Ja hartstikke zelfsquote:Op woensdag 3 september 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was't gezellig en lekker bij het elfenzusje?
Vanavond. In het UMC. Eentje werkt daar.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je in Njimegen vandaag Den_Haag
tof
tof!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh de pakketmeneer is net geweest en heeft "Feest" van Nigella afgeleverd .. echt een knoeperd van een kookboek zeg.
'Ramses' alleen voldoet vast ook wel als aanspreektitelquote:Op woensdag 3 september 2008 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Ramses heeft me toegevoegd op hyves![]()
![]()
![]()
![]()
Net nu we de term "Shaffy" hier moeten vermijden in huis
Goftedomme, jij ook al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steerover stipjes heen
Hoezee
![]()
Nou het wekt wel een hoop stress op. Ik kan niet zo goed niksen als ik niet thuis benquote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Vast niet omdat je stage zo gestressed is.
Ohw? Waarom niet dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
over dat onmgesteld moeten worden: check
en ik denk niet dat ik een appartementje heb
ze hebebn op de site bericht aangepast en er wordt nog steeds 70 als gereserveerde aantallen genoemd voor warandebewoners.. en ik sta 213 van 257 en die 70 staan buiten de rangen dus..quote:
Tsja in een SC kan je niet off-topic gaan. Dus het hoeft niet alleen over eten te gaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:03 schreef Smallish het volgende:
Ja hoi.
Ik lurk hier zo af en toe mee, en klopt het dat het hier met enige regelmaat gaat over maandelijkse ongemakken?Qua CUL?
Je gaat ook geen chocolade eten. Want je gaat op culinaire wijze goddelijk slank wordenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ongesteld zijn is heel cul. Chocoladetaart, chocolademouse, chocoladeijs etc etc
Ik heb alleen geen chocolade in huis
ze versturen 10 sept pas d emails voor bezichtingen heb zelf maar gemaild maar geef mezelf niet veel kans meer, valt het misschien nog mee, wel klote want moet in september 2009 weg zijn en een plek vinden met katquote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja in een SC kan je niet off-topic gaan. Dus het hoeft niet alleen over eten te gaan.
MeMo, balen, ik hoop dat je er snel iets op hoort!
Daar ben ik te dik voorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
komen jullie dan ook gezellig (weer) in het Slank de herfst in Topic posten
we gaan meeten, 11 oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |