Inderdaadquote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neen. In dit geval zéker niet.
[ afbeelding ]
*kots*
quote:Op donderdag 20 november 2003 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
ze noemt iedereen schaap
schreeuwt
maakt domme geluiden
maakt domme grappen
heeft domme spelletjes in haar programma
heeft een irritante kutstem
enz.
Alles. Die kop. Die hamsterwangen. Dat gedrag. Het gehinnik. Het geblaat. Het oeverloze geklap om niets. Het alles.quote:Op maandag 1 september 2008 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er mis mee? Ik vond dr altijd wel leuk
Toen zaten we ook al @ FOK!quote:
Owjaquote:Vergeet ook die "Hilde-de-Pilde" niet. *Ril*.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Vlindur het volgende:
Jaa!! Claudia komt terug!
Vrijdag middags!
Mijn ergenissen voor hamsterface waren destijds aanleiding om het 3FM-topic op te zoekenquote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen zaten we ook al @ FOK!Ook over hamsterwangetje toch
[..]
Owja.
Jeminee, wat ben ik het met je eens...quote:Op maandag 1 september 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles. Die kop. Die hamsterwangen. Dat gedrag. Het gehinnik. Het geblaat. Het oeverloze geklap om niets. Het alles.
Zit er over te denken, heb nog een maand de tijdquote:Op maandag 1 september 2008 13:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
4-6 is mij een beetje te vroeg. Ik zou dan ook al de avond ervoor naar Hilversum moeten gaan met de trein. En fietsen is mij te ver
is de woning aan de buitenkant vol gekalkt met tags , dan is het een uitstekende woning voor jouquote:Op maandag 1 september 2008 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel de bedoeling. Eerst maar eens kijken of dit huis net zo leuk is als de plaatjes op Funda.nl doen geloven.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet erg vindenquote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neen. In dit geval zéker niet.
[ afbeelding ]
*kots*
In haar geval heb ik alle hoop verloren. En die kop zit er nog steeds.quote:Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet erg vinden, geef haar een kans , misschien stijl veranderd, is het niets dan mag je pas zeiken en zieken
Laatst was er een show van haar op tv. Na 10 seconden wist ik al genoeg en heel snel afgezet. Dat mag geen theater/ cabaret/ humor/ kunst of wat dan ook hetenquote:Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet erg vinden, geef haar een kans , misschien stijl veranderd, is het niets dan mag je pas zeiken en zieken
Alles wat ik ooit van haar gezien/gehoord heb was in dezelfde stijl. Ik heb er heul, heul, heul weinig vertrouwen in.quote:Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |