Ja, censureer die neger maar met het FOK!logo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
Deel ze met FOK!, tenzij ze erg persoonlijk zijn natuurlijk
ik heb er nog maar 1 gemaakt
en die moet nog wat bijgeschaafd worden, het design is nog niet echt je van het
[ afbeelding ]
klikquote:Op maandag 1 september 2008 19:00 schreef Juup© het volgende:
Wil ze ook maken maar kan nergens terugvinden hoe het moet of waar er een template van de header te downloaden is.
Dank u.quote:
Ja, zie de opties op fok.nl/shopquote:Op maandag 1 september 2008 23:36 schreef Agiath het volgende:
Kan je met abbo's zelf banners plaatsen ofzo?
Renate daninskyquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Welke peach?Ik typte gewoon hot female models op google
![]()
thx !quote:
hij's niet zo hoorquote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nog een rood FOK! logo. En niet van die Photoshop-dingen want daar snap ik niks van
Nee. Je moet ze namelijk zelf hosten volgens mij. Lokaal, of op een eigen webserver/tinypic/whatever.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Juup© het volgende:
Mij lukt het tot nu toe niet iig (ik zal wel weer te moeilijk doen). Ik kan ook niet goed met Photoshop overweg. Is er een grens mbt de bestandsgrootte?
Je fotoboek.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee. Je moet ze namelijk zelf hosten volgens mij. Lokaal, of op een eigen webserver/tinypic/whatever.
Ik weet niet of het kan, maar ik kan wel van een paar headers een gifje maken zodat je het kan uitproberen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:10 schreef SunChaser het volgende:
Zeg, even een technisch vraagje. Kun je ook headers in een gifje zetten? Dus dat je bv 10 headers, die om de paar seconden veranderen, in 1 gifje zet. Zo kun je bv al snel 100 headers kwijt in een pimp abbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |