quote:Op maandag 1 september 2008 19:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Stiekem aan het werk zonder dat ik het werk noem. Slecht hè?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Hey Hey, ik ben er ook weer even!
quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waar Michiel zijn shirtjes haalt?
Sorry, maar het is voor mij gewoon vervoerstechnisch onmogelijk om daar bij te zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:U2
![]()
wie-o-wie wil met mij naar de peperbus op 30-sept om Martijn Muijs uit te zwaaien? tis zijn laatste dagje op 3FM
Mij gaat het echt niet lukken.. Woon ook niet echt om de hoek enzo.quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
sjit joh straks ben ik alleen bij Muijs in t huis
Nee, het heet onder eigen tijd de urenlijsten van m'n studentassistente invullen zodat deze morgen getekend en wel op de bus kunnen.quote:
Nummer 2 en 3 zijn gruwelijkquote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Gooi de nieuwe Alphabeat - Boyfriend
En Dizzee Rascal met Calvin Harris
En Kings of leon
maar op de reguliere overdag playlist
Oe, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:U2
![]()
wie-o-wie wil met mij naar de peperbus op 30-sept om Martijn Muijs uit te zwaaien? tis zijn laatste dagje op 3FM
http://www.nooitmeerwassen.nlquote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waar Michiel zijn shirtjes haalt?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
En Kings of leon
maar op de reguliere overdag playlist
dagje vrij nemenquote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, lijkt me wel leuk.
Maar ik moet de volgende dag om 09.00 uur werken... Ik ga er eens over nadenken.
Op de dance.blog.nl is daar ook iets van terug te vinden. Van de prodigy en basement Jacks etc... Wel leuk om te weten. Ik slinger google even aan. Misschien kan ik het nog vinden,quote:Op maandag 1 september 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam weer eens een link tegen in z'n bladwijzers.
Een weblog dat uit heeft gezocht waar nou eigenlijk de samples van bekende platen vandaan komen, ze komen vaak wel heel erg dichtbij (soms alleen wat versneld afgespeeld).
Luister bijvoorbeeld eens naar Gary Numan - M.E., welke plaat is dat?
Meer sample-ontdekkingen op http://palmsout.blogspot.com/search/label/Sample%20Wednesday
We krijgen eerst nog een paar weken 10.000 Nights Of Thunder voor ze overgaan op Boyfriend.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Gooi de nieuwe Alphabeat - Boyfriend
Daar staan niet zoveel shirtjes op. Er was ook nog een andere... Kom er niet op...quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Gevonden: http://dance.blog.nl/djsb(...)ntrafeld-the-prodigy
Dan heb ik géén idee.quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar staan niet zoveel shirtjes op. Er was ook nog een andere... Kom er niet op...
Alphabeat is ook niet mijn ding. Hoorde Boyfriend op de bbc vandaag en ik deinsde lekker mee. Daarna kreeg ik te horen dat het Alphabeat was...quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat.. tsja, niet mijn ding.(daarnaast staat 10.000 nights (ofzo iets) nog maar net op de playlist)
Where's your head at!quote:Op maandag 1 september 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam weer eens een link tegen in z'n bladwijzers.
Een weblog dat uit heeft gezocht waar nou eigenlijk de samples van bekende platen vandaan komen, ze komen vaak wel heel erg dichtbij (soms alleen wat versneld afgespeeld).
Luister bijvoorbeeld eens naar Gary Numan - M.E., welke plaat is dat?
Meer sample-ontdekkingen op http://palmsout.blogspot.com/search/label/Sample%20Wednesday
quote:Op maandag 1 september 2008 19:58 schreef borisz het volgende:
DWDD is begonnen![]()
blijft een geweldig programma.
nee ? vertel ?quote:Op maandag 1 september 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
had je nog gehoord wat ze bij Stenders hadden geflikt met Bunskoek?
Vandaag? Dan moet ik dat ff terugluisteren straksquote:Op maandag 1 september 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
had je nog gehoord wat ze bij Stenders hadden geflikt met Bunskoek?
quote:
Klopt. Sinds het Label54 is geworden heb ik er geen shirts meer besteld. Tegenwoordig bestel ik zelf wel eens shirts op www.smlx.nl.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Dat was PremiumTees.nl, maar da's sinds een tijdje overgegaan in www.label54.nl
Ja die,quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Dat was PremiumTees.nl, maar da's sinds een tijdje overgegaan in www.label54.nl
True, indeed. Premium Tees kwam destijds met funshirts, waren 1 van de eersten, nu schieten dat soort sites als paddenstoelen uit de grond...quote:Op maandag 1 september 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds het Label54 is geworden heb ik er geen shirts meer besteld. Tegenwoordig bestel ik zelf wel eens shirts op www.smlx.nl.
Sinds het Label54 zijn die funshirts zo'n beetje afgeschaft. Heb een mooie collectie shirts met Pinky (zie mn avatar), Brain, Bert (ja, die van Ernie) en Koekiemonsterquote:Op maandag 1 september 2008 20:09 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
True, indeed. Premium Tees kwam destijds met funshirts, waren 1 van de eersten, nu schieten dat soort sites als paddenstoelen uit de grond...
Vallen de shirts groot of klein uit. Heb twee leuke gezien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds het Label54 is geworden heb ik er geen shirts meer besteld. Tegenwoordig bestel ik zelf wel eens shirts op www.smlx.nl.
Ligt aan het merk.quote:Op maandag 1 september 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vallen de shirts groot of klein uit. Heb twee leuke gezien.
Wil ik gaan bestellen
Ik ben 1,95m en een beetje breed in de schouders, maar niet om de middel. Qua breedte zit L me als gegoten, maar de shirts moeten niet veel korter zijn (zijn natuurlijk al wel iets gekrompen bij het wassen). XL is in de lengte dan wel weer beter, maar zit me om de middel wat te ruim. Denk dus eigenlijk dat ze wel normaal uitvallen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vallen de shirts groot of klein uit. Heb twee leuke gezien.
Wil ik gaan bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |