 2 nieuwe speelsters Bo en Anthea .
- Ziba krijgt de timeout kaart van een van de nieuwe meisjes.
- Ribas mist blonde Marco want er is nu een leegte in de villa.
- Anthea vraagt zich af of het altijd zo rustig is tijdens het avondeten?
- Volgens Kelly is Anthea echt een mens waarmee ze in de kroeg ruzie zou krijgen.
- Ribas gaat proberen Dennis eruit te krijgen, hij moet echt weg.
- Kelly zegt nog te geilen op Marco (d) ze wil hem bespringen, ze krijgt water in haar mond van hem.
- Voiceover: Kelly is Dennis alweer zat.
- Bo denkt dat Kelly speler Dennis dumpt als een baksteen.
- Marco (d ) : Kelly is de laatste persoon met wie ik dit spel zou willen spelen.
- 2 mannen van de koninklijke Marechaussee aan de deur voor Dennis.

- Dennis tegen Kelly: Ik heb bij mijn aanmelding gelogen over dat ik zelf ben weggegaan, ik ben ontslagen,
ik was geschorst zeg maar, maar dat zou betekenen dat ik nog in dienst zit en me nu moet melden.

http://www.clipser.com/watch_video/972004&mvpageno=1
Film van Peeet

Dennis uit Can't Buy Me Love en vanwege de disqualificatie is de vorige van Marco ongeldig,
blonde Marco is weer terug, zoals Gisela vertrok en Kelly terug kon komen.

Over 15 dagen de finale van CBML.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:16:40 #69
162917 tuinfluiter
pi_63234725
De uitzending van vrijdag 14 november

- Achteraf had Kelly het spel echt wel met Dennis door willen spelen, maar ja, snikkk hij is weg.
- Donkere Marco troost Kelly die een kussen aan het leeg plukken is en zegt dat hij er ook nog is.
- Ziba is buiten en huilt.
- Kelly wil vannacht tussen donkere Marco en Ziba in bed slapen.
- De ceremonie komt eraan, Ribas denkt dat Ziba en Anthea vandaag naar huis moeten.
- Blonde Marco zit nog te twijfelen, wanneer iemand sex met hem zou willen voor een creditcard?
..nou diegene maakt wel een grotere kans en hij zit aan Kelly te denken.
- Kelly gooit iets van een dop en een glas drinken richting blonde Marco.
- Ribas kiest voor Jasmin.
- Blonde Marco zoekt een betrouwbare partner en dit is Bo.
- Donkere Marco voelt bij Kelly een vertrouwen, hij ontving een brief waarin staat dat hij geen
..dingen moet doen waar hij niet achter staat, hij kiest daarom om met Kelly te spelen.
- Anthea en Ziba moeten de soap en spel Can't Buy Me Love verlaten.
- Ziba zegt nog wel:You 'll never know, 'I ll be back .
- 2 nieuwe meisjes, het donkerste meisje won in DGK , de bikiniwedstrijd.

Maandag weer een nieuwe aflevering van Can't Buy Me Love, de soap die je niet meer los laat.

Over 14 dagen is de finale van CBML.
pi_63299963
tnx
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  maandag 17 november 2008 @ 23:02:42 #71
162917 tuinfluiter
pi_63303671
De uitzending van Maandag 17 november

- Volgens Yasmin zijn de nieuwe vrouwen Lois en Dionne lelijk .
- Dionne geeft Kelly een time-out kaart, Kelly moet dus voor 12 uur naar een hotel etc.
- Ribas voelt zich voor paal gezet waarom zegt Yasmin dat hij een goede prestatie gaf dankzij haar?
- Yasmin bedoelde het als grapje en kan ze nou nooit iets goed doen bij Ribas?
- Volgens donkere Marco is die blonde Lois gewoon eentje die je keihard uit elkaar moet trekken.
- Winkelen, Bo gaf 2290,98 uit met de creditcard van Blonde Marco en Kelly van Marco (d) 1708,85.
- Kort erna liggen Kelly en Marco in bed.
- Kelly had zelfs blauwe plekken, ja, het was echt ernstig, het heeft wel anderhalf uur geduurd,
..het was abnormaal met hem, Kelly durft het gewoon niet meer aan met donkere Marco.
-Yasmin geeft Ribas een por in bed omdat hij een compliment gaf over de billen van Dionne.

Dit was zo'n beetje de inhoud van maandag 17 november, ik kan er niets anders van maken.

Nog 12 dagen dan is de finale.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:24:32 #72
162917 tuinfluiter
pi_63332690
De uitzending van dinsdag 18 november

- Donkere Marco wil Kelly niet de verkeerde ideeen geven dat hij hals over de kop verliefd op haar is.
- Kelly zegt dat ze toch gewoon hem zijn ding laat doen?
- Dionne zou wel wat meer spanning in de villa willen, het is nu veel te saai.
- Bo laat 2 tranen omdat haar mede speler blonde Marco het plan heeft met Lois in 1 bed te slapen.
- Kelly krijgt de 12 uurs-timeout kaart van Dionne, ze moet elders in een hotel slapen.
- Dionne denkt bijna zeker te weten dat Kelly tegen de finale donkere Marco keihard gaat naaien.
- Darco baalt gvd echt, hij zit eerst met Ziba, dan met Joyce en nu is er een zwart pareltje in de villa.
- De twee Marco's vinden blonde Lois een klein pornogrietje, zo'n slettebakje.
- Dansfeestje in de villa, Dionne wil geen hoge hakken aan, ze heeft hoge rode, maar wil stampen.
- Ribas heeft het nooit zo bekeken, bizar dat Kelly zoent en haar liefde geeft aan donkere Marco.
- Volgens blonde Marco is Kelly inderdaad in de ban van donkere Marco.
- Marco (d) zegt Kelly dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, hij speelt de komende 6 dagen samen.
- Blonde Marco en Lois slapen samen dit doen ze om nog wat samen praten.

Nog 11 dagen dan is de finale van Can't Buy Me Love.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:48:04 #73
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
  woensdag 19 november 2008 @ 22:29:12 #74
162917 tuinfluiter
pi_63359772
De uitzending van woensdag 19 november

- Kelly kreeg de 12-uurs time out kaart van Dionne.
- Ze had liever dat donkere Marco met haar overlegt wie bij hem in bed slaapt.
- Kelly komt terug van haar nacht op een andere plek , Dionne gaat niet uit Kelly's bed.
- Kelly roept Marco (d) ze wil weten waarom hij niet naar haar toe komt en bij Dionne bleef liggen?
- Marco (d) zegt haar dat ze niet op haar mondje is gevallen, ze moet hem niet de les lezen.
- Volgens Ribas komen er steeds lompere mensen in de villa, een Ghetto kind is die Dionne.
- Spel, punten verdienen door op een gouden plank te staan, Marco (d) wint beide spellen.
- Ribas is boos dat Marco (d) 2 keer won, hij trapt buiten een kaars in een houder omver en nog een.
- Kelly en Donkere Marco knuffelen, ze hebben 2 keer gewonnen.
- Yasmin troost Ribas en denkt dat ze de volgende spellen wel weer winnen.
- Blonde Marco wil met Lois het spel spelen, maar wel wanneer ze Yasmin de Time out kaart geeft.
- Die Time out kaart krijgt Yasmin dan ook van Lois .
- Bo hoort van blonde Marco dat hij met Lois verder gaat spelen, hij is erg teleurgesteld in Bo.
- Ribas zegt tegen Lois dat hij van zijn levensdagen niet met haar wil neuken.
- Lois is daar niet mee bezig maar het geven van de time out kaart heeft zo zijn redenen.
- Ribas weet het bijna zeker, Blonde Marco moet dinsdag (gisteren ) weg hij heeft het minst saldo.
- Bo moet huilen, ze begrijpt het niet, ze heeft Blonde Marco zijn creditcard niet eens leeg getrokken?
- Blonde Marco springt met Lois op het bed.
- Bo luistert bij de slaapkamer en hoort blonde Marco zeggen: als je staat kan je mij bijna pijpen .
- Lois : Kom dan maar bij me.

Tv-gids: Vrijdag 28 november , na drie maanden heeft de Gooische miljoenenvilla nog slechts
2 bewoners over die kans maken op het bedrag op de creditcard plus een bedrag van 100.000 euro.

Nog 9 dagen dan is de finale.
  Moderator donderdag 20 november 2008 @ 15:41:20 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63376083
Bedankt, tuinfluiter.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 20 november 2008 @ 15:45:49 #76
162917 tuinfluiter
pi_63376239
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:41 schreef Gert het volgende:
Bedankt, tuinfluiter.
Hoi Gert.

Ik maak wel wat schrijffouten, maar ik doe het graag.
  donderdag 20 november 2008 @ 21:38:55 #77
162917 tuinfluiter
pi_63386568
De uitzending van donderdag 20 november

- Lois gaf Yasmin de time out , Yasmin vertrok naar een hotel en Ribas gooit een glas water in bed.
- Blonde Lois kon dus niet naast Ribas slapen in zo'n waterbed.
- Kelly vertrouwt Dionne niet, Marco (d) wil een nachtje met haar gewoon in een bed slapen.
- En Marco (d) weet zelfs nog niet met wie hij morgen het spel wil spelen met Kelly of Dionne.
- Donkere Marco ligt buik aan bil met Dionne en Kelly ligt met haar trouwe knuffelbeestje verderop.
- Yasmin is weer terug van 12 uren weg, Ribas zegt van Yasmin te houden, ja zei ook van hem.
- Lois wil een zuigzoen op het voorhoofd van blonde Marco zetten, ook op zijn arm, nou niet dus.
- Wel kreeg hij de kans om bij Lois een zuigzoen in haar nek te zuigen, het was echt maar 1 seconde.
- Donkere Marco heeft het zwaar als Dionne er vanaf dag 1 in zat, dan was hij verkocht ouwe.
- Blonde Marco geniet, het is weer zo grappig om Kelly zo verliefd te zien op donkere Marco.
- Kelly wil uitleg, Kelly moest vannacht plassen en zag Dionne tegen hem aanliggen.
- Volgens donkere Marco is het alleen maar lekker wanneer iemand tegen je aanligt, niets meer.
- Marco (d) komt zonder Kelly terug van het gesprek, blonde Marco vraagt of hij Kelly heeft verdronken.
- Yasmin is bezorgd, ze vraagt zich af hoe die meiden ooit nog serieus genomen kunnen worden.
- Voor Ribas is het bizar, zo lekker voor Kelly, weet je dat, even serieus , moet Kelly maar niet
...meteen neuken met kale Marco, een debiel is dat wijf, he Yas, even serieus, het is een dom kindje.
- Yasmin snapt het ook niet hoor.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:16:25 #78
162917 tuinfluiter
pi_63417545
De uitzending van vrijdag 21 november

Sorry, ik schrijf dit , maar het kan zijn dat ik het niet helemaal begrepen heb.

- De mannen hadden het deze week weer voor het zeggen, de vrouwen werden onzeker .
- Nog 7 dagen dan is de finale.
- Ceremonie, 2 vrijgezellen en het armste koppel moeten vandaag vertrekken.
- Ribas koos voor Yasmin, donkere Marco voor Kelly en blonde Marco voor Lois.
- Dus Bo en Dionne moeten het spel verlaten.
- Blonde Marco won deze week niet veel met spellen en heeft het laagste saldo.
- Nog 1 spel te spelen, Brief, Marco leest voor, 3 cheques van samen 5000 en het is aan u om dit
..bedrag te verdelen, dit is niet geheel vrijblijvend, 1 uur de tijd om unaniem te beslissen wie welke
..cheque krijgt, mochten jullie er niet uitkomen, krijgt dit het gevolg dat de mannen die het meeste op
..hun creditcard hebben , per persoon 2.500 euro verliezen.
- Ribas snapt het, de armste man moet vertrekken uit de villa.
- Blonde Marco hoopt door 't geld niet te verdelen het saldo van Ribas en andere Marco te laten dalen.
- Ribas zegt dit blonde Marco heel erg kwalijk te nemen.
- Kelly zou er echt gek van worden.
- Als Ribas in Blonde Marco zijn plaats had gezeten had hij sowieso die 3500 euro aangenomen.
- Blonde Marco verdeelt het geld niet.
- Yasmin gooit een glas op de grond.
- Volgens blonde Marco gaat de finale tussen Marco en Marco, een droomfinale zal het worden.
- Het liep anders Blonde Marco heeft toch het minste saldo.
- Lois koos voor de liefde en laat het rode hartje heel en hoopt dat blonde Marco het hartje ook heel laat.
- Blonde Marco koos voor zijn geld op de creditcard en niet voor de liefde en slaat het hartje kapot.
- Lois verlaat de poort, huilt, de meisjes troosten, het is een spel en Lois wilde het eerlijk spelen.
- Yasmin zegt blonde Marco dat Lois echt teleurgesteld is.
- Blonde Marco moet ook naar huis en dat van Lois , ja het is wel een poppetje, dat is ze wel, uhh
..omdat ze zo schattig is enzo, maar uhh , ze zit hier pas een week.
- En daar ging ook blonde Marco de poort uit.
- Ribas beseft dat ze nog met zijn vieren zijn, gewoon met zijn vieren op het bordes .

- Maandag, Gisela, Ziba en Anthea komen voor een weekje terug in de villa.
- Ribas, Yasmin, Kelly en donkere Marco zijn nog in het spannende en keihard spel CBML
- Volgende week vrijdag de finale tussen Ribas en donkere Marco.
  maandag 24 november 2008 @ 23:03:42 #79
162917 tuinfluiter
pi_63493277
De uitzending van maandag 24 november

Geluid is niet altijd goed verstaanbaar en ik begrijp niet alles, toch veel leesplezier toegewenst.

-Yasmin en Kelly winkelen in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam.
-25 % van het creditsaldo moet op, hoogstens 50%, Kelly zou vandaag best 50% willen uitgeven.
-Yasmin ja, uh zou dat wel willen als ze het allebei doen, het is wel een risico, tsja, wat maakt het uit.
-Geen nieuwe mannen, wel Ziba, Anthea en Gisela komen een weekje logeren.
-Ze komen in een lege villa aan, ziba snapt er niets van, er is gewoon helemaal niemand.
-De mannen zitten in de bar met de begripvolle barman Rob, he dat zijn Ziba en ook Anthea.
-Gisela wil goed met Yasmin en Kelly om gaan, om te slijmen, gewoon een vertrouwensband.
-Volgens Ziba is dat een hele goede om het lief te gaan spelen .......
-Ziba gunt Marco het meeste hier, echt oprecht, ondanks dat Marco haar liet gaan, blijven maatjes.
-Tijdens het winkelen wil Yasmin van Kelly weten of ze voor de ton, spel of liefde gaat met Marco.
-Kelly denkt dat ze voor het delen gaat, maar het ligt eraan.
-Gisela verwacht dat Kelly niet blij met hun komst is, maar Kelly is om heel veel dingen niet blij.
- De komst van de drie bekenden heeft Marco behoorlijk zenuwachtig gemaakt, hoe zal zijn Kelly
..hierop reageren, moet ze nu opnieuw vrezen voor haar Marco.
-Daar is Kelly en vraagt aan Marco of hij niets wil doen met Anthea, effe serieus.
-Marco wil alleen maar met Kelly spelen, einde verhaal, ze moet hem gewoon vertrouwen.
-Ribas spreekt Anthea aan en denkt dat Anthea met Marco nog wel een apppeltje te schillen heeft?
-Anthea wil Marco inpalmen, dat heeft ook zijn voordelen voor haar en Ribas weet dat ze niet dom is.
-Ribas wil Anthea helpen, echt als ze denkt dat hij ergens mee kan helpen.
-Kelly vraagt Marco of dat het Anthea gaat lukken, Anthea probeert Kelly onzeker te maken.
- Marco zucht natuurlijk lukt het Anthea niet.
-Kelly kan het niet aanzien wanneer Marco het leuk met Anthea heeft.
-Gisela heeft nog nooit in haar leven zo'n dom wijf als Kelly tegen gekomen, ze loopt toch weer te
..neuken met Marco, zij is gek jongen, hoe kan jij je zo voor lul zetten?
-Ziba vraagt zich af of dat Kelly echt dom is of verliefd.
-Kelly zou lekker gelukkig met Marco willen zijn, als ze deze week overleven, overleven ze alles.
-Dat denkt Marco ook wel ja.
-Gisela verwacht dat Marco Kelly keihard gaat misbruiken.

Morgen, dinsdag in Can't Buy Me Love.
-Het vertrouwen begint langzaam af te brokkelen.
-Voor Ribas is het over, Yasmin fuck you, donder op domme trut, over, hij meent het, hij zweert het.
-Marco vernam van Ziba dat ze Dennis in de buitenwereld zag en dat Dennis wel sex met Kelly had.
-Nee, volgens Kelly had ze geen sex met Dennis.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:15:57 #80
162917 tuinfluiter
pi_63523631
De uitzending van dinsdag 25 november

- Buiten spellen onder leiding van sportinstructeur Carlos, Ribas weet het zeker Marco duwde .
- Volgens Ribas moet het winnen wel op een eerlijke manier, wees eerlijk Marco, zeg het ouwe.
- Marco heeft gewonnen en Ribas gewoon eerlijk verloren, zo ziet Marco het en zo ging het.
- Voiceover:Ja Ribas, met de finale in het vooruitzicht neemt de druk natuurlijk toe maar van
..valsspelen is geen sprake, maar het is te begrijpen dat jij niet zo heel goed tegen je verlies kan.
- Ribas is boos, vol op zijn hoofd, dat deed Marco echt expres, echt gewoon vol op zijn hoofd.
- Nog een spel, iets met opdrukken op het (kunst)gras , Marco verliest, Kelly geeft hem een knuffel.
- Yes het werd tijd, Ribas wint, gvd, het werd tijd.
- Gisela denkt dat wanneer Ribas en Yasmin het volgende spel winnen, het goed komt.
- Volgens Yasmin echt niet, hun hebben dan 3 spellen en wij maar 2.
- Voiceover: Nou Ribas winnen gaat je stukken beter af, er is nog 1 spel te gaan, (ruggen drukken).
- Kelly laat zich zakken, verloren, Marco trekt haar omhoog, yes roept Ribas, we hadden dat andere
..spel ook moeten winnen, zie je wel.
- Carlos: Het is 3-2 geworden, uhh ,blijf gewoon scherp tot misschien een andere keer.
- Marco wil weten hoe het zit met puntenverdeling , nou zegt Kelly we hebben gewonnen.
- Voiceover: geen slechte winst voor zo'n roemrijke overwinning, toch weer wat extra euro's .
- Kelly en Marco gaan in de jacuzzi, het kan volgens Kelly alleen nog maar spannender worden met
..binnenkort de familie erbij, dat gaat super worden, haar familie en zijn familie bij de finale.
- Gisela zag televisiebeelden en toen Dionne binnenkwam had Ribas het over een super geil wijf.
- Yasmin kan haar mond niet houden zo tegen Ribas, is ze eerlijk in ,dat moet ze aan Ribas vragen.
- Anthea had ook zoiets gehoord op de televisie, niet dat hij iets wilde , ribas had wel over Dionnne.
- Navraag door Yasmin bij Ribas, hij weet het echt niet meer , hij zet haar toch nooit voor schut .
- Ribas zei het al eerder :een man die Trouw en Goed voor zijn vrouw is, krijgt Poep terug.
- Ziba zag Dennis in de buitenwereld en hij vertelde dat hij sex had met Kelly , ZIba vertelt dit Marco.
- Marco doet navraag bij Yasmin , nee , ze lagen wat op elkaar onder de dekenswel met kleding aan.
- En volgens Kelly had ze geen sex met Dennis, ze heeft zelfs spijt dat ze gezoend heeft met hem.
- Ja Marco weet wel dat Ziba van een beetje stoken houdt.

Vrijdag van 19:30 tot 20:30 de finale van Can't Buy Me Love, RTL5.

Pffff dat was een lastige samenvatting.

Morgen woensdag 26 november
-Er komt een geldkoffer de villa in, niets is wat het lijkt, alles of niets......
  woensdag 26 november 2008 @ 22:44:12 #81
162917 tuinfluiter
pi_63550362
De uitzending van woensdag 26 november

-Voiceover: Na dertien loodzware weken nadert het spel de zinderende finale, nog maar twee
koppels maken nu nog kans op 100.000 euro.

-Een brief, Marco leest voor, beste deelnemers hier een verzegelde koffer met daarin een envelop.
-De inhoud is strikt geheim.
-Alleen Ribas of Marco kan de koffer toegewezen krijgen.
-1 uur bedenktijd, unaniem, de hoogte van het bedrag kan positief of negatief zijn.
-Aan het begin van de ceremonie zal de eigenaar de envelop mogen openmaken.
-Ribas ziet het zo, ze zijn zonder niks gekomen, geld kan niet op tegen Liefde.
-Marco gaat het irritant vinden want je kan niet bedenken waar je goed aan zal doen.
-Marco wil de koffer graag, kom maar op met die flappen, wie stemt voor? 4 mensen? Ik pak het.

Presentatrice : De finale komt steeds dichterbij, de afvalrace is bikkelhard, de armste man zal
direct het spel moeten verlaten, is dat Ribas of Marco.

-Ceremonie, Kelly accepteert de creditcard van Marco.
-2.500 in de envelop voor Marco. (ik dacht dat na het kiezen v/d koffer je naar huis gaat. niet dus.)
-Ribas en Yasmin zijn nu het armste koppel en moeten naar huis.
-Yasmin kan er niet over uit, 3 maanden keihard gevochten en dan gaan ze als tweede naar huis.
-Voor Ribas is de Liefde voor Yasmin onbetaalbaar.
-Ribas en Yasmin naar huis.
-Marco roept dat hij en Kelly in de fokking finale staan.
-Kelly oogt gespannen.
-Kelly heeft het besef niet, het kan zijn dat ze met niks naar huis gaat, kan zijn met 50.000 euro.
-Volgens Marco hoeft Kelly daar zich geen zorgen over te maken.
-Ja maar alles kan toch zegt Kelly.
-Gisela denkt het te begrijpen, stel je weet dat je 50.000 kan winnen, ik zou fokking ziekelijk blij zijn,
..dat is Kelly niet, ze denkt niet dat ze de 50.000 gaat winnen.
-Marco heeft een plan voor de komende dagen: opsluiten,ontbijten en avondeten in bed, sauna.
-Ja zegt Kelly , als er iemand komt, opzouten dit is van 't koningspaar, koningin Kelly & koning Marco.

Reacties van kijkers op deze uitzending.
-Snap er geen zak van, hoeveel enveloppen hebben ze nou?
-Veel flashbacks.
-Ribas mist Joost. Tsja brains mist Ribas wel zeker...Joost had die wel.
-(Presentatrice Nikkie) Kruip nog dieper in je sjaal ! Dis is tievie wommen !
-Bedrag voor Marco trekt alles weer min of meer recht-gok ik.
-Kunnen Ziba en Gisela ook een stelletje zijn? Hint voor de scriptschrijvers.
-Alle vrouwelijke spelers komen terug en kunnen nog geld winnen.
-Zijn Ribas en Yasmin te voorspelbaar voor een zinderende finale?
-Marco accepteert de koffer (envelop), wat gaat dit betekenen?
-Bagger script, stond gewoon vast dat Marco de koffer kreeg .
-Naait Marco Kelly of naait Kelly Marco net zo hard terug?
-Waarschijnlijk wordt het geld onderverdeeld bij de ex-spelers.
-Als Marco en Kelly vrijdag beiden het rode hart breken, moeten ze dan niet een spel spelen voor geld?
-Kelly is na de ceremonie wezen winkelen en kocht een tweede hands auto.

Morgen donderdag 27 november
-3 ex-speelsters terug : Dionne, Fiona en Lisa.
-Winkelen met de creditcard van Marco, Kelly komt terug met een auto.
-Marco lijkt pissig, Kelly is een vies vuil goor stinkwijf.

Voor een keer deel 2 van de uitzending van 26 november gewoon als eventuele aanvulling,
omdat ik moeilijk kan samenvatten, niet alles snap en het format voor mij ontzettend ingewikkeld is.

http://www.clipser.com/watch_video/1027082&mvpagen=1

Film van Peeet

[ Bericht 1% gewijzigd door tuinfluiter op 27-11-2008 22:16:28 (edit tikfouten.) ]
  donderdag 27 november 2008 @ 23:25:05 #82
162917 tuinfluiter
pi_63582237
De uitzending van donderdag 27 november

-Voiceover: De 6 vrijgezelle dames zullen er alles aan doen om de toch al wankele vertrouwen
te ondermijnen waar ze maar kunnen want als in de finale zowel Marco als Kelly voor het geld kiest
dan gaat al het prijzengeld meer dan een ton regelrecht naar de dames.

Marco en Kelly staan definitief in de finale maar voor ze die morgen mogen spelen moeten ze nog
1 dag overleven met die vervelende bloedzuigende zes vrijgezelle dames om hun heen die
maar 2 dingen willen de liefde van Kelly en Marco breken.

- Kelly gaat winkelen, Marco geeft het advies dat ze haar ding moet doen.
- Gisela in gesprek met Fiona bij de koelkast, ze heeft een goede vertrouwensband met Kelly.
-Fiona ziet dat Kelly , dat meisje tot haar oren verliefd op Marco is.
-Ja, Marco dacht dat ook wel, hij zit nu samen met Kelly in de eindstreep.
-Fiona denkt dat Marco kiest voor Kelly omdat ze verliefd op hem is en dat is zijn machtsmiddel.
-Wat voor Marco Kelly tot sterke speelster maakt is niet alleen fysiek en mentaal , maar vooral
..op het einde van het spel, kan hij haar vertrouwen, hij denkt van wel.
-Voiceover: vertrouwen is een sleutelwoord in dit spel of kopen van 'n auto hieraan meewerkt?
-Kelly komt met de auto aanrijden deze kocht ze voor 4.725 van de creditcard van Marco.
-Ze draagt ook bloemen en wijn bij zich.
-Marco hoopt niet dat die bloemen voor hem zijn want hij flikkert ze gelijk weg.
-Nee, die bloemen zijn voor Kelly zelf, de fles wijn is voor Marco.
-Ohhh dat gaat hij Kelly laten voelen, meisje dat wil ze echt niet weten, vies , vuil goor, stinkwijf.
-Voiceover: Marco kookt van binnen hoe kan ze zijn creditcard helemaal leegtrekken?
-Fiona heeft het plan om de 6 meiden te verdelen over 2 groepen, drie op Kelly en drie op Marco.
-Marco huilt, maar Kelly belooft hem niet te naaien, Marco wil niet op zijn bek gaan.
-Kelly zal Marco altijd steunen, altijd, no matter what.
-Marco snapt echt wel dat die andere meiden gewoon door gaan met poten afzagen.
-Voiceover: Ja, Marco en Kelly die heksen hebben het op jullie geld voorzien maar dan moeten zij
.. er wel voor zorgen dat in het finalespel jullie voor het geld kiezen inplaats van voor de Liefde
..want dan verdelen zij die ton.
-Gisela heeft nog een gesprekje met Kelly, zegt dat Marco vaker heeft liggen zoenen met Anthea.
-Ja dat is echt kut zegt Kelly.
-Marco ontkent niet.
-Gisela geniet ervan, zo makkelijk snel, ze denken niet dat wij dit spelen, die ruzie aan tafel, perfect.
-Kelly zit het niet lekker ze wil naar bed, maar laat Marco niet graag beneden met 6 vrouwen.
-Marco maakt dat niets uit, schat al waren er 100 vrouwen in dit fokking huis, hij gaat voor haar.

Reacties van kijkers op deze uitzending.
-Gaat Marco nu janken?
-Ze breken volgens mij beiden het hartje morgen .
-Wat een vermoeiend wijf. Die verdient het gewoon om keihard voor schut te gaan.
-En om genaaid te worden. Ik gun Darco die 100.000 niet. Maar die grafkut gun ik helemaal niks.
-Ja hoor, Marco wil delen. My ass.
-Mooi die sneeuw he? En Marco maar inzichzelf lullen. Het lijkt Hilde wel.
-Toe maar het wordt bloedstollend morgen.

Morgen vrijdag 28 november
-Kiezen Kelly en Marco voor de liefde of keihard voor het geld, morgen de bloedstollende finale.
-Volgens Marco moet het hem lukken.
  zaterdag 29 november 2008 @ 01:00:34 #83
162917 tuinfluiter
pi_63612578
De finale-uitzending van vrijdag 28 november

Presentatrice: Marco en Kelly mogen 24 uur niet met elkaar spreken, geen woord zeggen,
doen jullie dat wel dan zal er 25% worden afgeschreven van de 107.500 euro.

Presentatrice Nikkie: Jullie mogen nu voor het laatst wat zeggen tegen elkaar.

Kelly:Komt goed.
Marco: Gewoon wat we besproken hebben, het is allemaal oke, het enige wat ze gaan doen is je
helemaal gek maken, mij helemaal gek maken.

Presentatrice: Ik wil jullie nu vragen naar jullie kamers te gaan, Kelly in de masterrroom en Marco beneden.
Kelly: Pfffft. (in de master bedroom)
Marco: Vak, Vak, irritant he, zagen als een idioot, zagen , zagen. (Marco in de slaakamer beneden.)

Nikkie: Meiden hebben jullie al plannen?
Dionne: Dat Kelly gaat twijfelen aan Marco zijn gevoelens.

Voice- over: Kelly's zwakke punt is jaloezie en dat van Marco juist vrouwen.

Voice-over: Nou dames jullie weten wat jullie te doen staat, het is simpel Kelly en Marco
zo gek te krijgen dat ze tijdens de finale kiezen voor het gebroken hart zodat jullie er met het geld
vandoor gaan.

-Marco en de andere meiden hebben een feestje.
-Kelly luistert mee vanuit haar bed en geeft haar knuffel een kus.

Gisela: Er is een feest.
Kelly: Rot op, super Kut he, ik kan er echt niet bij gaan zitten.

Marco : Dames proost.

Kelly tegen Fiona: Het wordt echt een kut nacht voor mij zo alleen.
Iemand: Welterusten Kel.

Voiceover: Begrijpelijk Kelly dat jij je bedje opzoekt, jij wil natuurlijk niets horen van een feestje,
gewoon slapen en hopen dat het snel morgen wordt, maar Dionne zet graag haar mooiste lach op.

Anthea: Lieve schat luister eens , ik wil nog steeds even met je praten als je dat goed vindt.
Marco: Dan gaan we hier niet staan, dan gaan we daar naartoe.

-Kelly kan niet slapen en luistert........

Anthea: Marco mag ik bij je komen liggen?
Marco: Kom maar bij mij liggen hoor.

Kelly tegen Fiona : Ik word er ziek van , iedere keer gaat hij met dat wijf weg.
Fiona: Liefje, liefde doet zeer.

Marco: Anthea ik ben nu zo dichtbij, het zou dom zijn als ik zo'n stukje van de eindstreep zou verpesten.
Anthea: Kom hier.

Paar uren later.

Voiceover: Marco en Kelly beweren bij hoog en laag dat ze zullen delen, dat zou betekenen dat
ieder met ruim 50.000 naar huis gaat.

Presentatrice: Zo dadelijk gaan Kelly en Marco het spel spelen.

Voice-over: De finale komt steeds dichterbij, de spanning stijgt tot een hoogtepunt ,
wordt het een gebroken hart, teleurgesteld in de Liefde, een flinke zak geld of berooid.

Buiten staan 2 kistjes met hartjes erin, ze mogen beslissen of ze het heel laten of breken.

-Marco brak het hart.
-Kelly ook.
-De 107.500 gaat nu naar de vrijgezellen, ieder ontvangen zij 17.915 euro .

Voice-over: Ja, Marco dat zag jij misschien niet zo 1, 2, 3 aankomen , wekenlang had je het idee dat
Kelly alles aan je zou geven.

Marco : Ik was nu het liefst in mijn eentje in een kamer waar ik dingen helemaal tot puin kan slaan.
Barman: Ja waardeloos.
Marco: Een troost, ik heb Kelly niet zover kunnen krijgen dat ze met me ging delen, maar Kelly wil nog
steeds het bed met me delen , nou een kussen op haar gezicht, echt ik zal haar een trap nageven,
dat is geen auto waard, mag lijen dat ze zichzelf kapot gaat rijden aan een boom.

Voice-over: Anthea heeft het nogal te doen met de ellende van Marco en kruipt lekker tegen hem aan.

Fiona: Kelly wil je onthouden dat het een spelletje is, ook dingen die wij tegen je gezegd hebben?
Kelly: Ja , dat doe ik wel.
Gisela: Serieus, ik heb echt dingen gedaan waar ik niet trots op ben.
Kelly: Als jullie er zo bang voor zijn, dan moet het wel heel erg zijn, denk ik.
Fiona: Ik kan het niet mooier maken dan het is.

Reacties van kijkers op deze finale-uitzending.
-Heeft er iemand een pammetje? Ik kan de spanning nie meer lije!
-Oeh sneeuw, dat was dus zondag of maandag.
-Ik heb nu al spijt dat ik de afgelopen weken niet gevolgd heb.
-Ze pakken het leuk aan.
-Marco moet voor 107.500 spelen en speelt het spel met Kelly.
- Kelly en Marco mogen 24 uur niet met elkaar spreken.
-Whoehahaha, die reiger! Dat lachje van Dionne, zelfs die reiger schrikt zich rot van die lach.
-Dat er alles aan gedaan moet worden om Kelly niet voor de Liefde te laten gaan.
-De voice over blijft vreselijk.
-Ik voel een reclame aankomen.
-Kan de spanning niet meer aan.
-Het hart van Kelly is gebroken.
-Wat nou, 2 gebroken hartjes. De vrijgezelle dames gaan er met de buit vandoor.
-Kelly heeft iniedergeval nog een auto.
-Marco hoopt dat Kelly met die auto tegen een boom kapot zou rijden.
-Nah hebben we ook weer gehad...ik ben echt blij dat het afgelopen is.
-Kelly en Marco schijnen elkaar trouwens niet meer te willen zien.
-Hahahaha, sta je dan met je player harses Marco, wat een sukkel.
-De barman leeft mee en zegt ook al ouwe.

Tot hopelijk gauw bij een eventuele BB7, DGK2 .....met streams.

[ Bericht 4% gewijzigd door tuinfluiter op 30-11-2008 23:02:56 (Tekstaanvulling van Kelly, Fiona en GIsela.) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')