klinkt goed, gefeliciteerdquote:Op maandag 8 september 2008 01:11 schreef didotcicero het volgende:
Sooow-hey, opening van de popfotografie expositie in de haagse bieb was tof![]()
Heel apart om je foto's op zo'n formaat te zien hangen. Denk dat Xil en ik heel erg geboft hebben, onze foto's hangen naast elkaar op wat (naar mijn bescheiden mening) misschien wel het mooiste plekje van de expo is
Fijne muziek ook, John Deere Mowing Club was een goede keuze
Das ook fijn......quote:Op maandag 8 september 2008 08:13 schreef Chanty het volgende:
Wil je braaf colleges volgen. Rijden de treinen weer eens niet
Dan maar kitten opvoeden
wat voor onderzoek?quote:Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Das ook fijn......
Ik heb vandaag weer 2 colleges en moet om 12 uur eerst mee doen met een onderzoek
Een computertaak waarbij vragen over foto’s van gezichten moeten worden beantwoord.quote:
klinkt op zich wel grappig, alleen dat verplichte is dan weer jammerquote:Op maandag 8 september 2008 09:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een computertaak waarbij vragen over foto’s van gezichten moeten worden beantwoord.
Dit is de eerste van 16 uur dat verplicht is in het eerste jaar
Ja verplicht is altijd iets minder, maarja gewoon de leuke onderzoeken uitkiezen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
klinkt op zich wel grappig, alleen dat verplichte is dan weer jammer
Wat is er mis met deze dag?quote:Op maandag 8 september 2008 10:17 schreef HMaster-II het volgende:Mag deze dag alvast uit mijn agenda geschrapt worden
Enne Miss_S wat zijn exotische talen? Het BoeruhBoeruh's en Atlantinees
als je wilt klussen kan ik nog wel wat verzinnenquote:Op maandag 8 september 2008 21:47 schreef Chanty het volgende:
P ik mis het klussen met je, kom es terug
Ik heb een paar simpele foto's gemaakt. Weet dat DC nog even met z'n cam aan de slag ging... Ook van jouw foto's heeft ie er een paar!quote:Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben echt verslaafd
En ook in dit hotel hebben ze Wifi
Xil, DC, jullie hebben toch wel foto's van die expositie he? Ik ben wel benieuwd
![]()
en tikken op een duits toetsenbord is niet zo'n succesBlij dat ik nog een beetje blind kan tikken
Ik mis het klussen met P. Niet het klussen op zich. Dat kan ik hier in huis nog genoeg doenquote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je wilt klussen kan ik nog wel wat verzinnen
Is dat ook zo een wii ding?quote:Op maandag 8 september 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
hallo
ik heb mijn teen zwaar gekneusd...door mijn balancebord...
ren beweging maken terwijl je stilstat is best moeilijk...en het bord is dus ook best hard
yepquote:
Jij snapt tquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:22 schreef Saffier het volgende:
Goh, heeft P zich nog niet gemeld vanmorgen? Valt tegen zeg
Klussen met P is trouwens heel gezellig
Zag er goed uit idd!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Yoni het volgende:![]()
Zoo ook weer terug van vakantie. Nu nog deze week vrij voor het echte leven weer begint. Net even langsgelopen bij de expositie in de bieb: kicken!
*geeft schouderklopje aan DC, P en Xil*
Viel wel mee hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij snapt tVooral als iets even niet lukt
Ben d'r weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:22 schreef Saffier het volgende:
Goh, heeft P zich nog niet gemeld vanmorgen? Valt tegen zeg
Klussen met P is trouwens heel gezellig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij snapt tVooral als iets even niet lukt
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:28 schreef Saffier het volgende:
[..]
Viel wel mee hierSpullen zoeken daarintegen
Hij is gewoon lief
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef Saffier het volgende:
Wat is het stil hier!
edit; Ah, dat vind Prupke dus ook
Gisteren Yuri van Gelder in zijn ringetjes gefotografeerd. Man die is gespierd!! En klein. Maar man, indrukwekkende serie van 3 (!) minuten in de ringen. Morgen maar weer sportschoolquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef prupke het volgende:
een hele goede avond allemaal
iemand nog iets leuks gedaan?
Misschien dat jullie erbij zijn als ze de tour weer gaan beginnen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi
Ja hoor, begint nu weer op te starten na de zomerstop, alleen wel jammer zouden in oktober supporten voor vette Finse band, maar ivm een operatie van bandlid is hun tour gecancelled
Ja in het voorjaar doen ze het over dan spelen we alsnog samen dus komt goedquote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Misschien dat jullie erbij zijn als ze de tour weer gaan beginnen?
Dat zou natuurlijk mooi zijn
@ freud : gespierde mannen zijn wel leuk , maar je moet er dan aan blijven werken he om het figuur zo te houden
Heb je wel mooie fotos kunnen maken van hem of bewoog hij te veel?
met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen zequote:Op woensdag 10 september 2008 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in het voorjaar doen ze het over dan spelen we alsnog samen dus komt goed
Met jou alles goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |