abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 16:11:58 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61294640
Nou ja, het lijkt me zeker bij iemand als Aissati, die dus met bepaalde omstandigheden, die algemeen bekend zijn, vertrokken is bij PSV,erg belangrijk om hem dan even te vertellen waarom hij nou weer niet speelt.

Onbegrijpelijk, echt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61294686
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen, dat MvB niet communiceert .
Valt het ook niet op dat zijn assistenten bijna alles doen? Hij obseveert continu maar wat doet hij met die info dan ?Zou wel eens in zijn hoofd willen kijken.

Nog een punt, van Basten wou wisselen net voordat de 2-1 viel, had hij dan toen wel de jong/aisatti willen brengen? En toen het doelpunt viel koos hij dus toen voor Sarpong ? En zat Martina eigenlijk op de bank ? nee he
pi_61294690
Ach ja, de volgende wedstrijd staat Issi toch in de basis elf
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 1 september 2008 @ 16:14:47 #129
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61294721
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk eerlijk gezegd.
Hij trainde gewoon mee met het eerste dus dan zal ie daar ook wel blijven
Jawel, je keek.
pi_61294833
Daar mag je toch wel vanuit gaan marp0 anders heeft van Basten echt een plaat voor zijn kop en zal er waarschijnlijk ook al gezeik gaan komen.
pi_61294980
Stekelenburg

Silva-oleguer-van der wiel- vermaelen

Gabri/lindgren Vertongen

Aissati

Suarez Huntelaar Sulejmani

Dit lijkt me toch wel de ultieme opstelling voor tegen Roda maar ja, dit is een illusie want het gebeurd nooit.
pi_61295018
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het lijkt me zeker bij iemand als Aissati, die dus met bepaalde omstandigheden, die algemeen bekend zijn, vertrokken is bij PSV,erg belangrijk om hem dan even te vertellen waarom hij nou weer niet speelt.

Onbegrijpelijk, echt.
Inlevingsvermogen is niet zijn sterkste kant
  maandag 1 september 2008 @ 16:27:00 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61295058
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:25 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen is niet zijn sterkste kant
Wat dan inmidddels wel? Mensen weg etteren? Schofferen? Macht opeisen?

Want op dit moment (jaja, te veel kritiek na 1 pot blabla) is het nog niet zijn trainen, opstellen, wisselen, omgaan met spelers en communiceren geweest.
Get woke, go broke!
pi_61295062
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef versteegrob het volgende:
Stekelenburg

Silva-oleguer-van der wiel- vermaelen

Gabri/lindgren Vertongen

Aissati

Suarez Huntelaar Sulejmani
Erg goede opstelling al vind ik wel dat Vertonghen sowieso in de basis moet.
pi_61295080
We hebben wel echt onwijs veel keus in de verdediging nu zeg!

Silva, Oleguer, Van der Wiel en Vermaelen.. en.. en... ehhhhhhhhhhhhhh?

Slijngaard is nog niet klaar en Vertonghen vind ik meer een verdedigende middenvelder.

Dus we gaan de competitie in met 4!!!!!!!!! verdedigers
pi_61295082
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Erg goede opstelling al vind ik wel dat Vertonghen sowieso in de basis moet.
Vertonghen ipv Vermaelen.
pi_61295448
Het wordt tijd dat we eens een redelijk stabiele basiself krijgen. Dus niet steeds pionnetjes gaan wisselen. Volgende wedstrijd gewoon Aisaitti erin tyfen. Emanuelson, Lindren en Sno mogen misschien voldoende voetbal hebben, maar voldoende zit ik niet op te wachten. Ik zit te wachten op het maximaal aanwezige voetbal.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61295490
Zou kunnen maar je zou zoals versteegrob het al schreef ook Vertonghen op de plek van Lindgren voor de verdediging zetten. Daar speelde hij met jong Belgie ook en daar was hij vaak de beste van het team.
Vermaelen dan op links wat hij ook zeker kan en dan van der Wiel naast Oleguer, dan heb je wel 2 verschillende type centrale verdedigers. Mischien dat het beter uitpakt dan tegen Willem II, maarja die hele wedstrijd kan ook een incident zijn geweest en spelen ze tegen Roda de pannen van het dak en staat de verdediging als een huis.
pi_61295611
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Zou kunnen maar je zou zoals versteegrob het al schreef ook Vertonghen op de plek van Lindgren voor de verdediging zetten. Daar speelde hij met jong Belgie ook en daar was hij vaak de beste van het team.
Vermaelen dan op links wat hij ook zeker kan en dan van der Wiel naast Oleguer, dan heb je wel 2 verschillende type centrale verdedigers. Mischien dat het beter uitpakt dan tegen Willem II, maarja die hele wedstrijd kan ook een incident zijn geweest en spelen ze tegen Roda de pannen van het dak en staat de verdediging als een huis.
Nop,

Lindgren kan ook uitstekend voor de goal komen, als Gabri er weer bij is die ook wel eens in de diepte gaat dan komt er al veel meer diepgang in, en dan Aissati erbij.

Lindgren is denk ik een betere keus dan Vertonghen op het middenveld, zeker tegen teams zoals Roda thuis ofzo.
pi_61295633
De rode kaart van Sno is trouwens geseponeerd.
  maandag 1 september 2008 @ 16:46:22 #141
52871 Blight
Supersized.
pi_61295646
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
En terecht.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 1 september 2008 @ 16:47:34 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61295673
Kunnen we Marco van Basten niet een weekje op trainerscursus sturen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61295715
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat dan inmidddels wel? Mensen weg etteren? Schofferen? Macht opeisen?

Want op dit moment (jaja, te veel kritiek na 1 pot blabla) is het nog niet zijn trainen, opstellen, wisselen, omgaan met spelers en communiceren geweest.
De voorbereiding was nog nooit zo zwaar cq goed. Dat is positief verder moeten we gewoon afwachten. Eens zien we de hand van Van Basten
  maandag 1 september 2008 @ 16:49:46 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61295730
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:38 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Precies, er is weliswaar een vermogen geïnvesteerd, maar het blijft wel een overgangsjaar.
Oprotten.

Dit jaar moeten we kampioen worden, anders moet Marco van Basten weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 1 september 2008 @ 16:50:47 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61295758
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef versteegrob het volgende:

[..]

De voorbereiding was nog nooit zo zwaar cq goed. Dat is positief verder moeten we gewoon afwachten. Eens zien we de hand van Van Basten
Ja, Murcia, wereld ploeg .
Get woke, go broke!
pi_61295763
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
Bron? Geloof je wel hoor. Wat heeft de Guzman gekregen? Denk hij dat er bij is tegen Feyenoord
pi_61295779
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Oprotten.

Dit jaar moeten we kampioen worden, anders moet Marco van Basten weg.
Ja en dan hebben we volgend jaar weer hetzelfde gezeik...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61295795
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben wel echt onwijs veel keus in de verdediging nu zeg!

Silva, Oleguer, Van der Wiel en Vermaelen.. en.. en... ehhhhhhhhhhhhhh?

Slijngaard is nog niet klaar en Vertonghen vind ik meer een verdedigende middenvelder.

Dus we gaan de competitie in met 4!!!!!!!!! verdedigers
Dit is wel extreem zeg, heeft de hele lijst van de ajax selectie, ben wel benieuwd. Als je dit zo ziet is er genoeg enorm kut ingekocht.
pi_61295817
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Bron? Geloof je wel hoor. Wat heeft de Guzman gekregen? Denk hij dat er bij is tegen Feyenoord
Bron is http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67261

De Guzman heeft 4 wedstrijden gekregen.
  maandag 1 september 2008 @ 16:53:20 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61295825
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Dit is wel extreem zeg, heeft de hele lijst van de ajax selectie, ben wel benieuwd. Als je dit zo ziet is er genoeg enorm kut ingekocht.
het is toch allemaal zo positief? .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')