Werk ze. Welterusten al vast.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef ArTiC het volgende:
toch maar slapen dan...morgen een lange drukke dag. Rest van het weekend maar slapen dan.
gaat toch nergens over, als ik het perse wil weten koop ik Juup wel om met een bos prei.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:52 schreef amaranta het volgende:
die 4,50 zijn dan ook administratiekosten
das helemaal niet goed voor je lijf, krijg je een uitgezakte anoes van als je zo zitquote:
Ik neem toch aan dat dat wel in overleg is gegaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:20 schreef FUFR het volgende:
wij hebben vrijdags tegenwoordig in de ochtend een oppaskindje
why? my god, why?![]()
zit hier een manneke van een maand of 12 mij met grote ogen aan te kijken, terwijl de mijne naar school wordt gebracht.. Heeft mij pas 1x gezien..
effe testen![]()
BOE !!
![]()
Yeah nix gewend
Nee, haar keuze, ik zorgde ervoor dat ze vanaf donderdag tot dinsdag geheel vrij is, neemt zij een oppas kind op de vrijdag om mensen te helpenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dat wel in overleg is gegaan
she's alivequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dat wel in overleg is gegaan
ik bied mijn expertise in geld opmaken aanquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, daar zitten we echt om te springen, nog meer geld waarvoor we geen tijd hebben om het op te maken..
neem het in overwegingquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bied mijn expertise in geld opmaken aan
lok m binnen en villen die handelquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:50 schreef Juup© het volgende:
Ben ik in de voortuin de bladeren aan het opruimen, komt er een lapjeskatpoeskitten mij even helpenmet de bladeren uit mijn handen trekken welteverstaan
- weersta de neiging om de kat in huis te nemen, wees sterk Juup©-
BBQquote:
I don't want to eat manflesh, I eat pussyquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan beter jou villen, daar zit meer vlees vet aan.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan beter jou villen, daar zit meer vlees vet aan.
Pussyquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I don't want to eat manflesh, I eat pussy
dat moet een traumatische ervaring zijn geweest, voor beidenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef r8ality het volgende:
Steekt er godverdomme om 8.00 vanmorgen een mug recht in m'n gezicht, na eerder al m'n elleboog te hebben gehad. Blijkbaar issie gestoord, want toen ik em tegen de muur kapotsloeg kwam er nauwelijks iets uit. Maar gelukkig wel een ei op m'n gezicht. Toen maar het eerste uur @ school vaarwel gezegd en doorgeslapen.
Dode muggen hebben doorgaans weinig last van trauma's.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet een traumatische ervaring zijn geweest, voor beiden
quote:
Ik onthaar regelmatig mijn gordijnen. Vanaf de vensterbank tot 30 centimeter omhoog zit er een grijze vacht opquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:40 schreef r8ality het volgende:
[..].
In ander nieuws: kattenhaars en gordijnen/fouillards.
Wij hebben zo'n schoenpoetsborstelquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik onthaar regelmatig mijn gordijnen. Vanaf de vensterbank tot 30 centimeter omhoog zit er een grijze vacht opTip:
[ afbeelding ]
Werkt als een tierelier.
Jamaar, je moet er je gordijnen mee borstelen, niet de katquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n schoenpoetsborstel. Werkt ook prima en kattenbeest vind het nog fijn ook
.
Ik spaar diploma's...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
* SQ is zo blij dat ze d'r diploma heeft
Daar heb je een ronddraaiende textielreiniger voor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, je moet er je gordijnen mee borstelen, niet de kat
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef r8ality het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/zinloos_geweld.html
Katten zijn echt achterlijk.
Schitterendquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef r8ality het volgende:
Wij konden ons niet inhouden en hebben vanaf volgende week donderdag:quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! En ik heb me in kunnen houden, bij de Toys R Us hebben ze een 3 halen 2 betalen aanbieding en ik heb niet eens lego gekocht.
ROFLquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef r8ality het volgende:
Ballen gaan er over 1 maand vanafquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:18 schreef bleiblei het volgende:
Awwww, heeft ie nog ballen?
Hij heeft iig. nog geen hangvelbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |