Valt het ook niet op dat zijn assistenten bijna alles doen? Hij obseveert continu maar wat doet hij met die info dan ?Zou wel eens in zijn hoofd willen kijken.quote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen, dat MvB niet communiceert.
Inlevingsvermogen is niet zijn sterkste kantquote:Op maandag 1 september 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het lijkt me zeker bij iemand als Aissati, die dus met bepaalde omstandigheden, die algemeen bekend zijn, vertrokken is bij PSV,erg belangrijk om hem dan even te vertellen waarom hij nou weer niet speelt.
Onbegrijpelijk, echt.
Wat dan inmidddels wel? Mensen weg etteren? Schofferen? Macht opeisen?quote:Op maandag 1 september 2008 16:25 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is niet zijn sterkste kant
Erg goede opstelling al vind ik wel dat Vertonghen sowieso in de basis moet.quote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef versteegrob het volgende:
Stekelenburg
Silva-oleguer-van der wiel- vermaelen
Gabri/lindgren Vertongen
Aissati
Suarez Huntelaar Sulejmani
Vertonghen ipv Vermaelen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Erg goede opstelling al vind ik wel dat Vertonghen sowieso in de basis moet.
Nop,quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Zou kunnen maar je zou zoals versteegrob het al schreef ook Vertonghen op de plek van Lindgren voor de verdediging zetten. Daar speelde hij met jong Belgie ook en daar was hij vaak de beste van het team.
Vermaelen dan op links wat hij ook zeker kan en dan van der Wiel naast Oleguer, dan heb je wel 2 verschillende type centrale verdedigers. Mischien dat het beter uitpakt dan tegen Willem II, maarja die hele wedstrijd kan ook een incident zijn geweest en spelen ze tegen Roda de pannen van het dak en staat de verdediging als een huis.
En terecht.quote:Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
De rode kaart van Sno is trouwens geseponeerd.
De voorbereiding was nog nooit zo zwaar cq goed. Dat is positief verder moeten we gewoon afwachten. Eens zien we de hand van Van Bastenquote:Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dan inmidddels wel? Mensen weg etteren? Schofferen? Macht opeisen?
Want op dit moment (jaja, te veel kritiek na 1 pot blabla) is het nog niet zijn trainen, opstellen, wisselen, omgaan met spelers en communiceren geweest.
Oprotten.quote:Op maandag 1 september 2008 14:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, er is weliswaar een vermogen geïnvesteerd, maar het blijft wel een overgangsjaar.
Ja, Murcia, wereld ploegquote:Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De voorbereiding was nog nooit zo zwaar cq goed. Dat is positief verder moeten we gewoon afwachten. Eens zien we de hand van Van Basten
Bron? Geloof je wel hoor. Wat heeft de Guzman gekregen? Denk hij dat er bij is tegen Feyenoordquote:Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
De rode kaart van Sno is trouwens geseponeerd.
Ja en dan hebben we volgend jaar weer hetzelfde gezeik...quote:Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oprotten.
Dit jaar moeten we kampioen worden, anders moet Marco van Basten weg.
Dit is wel extreem zeg, heeft de hele lijst van de ajax selectie, ben wel benieuwd. Als je dit zo ziet is er genoeg enorm kut ingekocht.quote:Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben wel echt onwijs veel keus in de verdediging nu zeg!
Silva, Oleguer, Van der Wiel en Vermaelen.. en.. en... ehhhhhhhhhhhhhh?
Slijngaard is nog niet klaar en Vertonghen vind ik meer een verdedigende middenvelder.
Dus we gaan de competitie in met 4!!!!!!!!! verdedigers
Bron is http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67261quote:Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Bron? Geloof je wel hoor. Wat heeft de Guzman gekregen? Denk hij dat er bij is tegen Feyenoord
het is toch allemaal zo positief?quote:Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Dit is wel extreem zeg, heeft de hele lijst van de ajax selectie, ben wel benieuwd. Als je dit zo ziet is er genoeg enorm kut ingekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |