Gewoon een blauwtje gelopen dusquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef Mr_Moon het volgende:
Nee, ik heb zo m'n principes: alleen voor koffie en gebak laat ik m'n broek niet zakken...
I'm so stupid.quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Mr_Moon het volgende:
Het bezoek meldt zich!
Ik wil je niet teleurstellen: geen homo met twee linkerhanden en geen praktisch denkvermogen. Ik had het ding los, maar MLI liet het bord er gewoon weer invallen. Omdat inmiddels de koffie was gezet hebben we het zo gelaten... ik was daar immers voor koffie en gebak, niet om in MLI's vaat te graaien...
Ben ik nou zo dom? Mr_Moon heeft het al eens los gehad DUS heb je de oplossing toch?quote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef MLI het volgende:
Degene die de oplossing plaatst, mag de schuldige komen halen. Kutpan.
De pan heeft er van geleerd. Hij spuugde net een briefje uit met zijn eisen. Kutpan. Hij mag de gijzelaar houden.quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom? Mr_Moon heeft het al eens los gehad DUS heb je de oplossing toch?
Gaat nu testen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef MASD het volgende:
Pan hélémáál vol met water en het nog een keer proberen met de ontstopper, gewoon simpele fysica.
Simpele fysica bleek niet de oplossing voor dit probleem.quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef MASD het volgende:
Pan hélémáál vol met water en het nog een keer proberen met de ontstopper, gewoon simpele fysica.
Whehehe, ja, en dan specifiek naar dat kind met die jampotglazen want die maakt altijd veel herrie. Hij mept altijd van zich af maar oh wee als er iemand het gore lef heeft om terug te slaan, dan schreeuwt ons jampotprinsje de hele buurt bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef Mr_Moon het volgende:
en anders door het raam naar buiten zwieren naar je buurschoffies...
zal ze leren!
Dan doe je het verkeerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Simpele fysica bleek niet de oplossing voor dit probleem.
Nietus!quote:
Nee, want wie weet wie er nog taart komt eten en de gijzelaar kan redden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef MissHobje het volgende:
Sla gewoon dat bord kapot *zucht* vrouwen
Je hebt er vast meer dan 1 en koop er anders een paar bijquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Nietus!
[..]
Nee, want wie weet wie er nog taart komt eten en de gijzelaar kan redden.
dat dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:36 schreef Shabba169 het volgende:
buts gewoon een klein stukje uit de rand en wip dat kreng uit die pan, heb je je pan nog en je bord nog, alleen mis je een klein stukje van de rand vje bord waar je wss toch geen last van hebt xD
schijt aan fysica, gewoon een subtiele hengst tegen dat ding aan!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:50 schreef Bliksems het volgende:
Weet je zeker dat het een bord is en niet gewoon de bodem xD?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:50 schreef Bliksems het volgende:
Weet je zeker dat het een bord is en niet gewoon de bodem xD?
Het feit dat Bliksems de bodem nog niet van een bord kan onderscheiden, zegt iets over hem en niet over mij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je schat haar wel HEEEEL laag in!!![]()
al gedoet?quote:Op maandag 1 september 2008 19:44 schreef bloodacolyte het volgende:
maak een prop van een handoek, zet je pan op de kop over de prop, tik hard op de onderkant van de pan, het bord valt nu op de prop en blijft heel
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef hamkaastosti het volgende:
gewoon heel hard boe roepen. dan schrikt de pan en dan laat ie wel los
Voor al uw vaatproblemen, Mr_Moon is dé oplossing!quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik nou zo dom? Mr_Moon heeft het al eens los gehad DUS heb je de oplossing toch?
Alleen een mondstuk? Dan gebeurd er niet veel hoor...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:54 schreef honne het volgende:
Zet er een mondstuk van je stofuiger op!!!!
durf te wedden dat het werkt.
Ow. Moet dat ook nog...quote:Op woensdag 3 september 2008 00:02 schreef honne het volgende:
Grrrrrrrrrrr stofzuiger aan op volle toeren natuurlijk :-P .
Alleen dat gemompel, wat zeg je nou?quote:*Mompelt dat ze es een keer een badstop muurvast had zitten in bad omdat het pennetje waar die mee omhoog gewipt kan worden er niet meer in zat en om het water te kunnen laten weglopen. Zat nog geen ruimte voor een spelt tussen en uiteindelijk werd ik 's nacht wakker met : IK WEET HET!!! en heb toen de stofzuiger gepakt en hopla eruit was dat ding :$ .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |