abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:05:33 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61427986
Toch weer typisch dit.. Wat kansloos zeg
Huilen dan.
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:13:35 #52
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61428143
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef longinus het volgende:
Logica en Ambtenaren gaat helaas niet samen, dingen die ik geleerd heb, doe alles schriftelijk, er persoonlijk langsgaan of bellen is niet rechtsgeldig.
Huh Als je persoonlijk naar toe gaat niet rechtsgeldig Hoe directer kan je het maken, of ben ik gek
Het valt vaak maar zelden mee.
pi_61428197
quote:
Logica en Ambtenaren gaat helaas niet samen, dingen die ik geleerd heb, doe alles schriftelijk, er persoonlijk langsgaan of bellen is niet rechtsgeldig.
Tuurlijk wel. Je doet er alleen verstandig aan om op te schrijven:

a. op welke dag je er was
b. om welke tijd je er was
c. met wie je gesproken hebt (vooral die!!!)
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:23:38 #54
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61428399
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Je doet er alleen verstandig aan om op te schrijven:

a. op welke dag je er was
b. om welke tijd je er was
c. met wie je gesproken hebt (vooral die!!!)
En tegenwoordig hebben we allemaal een mobiel met camera, en neem gelijk een foto van hem/haar, dan kunnen ze helemaal niet meer terug!
Er is mij te vaak iets toegezegd, en daarna... Dat hebben we nooit gezegd. Ik neem sinds 1 jaartje dus alle gesprekken op met instanties, en daar schrikken ze gelukkig wel van achteraf
pi_61429639
Natuurlijk weet ik met wei, wat en wanneer ik met iemand praat, Mocht helaas niet baten, en ja, ik neem nu alle gesprekken ook op.
Het gaat er blijkbaar om dat er een verslag is van wat er besproken is, ja kan ook langsgekomen zijn om over het weer te praten.

Maar goed, tis jaren geleden ben er al bijna overheen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61430621
quote:
Het probleem is juist dat het geen ambtenaren zijn. Het is een soort bedrijf met een wettelijke monopoliepositie terwijl de overheid de premies voor hen int en vaststelt. En daarvan proberen ze dan zo min mogelijk uit te keren.

Elk bedrag wat je niet uitkeert is winst, dus het structureel opwerpen van papieren muren en alles aangrijpen om de uitkering stop te zetten is meegenomen. Een groot percentage haakt af, en die hoef je dus niks te betalen. Dat ze daar wel recht op hebben doet er niet toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:28:22 #57
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61431367
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:13 schreef longinus het volgende:
Natuurlijk weet ik met wei, wat en wanneer ik met iemand praat, Mocht helaas niet baten, en ja, ik neem nu alle gesprekken ook op.
Het gaat er blijkbaar om dat er een verslag is van wat er besproken is, ja kan ook langsgekomen zijn om over het weer te praten.

Maar goed, tis jaren geleden ben er al bijna overheen
Je hebt nu ook even van je af kunnen schrijven, dus dat "bijna overheen", kan je nu "bijna" maken helemaal overheen
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:30:47 #58
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61431419
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat het geen ambtenaren zijn. Het is een soort bedrijf met een wettelijke monopoliepositie terwijl de overheid de premies voor hen int en vaststelt. En daarvan proberen ze dan zo min mogelijk uit te keren.

Elk bedrag wat je niet uitkeert is winst, dus het structureel opwerpen van papieren muren en alles aangrijpen om de uitkering stop te zetten is meegenomen. Een groot percentage haakt af, en die hoef je dus niks te betalen. Dat ze daar wel recht op hebben doet er niet toe.
Dat is ook het grootste probleem met het UWV, de onwil om te luisteren, en dat ze ook FOUTEN kunnen maken, en daar totaal niet open voor willen staan. ZUCHT
pi_61431799
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:09 schreef xippie het volgende:
Wat zeuren die instanties toch, we weten nu, helaas, dat de TNT veel fouten maakt, dan kunnen instanties daar hopelijk toch ook rekening mee houden.
TNT Post heeft een prestatieplicht. Zolang ze x% (98% ofzo?) tijdig en juist bezorgen mogen instanties er vanuit gaan dat post die ze versturen ook daadwerkelijk aankomt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 22:30:13 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61437487
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef 700MB het volgende:

[..]

TNT Post heeft een prestatieplicht. Zolang ze x% (98% ofzo?) tijdig en juist bezorgen mogen instanties er vanuit gaan dat post die ze versturen ook daadwerkelijk aankomt.
Hoe kan TNT bewijzen dat dat percentage aankomt
De klant die post niet heeft ontvagen heeft er vaak geen weet van en zal dus ook niet klagen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:43:04 #61
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61437827
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De klant die post niet heeft ontvagen heeft er vaak geen weet van en zal dus ook niet klagen.
TNT is bagger, waarom: Ze hebben bijna geen vaste postbodes meer. Ze laten de post bezorgen door huisvrouwen die iets bij willen verdienen, niets mis mee, maar die werken vaak maar 5 dagen per week, en dan krijg je op zaterdag een student die niet eens weet dat je in Haarlem en Zandvoort huisnummers hebt met rood en zwart. Of te wel RD, R, Z, ZW maar ook Rood en Zwart, hoe moeilijk is het voor iemand die de post bezorgd in Haarlem om dat te weten

/Edit
PS
Ik woon zelf niet in Haarlem, maar bij mijn kennis komt, zeker op zaterdag, wel eens post in de bus voor 5 á 10 buren Hebben we dan niet te maken met een luie postbode

[ Bericht 15% gewijzigd door xippie op 06-09-2008 22:54:09 ]
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 23:12:20 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61438465
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef xippie het volgende:

[..]

TNT is bagger, waarom: Ze hebben bijna geen vaste postbodes meer. Ze laten de post bezorgen door huisvrouwen die iets bij willen verdienen, niets mis mee, maar die werken vaak maar 5 dagen per week, en dan krijg je op zaterdag een student die niet eens weet dat je in Haarlem en Zandvoort huisnummers hebt met rood en zwart. Of te wel RD, R, Z, ZW maar ook Rood en Zwart, hoe moeilijk is het voor iemand die de post bezorgd in Haarlem om dat te weten

/Edit
PS
Ik woon zelf niet in Haarlem, maar bij mijn kennis komt, zeker op zaterdag, wel eens post in de bus voor 5 á 10 buren Hebben we dan niet te maken met een luie postbode
Geen huisvrouwen maar gewoon pubers van 16 die ook af en toe wat eerder klaar willen zijn en daarom de post lozen.
quote:
Zoekresultaat voor : "Vacatures"

Staat uw vraag hier beschreven?PostcodeTNT Post bij u in de buurtTrack & TraceTarievenHulp
Gevonden antwoorden

Hoe oud moet je zijn voor de vacature zaterdagpostbezorger?

Om zaterdagpostbezorger te worden moet je tenminste 16 jaar oud zijn.

Klik hier voor meer informatie over de functie van postbezorger.
  zaterdag 6 september 2008 @ 23:53:51 #63
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61439252
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Geen huisvrouwen maar gewoon pubers van 16 die ook af en toe wat eerder klaar willen zijn en daarom de post lozen.
[..]

Je hebt helaas maar al tegelijk
pi_61442731
quote:
Het percentage blijkt 95% binnen een dag te zijn voor post < 100 gram. Binnen dat percentage valt dus ook niet alleen de niet bezorgde of verkeerd bezorgde post maar ook alles dat een dag te laat is. Voor het meten zijn natuurlijk verschillende manieren te bedenken. Tot op het laatste poststuk correct zal het percentage uiteraard niet zijn, maar betrouwbaar genoeg nauwkeurig is best mogelijk. Wel valt er wat te spelen met de cijfers, want wat tel je wel en niet mee. TNT wil graag de kerstkaartenlawine buiten beschouwing laten omdat dat buiten het normale gemiddelde postverkeer valt.

De cijfers van TNT worden in ieder geval gecontroleerd door de Opta.
quote:
Degene die de post ontvangt is niet de klant. De verzender is de klant. Dat is dan ook de partij die eventueel moet klagen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 09:22:00 #65
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61442882
quote:
Op zondag 7 september 2008 08:55 schreef 700MB het volgende:

Degene die de post ontvangt is niet de klant. De verzender is de klant. Dat is dan ook de partij die eventueel moet klagen.
Die krijgt bij normaal postverkeer géén ontvangstbevestiging dús weet hij ook niet of de post op het juiste adres is aangekomen.
pi_61444362
quote:
Op zondag 7 september 2008 08:55 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dit maakte mijn ochtend weer helemaal vrolijk, hoewel je groot gelijk hebt is het in de praktijk toch anders.

*Brief aan het UWV: Zeg ik heb nooit post gehad en ik krijg geen uitkering, dit betekend dat u een klacht moet indienen bij de PTT wegens niet bezorgde post, gaarne nu meteen een voorschot A.U.B.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 7 september 2008 @ 16:28:45 #67
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_61450646
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:40 schreef longinus het volgende:

[..]
.....
gaarne nu meteen een voorschot A.U.B.
Helaas zelfs dat niet.
UWV: Ga maar naar de gemeente voor een voorschot, wij kunnen u niet helpen

Word vervolgd
pi_61467364
Wacht wacht, het UVW is een niet-overheidsinstantie? Wat is dat voor aparte zaak?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')