Mja dat wel. Kranten lopen altijd te zeurenquote:Op donderdag 18 september 2008 05:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tis de enige plek in Tilburg, waar ruimte is voor een project van deze omvang.
Jammer, lijkt me best leuk maar ik moet de kelder leeghalen...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:48 schreef hetzusjevan het volgende:goeiemorgen
Oh en er is een symposium over angst bij ons op de uni (georganiseerd door studievereniging van psychologie) en vet interussant - vind ik dan. Maargoed als een van jullie denkt: hey! lijkt me leuk! Vanaf 14u gratisch koffie en thee en 14.30 begint het in DZ1.
ophelia jij hier! had ik eerder niet gezien geloof ik?!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat water in mijn toilet en kelder![]()
En het is water met schoonmaakmiddel, maar niet het mijne....
[..]
Jammer, lijkt me best leuk maar ik moet de kelder leeghalen...
Sinds begin juli....quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ophelia jij hier! had ik eerder niet gezien geloof ik?!
Ik dacht dat ik wat geruchten opving over een mogelijke Ikea. Alleen maar kledingoutlet lijkt mij ook niet spannend.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een grote betaald prakeren parkeerplaats waar geen bioscoop/meubelzaken/supermarkten mogen komen. Wat blijft er dan nog over behalve een hele verzameling outletstores met kleding.
jah mij ook niet echtquote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat geruchten opving over een mogelijke Ikea. Alleen maar kledingoutlet lijkt mij ook niet spannend.
Jullie weten toch hoe de poltiek en het bedrijfsleven werken eerst van alles zeggen en later toch het veranderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah mij ook niet echt
dan heeft het niet echt toegevoegde waarde
Breda ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Ikea in Eindhoven én Tilburg?
Zou wel leuk zijn!!
Ik vinnut allang best als het maar veul en overdekt is!
Zou toch zweren dak die erbij had gezet!!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Ikea in Eindhoven én Tilburg?
Zou wel leuk zijn!!
Ik vinnut allang best als het maar veul en overdekt is!
Nou ja, omzet jatten, uiteindelijk kies je als klant zelf naturlijk. Een Saturn\ media markt kan door het enorme assortiment meer korting bedingen bij de leveranciers en is vaak goedkoper. Mijn tv komt van de mediamarkt, mijn monitoren van cdromland in Breda. Ik zoek uit wat ik wil hebben en ga dan toch voor de goedkoopste.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef Tegan het volgende:
Maar voor mijn gevoel proberen ze met die megaprojecten Tilburg groter te laten lijken dan het is. Er zijn geen mensen en geen ruimte voor al die megadingen. Bv. die Saturn, die heeft Amsterdam-grootte, enige wat hij doet is omzet jatten van kleine ondernemingen/ze failliet laten gaan. Of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |