Hey VKquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hives!!
Oude tijden herleven
Over belachelijke quotes gesproken. Je verandert al 5 jaar je sigNu 2009 ja?
[..]
en toen hebben jullie niet eens gebeldquote:Hij was de laatste keer in A'dam
lekka lekkaquote:Filippo Borro
TSI = 3 100, 18 jaar en 107 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ingo Kobertehe
TSI = 1 100, 17 jaar en 59 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Nik van der Camp
TSI = 6 630, 20 jaar en 8 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:
Alberto Gardoqui
TSI = 32 170, 22 jaar en 39 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:Tom Haug
TSI = 28 070 , 21 years and 43 days, passable form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Nu stap ik weer over op PM.quote:Piet Griever
TSI = 34 130 , 21 years and 35 days, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: solid
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set pieces: poor
Das zeker lekkah jahquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:20 schreef Yankee_One het volgende:
TSI: 4700 (+13010/-8310)
Vorm: -1 (+6/-7)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Conditie: 1 (+1/-)
[..]
lekka lekka
Helpt dat nou veel met zn keepers ratings?quote:
inderdaad ... wanneer heb ik toch weer eens zo'n training dat er 3 stijgen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:20 schreef Yankee_One het volgende:
TSI: 4700 (+13010/-8310)
Vorm: -1 (+6/-7)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Conditie: 1 (+1/-)
[..]
lekka lekka
nieuwsjaars kindjequote:Ingemar Hemmes (216865705)
19 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 01-01-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 315 ¤/week
Eigenaar: SV Pantoffeltjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Jawel dus:quote:Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Mensen met 2 gele kaarten kan ik nu toch niet opstellen?
quote:Twee kaarten in een wedstrijd betekent dat de speler uit het veld wordt gestuurd. Uit het veld gestuurd worden betekent vervolgens dat de speler de volgende wedstrijd geschorst is. Als een speler tijdens het seizoen bij elkaar opgeteld drie gele kaarten heeft gehaald, wordt hij ook geschorst.
Competitie-, beker- en kwalificatiewedstrijden worden allemaal hetzelfde meegerekend. Als een speler dus twee gele kaarten heeft opgelopen in de competitie en hij krijgt vervolgens geel in een bekerwedstrijd, dan is die speler geschorst, ongeacht of de volgende wedstrijd een competitie-, beker- of kwalificatiewedstrijd is.
Je kunt in je spelerslijst zien hoeveel kaarten een speler heeft gekregen voorafgaand aan de wedstrijd. Een speler met drie gele kaarten of eentje die in zijn laatste wedstrijd uit het veld is gestuurd, krijgt op de spelerslijst het symbool voor een rode kaart. Dit om te laten zien dat hij geschorst is. Na een schorsing voor een competitiewedstrijd begint een speler weer met een schone lei.
Die van: 'Ik lijk de holmaat van JD wel!'quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, zn volledige naam wist ik nooit. Was te langbegint met 'Alex' en eindigt op 'dersson', maar verder
Welke quote
ik sta in punten gelijk met de nr.2 en speel nog daar tegen en de nr 3 heeft 1 punt achterstand.. ik sta dus eerste op doelsaldo welk overduidelijk beter is.. De meeste doelpunten gemaakt en de minste tegen.. (ik heb 4 keer verloren deze competitie en al die nederlagen staan in de lijst met verrassende overwinningen)..quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef RemCOW het volgende:
Bijna zeker van het kampioenschap... Sta 3 punten voor op de nummer 2 met 16 verschil in doelsaldo. Volgende week tegen een counter team waarvan de verdediging zwakker is dan mijn aanval en zijn aanval een stúk zwakker dan mijn verdediging. In the pocket dus, op naar VI.
Leuk trouwens dat Alltid wordt geintegreerd in Hattrick!!
En weer nieuw hat-stats gerecord: 234! Nu nummer 62 van VII volgens Alltid
We waren bang dat we dan op straat in mekaar zouden worden getimmerd door Ajax-hooligans...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hey VK. Alles goed? Dat je dat opgevallen is
. Maar idd ik verander al heel wat jaren alleen dat nummer
. Ik zal toch een keer gelijk moeten krijgen
[..]
en toen hebben jullie niet eens gebeld. Wilden jullie de enige neger van Fok! Hattrick er niet bij hebben
.
Stelletje racisten
DenHaakal is best goed, ik snap niet waarom ze zo laag staan. Hogere max en gemiddelde Hatstats over dit seizoen. Alleen het middenveld is niet heel denderend. Ik heb wel een serieuze kans, maar het blijft gokwerk. Maar ja, dat is met een P/D ook. Moeilijk, moeilijk!quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
Tov Jannadonna moet het wel lukken ja
Maar denk dat je het -2 verschil tov de kortehoevers moeilijker haalt... Ligt er ook aan hoe slecht DenHaakal en Helpman 8 united zijn, dat kan ik niet inschatten.
Ik ga overigens kansloos degraderen
Welkom VI.... Tis te hopen dat ik daar in kan blijven volgend seizoen met m'n Russische countermachine... Probleem is dat ik nog allemaal trainbare defs d'r in heb, dus duurt wel even voordat mn def ratings goed worden ...
quote:Don van Hulzen
TSI = 1 370 , 17 years and 88 days, passable form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Technical]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: excellent Set pieces: poor
je kunt ook 1 van de 3 of 2 van de 3 verkopen.. en er een 'ervaren' spits voor terughalen + de verdedigers..quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef Silver_Shark het volgende:
Goed, Ik heb nu 2 seizoenen Scoren getraint. 3 spelers1tje briljant en 2 formidable maar die 2 formidable kunnen nog. poppen. in de 2 rustweken wil overgaan na verdedigen. maar nu komt de vraag. Zal ik die 3 spelers Verkopen en goeie verdedigers halen. of de 3 spelers houden en verdedigers kopen en over 2 seizoen weer niet verkopen en dan PositieSpel doen. Zodat ik over paar seizoenen Goeie team heb
![]()
Samenvatting:
de 3spelers verkopen en verdedigers halen.
3spelers niet verkopen en verdedigers halen en opbouwen na een goeie team.
quote:
Geen punt. Je hebt meer jezelf er mee dan Helmuntquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Mensen I'm back from the USA
Ik zie dat ik inmiddels veilig ben, sorry van het verneuken van de halve finale FokCup maar ik kon nauwelijks of niet online komen
Kijken of ik nog een leuk spelertje op de kop kan tikken voor as zondag. Dat is dan ook gelijk een versterking van m'n team voor komend seizoen. Maar ik denk dat ik niet ver kom met 2,5 mlnquote:15-09-2008 Alltid wordt onderdeel van Hattrick
Jullie zullen op korte termijn kunnen genieten van een heleboel leuke statistieken: de statistische CHPP-site "Alltid Hattrick" wordt namelijk onderdeel van Hattrick. Alltid levert statistieken over elk team en elke speler in Hattrick, en als onderdeel van Hattrick zal het veel makkelijker worden om toegang te krijgen tot al die statistieken. Bovendien hopen we dat velen van jullie op deze manier die mooie statistieken voor het eerst gaan ontdekken!
We zijn erg trots dat we op deze manier onze geweldige gemeenschappen kunnen integreren. De Alltid-ontwikkelaar, weird_ed, zal tegelijkertijd ook lid worden van het HT-team. Hij gaat ons helpen om Alltid en Hattrick te integreren (hetgeen stap voor stap zal gebeuren en ten minste 6 maanden (of langer) zal gaan duren), en zal ons ook helpen om nieuwe statistische functies te implementeren die voorheen niet mogelijk waren.
Als je Alltid Plus-lid bent, lees dan de aankondiging op Alltid voor meer informatie.
quote:
Ze zullen wel een aantal stats voor supporters ontwikkelen denk ik, maar de basis stats zullen heus wel grateloos blijven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
als we er maar niet voor moeten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |