Dan is de keuze natuurlijk heel makkelijkquote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pak papier is voor gratisch bedenk ik netNeemt papa mee vant werk
Ja, ik legde je even uit wat een calitje wasquote:Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik dan misschien wel kan komen, want dan is het niet zo ver als ik dan een nachtje op mijn kamer slaap en die kan dan ook mogelijk dienen als verzamelpunt voor de meet.
Prima, ik was 2 uur te vroeg, niet erg, kon ik tenminste toegang tot het netwerk voor me laptop regelen, en nog wat laatste dingen als bijv ID kopie inleveren bij het Vraagpunt. Tsja inleiding vd course was hetzelfde als vorig jaar, dus 3 uur hetzelfde aan mogen horenquote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe was je eerste dag vandaag CP?
Nou zal lekker smaken danquote:Op maandag 1 september 2008 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien in 't meettopic?
Moppie, het is een week geleden, die irritatie zou zo langzamerhand gezakt moeten zijnquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Regel het eens int meettopic dan en damn CP en swarma jullie kunnen toch ook zelf denken CP iig wel! , ik heb al 10 dagen voor andere mensen moeten denken..
Ik heb vernomen dat jij beter bent in het denkwerkquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Regel het eens int meettopic dan en damn CP en swarma jullie kunnen toch ook zelf denken CP iig wel! , ik heb al 10 dagen voor andere mensen moeten denken..
quote:Op maandag 1 september 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ice_faceplant.html
quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb vernomen dat ik dadelijk de stroom bij mijn bovenbuurman eruit trek..
Naar boven lopen en dialoog aan gaan is kinderachtig, maar zijn stroom afsluiten getuigt inderdaad van zeer volwassen gedrag.quote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen idee ik zie hem nooit, en ik vind het ook zo kinderachtig om naar boven te lopen.. Jong woont hier net en dan ga je al lopen zeuren, alhoewel zijn zus dat wel bij mij deed..
Maar volgens mij ist niet echt muziek maar een game ofzo..
Heb er alleen last van als ik serie zit te kijken, anders heb ik zelf de muziek aan..
Dat doe ik toch niet echt, internethero dat ik benquote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naar boven lopen en dialoog aan gaan is kinderachtig, maar zijn stroom afsluiten getuigt inderdaad van zeer volwassen gedrag._!
Na die pics vrees je een beetje voor wat ik post?quote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Wat is het voor iets? De titel van het filmpje zegt me niet veel..
Daar gaat het niet om. Dat je de redenering überhaupt verzint is al eenquote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet echt, internethero dat ik ben
We kunnen ook donderdag avond even met zen alle langskomen en enorme kreungeluiden maken, en als hij dan komt klagen laat je gewoon Mikkie open doenquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen idee ik zie hem nooit, en ik vind het ook zo kinderachtig om naar boven te lopen.. Jong woont hier net en dan ga je al lopen zeuren, alhoewel zijn zus dat wel bij mij deed.. spreek hem wel keer erop aan als ik hem tegenkom op de gang.
Maar volgens mij ist niet echt muziek maar een game ofzo..
Heb er alleen last van als ik serie zit te kijken, anders heb ik zelf de muziek aan..
quote:Hoi Vuile Beunkoe,
Bedankt voor je bestelling.
Je hebt 3 Kentekenplaatstickers besteld.
Vermeld a.u.b. je nickname en reserveringsnummer(s) bij je betaling.
- knip gegevens -
Met vriendelijke groet,
Orpheus
Nee ik heb het twee keer gekeken maar begreep niet waar hij in/op sprong, omdat het in het begin wel op water lijkt!quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na die pics vrees je een beetje voor wat ik post?
Anyway, die kerel gaat plat op z'n bek op het ijs, en het ziet er nogal grappig uit
quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik heb het twee keer gekeken maar begreep niet waar hij in/op sprong, omdat het in het begin wel op water lijkt!
quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ik heb het twee keer gekeken maar begreep niet waar hij in/op sprong, omdat het in het begin wel op water lijkt!
Strong in this one the fail isquote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om nog naar Nijmegen te rijdenquote:Op maandag 1 september 2008 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog iemand die zin heeft om mee te gaan tennissen van 22.00u tot 23.00u? Ik heb wel zin om even te gaan sporten, maar totaal geen zin in fitness.
Geen behoefte aan een gat in mn buikquote:Op maandag 1 september 2008 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog iemand die zin heeft om mee te gaan tennissen van 22.00u tot 23.00u? Ik heb wel zin om even te gaan sporten, maar totaal geen zin in fitness.
[aai.gif]quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef LastRequest het volgende:
Jongen wees blij dat ik op je filmpje klikte
Normaal doe ik dat nooit.. maar ik ga wel weer Private Practice kijken
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |