dat inderdaad. Idee daarachter is dat je op die manier je eigen headers kunt toevoegen aan de standaardheaders, maar ook de mogelijkheid hebt de standaardheaders helemaal te vervangen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Jarno het volgende:
Ah, je kunt ze natuurlijk gewoon op je fotoboek zetten. Had ik ook niet direct door.. En Danny, worden posities die je niet vult in je roulatiemanagerding gewoon opgevuld met standaard headers van FOK! zelf? Je kunt niet één vaste eigen header opgeven ofzo? Of moet je dan gewoon alle posities opvullen met die ene header?
Ja....niet leuk?quote:
Nee ik wist niet dat vrouwen konden tekenen buiten paintquote:
Keeyquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoe tof
vind het design verder niet zo, maar die glitters wel
Wie wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze zelf niet hoor!
En een script bouwen en opslaan als .php? Kan dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
kan, alleen zul je met 256 kleuren geen geweldige kwaliteit krijgen. Met 1 header is dat al moeilijk maar als bv 5 headers slechts de beschikking hebben over dezelfde 256 kleuren ga je dat wel merken in kwaliteit. Handiger is dan om de aantallen wat op te schroeven vanuit de abo's
een script bouwen en als php opslaan is heel goed mogelijk. Het bewijs lever je zelf alquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
En een script bouwen en opslaan als .php? Kan dat?
Bijvoorbeeld als dit plaatje (F5-en).
ff offtopic hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
een script bouwen en als php opslaan is heel goed mogelijk. Het bewijs lever je zelf al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |