quote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een constante tendens van jaloezie?
Volg linkquote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Gast, dat topic heb ik al veel eerder voor je aangewezen
3 jaar geleden welquote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef LastRequest het volgende:
Populariteit rechtenopleiding stijgt
Yashaaaa je bent niet zo origineel
Tof dat het gaaf was! Leuke collega's ook enzo? En dat zal best ja dat het heftig isquote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef Dupje het volgende:
Zowwww terug van stage! Was erg gaaf maar ook heftige dingen hoor!
Nee de stijging is over de afgelopen 5 jaarquote:Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
3 jaar geleden wel![]()
Maar al die reacties eronder zijn zum kotsen. De mensen die het kiezen omdat ze niets anders weten zijn vaak na een jaartje alweer foetsie hoor.
Als je live wil zijn heb je altijd kuttijden om te werkenquote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom hebben al die rtl4 verslaggevers die in America zitten altijd zo'n wallen onder hun ogen.. Max westerman had dat ook altijd al
Naja gelukkig wist ik in de derde al dat ik rechten wilde gaan doenquote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee de stijging is over de afgelopen 5 jaar
Ik ga zo de reacties lezen..
Dupje wat heb je eigenlijk voor stage?
Komt er dan nog een hele collectie aan readers bij?quote:Op maandag 1 september 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had ik gister zo'n zin om mijn schoolspulletjes klaar te maken.. Nu dus totaal niet
Mijn boekenplank is in ieder geval groter dan ik dachtMijn oude en nieuwe boeken kunnen er opstaan
![]()
Kut die was ik vergetenquote:Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Komt er dan nog een hele collectie aan readers bij?
Ooohhh wat was het prettig om die allemaal weg te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |