Tsja, en je woont ook niet bepaald om de hoek.. Passen kost niks namelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef k-Rin het volgende:
Vind ik eindelijk een pak met de goede lengte, weeg ik zo'n 20/30 kilo te weinig.
Te Volgen Pakquote:
*Probeer Motor-Forum ook ff!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:41 schreef JK1982 het volgende:
Even ter aanvulling: toen ik het pak kreeg zaten echt de kaartjes er nog aan (als het goed is heb ik die hier nog wel ergens liggen) Nieuwprijs was rond de E 700,=
Jullie hoeven dus niet te twijfelen aan de nieuwstaat van dit pak, ik heb er namelijk ook geen meter mee gereden.. Zal hem ook een dezer dagen even op Marktplaats enz. zetten.
en op speurders.nl, 2 maand geleden:quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef JK1982 het volgende:
Helaas, helaas!
Deze combi bijkt me bij nader inzien toch niet lekker te passen, dus vandaar weer te koop aangeboden.
Ik heb dit pak pas in een opwelling gekocht via Marktplaats, alleen omdat de verkoper vrij ver weg woonde heb ik gegokt dat het de juiste maat zou zijn. Helaas is het pak voor mij toch echt iets te lang, en ik heb er niet zo'n trek in om het te laten verstellen. Het is een maat 54, geschikt voor mensen van ongeveer 180-185 en rond de 80/90kg.
Het gaat om een splinternieuwe Rev'it Helix combi in maat 54.
De vraagprijs bedraagt ¤ 400,-
Een goed bod wordt ook op prijs gesteld.
PM of mail bij interesse!
Is ie je nou te groot of te kleinquote:Helaas, helaas!
Deze combi lijkt me bij nader inzien toch te klein, dus vandaar weer te koop aangeboden:
Een splinternieuwe Rev'it Helix combi (zie foto's) Het gaat om maat 54.
De vraagprijs bedraagt ¤ 350,-
Een goed bod wordt echter ook op prijs gesteld indien je de vraagprijs te hoog vindt.
Bel of mail bij interesse!
Je weet niet hoeveel (of weinigquote:Op donderdag 4 september 2008 02:33 schreef r_one het volgende:
Speelruimte had je op speurders ook al: 350 euro vragen en openstaan voor een goed (lager) bod
Maar a la, meer dan 250 euro had ik niet geboden (onder voorbehoud van passen) dus het blijft voorlopig kastvulling begrijp ik
Je kent mijn max-bodquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:41 schreef JK1982 het volgende:
Nope.. zoals gezegd, via Marktplaats.
Kick! Bieden mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |