Het gaat zelfs sneller als ze gewoon een stapel neerleggen. Als iemand ze moet aangeven kan hij maar 1, misschien 2, tegelijkertijd doen. Als men langsloopt en eentje meegraait gaat het gemiddelde veel en veel sneller en raken ze er meer kwijt omdat mensen die er wel een willen maar op drukke momenten er niet op willen wachten het maar laten zitten.quote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef Angeliquetje het volgende:
Waarom moet ik elke morgen weer die stomme kut Spits weigeren? Sukkels hebben niks beters te doen zeker.
Ik heb zo`n hekel aan die push methode.
Als ik dat nieuwsblad wil lezen dan pak ik hem zelf wel.
Beuk je ze omver.quote:Op maandag 1 september 2008 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
En ze gaan ook precies midden in de doorgang staan. Je kunt er gewoon niet omheen :S...
Ja ze krijgen er wel een vergoeding voor, althans dat vertelde zo'n malloot mij.quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef fotostarter het volgende:
Vraag me af of die gasten er iets mee verdienen, omdat het vaak van die halve gare zijn
Telegraafquote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef Tecnix het volgende:
Wees blij dat jij een krant hebt![]()
Als ik 's morgens de eerste trein heb(lees 04:42) dan is er vaak nog geen krant beschikbaarEn ligt mijn telegraaf niet in de bus
Gooi en Eemlander lees ik eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Telegraaf![]()
![]()
![]()
![]()
De Telegraaf is geen krant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |