Oef!quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:36 schreef xienix84 het volgende:
Opgelost; degene die t verstuurd had, had wel degelijk een track&trace nr maar was dat vergeten. Volgens de track&trace zijn ze 8 keer aan de deur geweest, wat ik niet geloof aangezien er altijd wel iemand thuis was, en ik geen enkel briefje in de bus gehad heb. Maar goed; het pakket is niet vermist en komt zsm deze kant op.
Dankjequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Blight het volgende:
Toffe foto's. Nog vijf dagen tot ik er naartoe verhuis!
Bij de LloydsTSB ging het met zo'n soortgelijke brief wel, andere banken wilde g/w/l afrekeningen en meer van dat soort onzin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef SaskiaR het volgende:
Die heb je niet nodig, het is hier hartstikke leuk !
Behalve de banken hier... ik ben al dagen bezig een bankrekening te openen, maar het lukt niet omdat ik geen 'proof of address' heb. Ik woon in studentenhuisvesting, geregeld via de uni, en hier heb ik een officiele brief van, maar die wordt niet geaccepteerd. Verder heb ik niets dat aantoont dat ik op mijn adres woon.
Een andere bank wilde juist een bewijs van mijn Nederlandse adres, maarja, ik heb natuurlijk geen bankafschriften of zoiets meegenomen van thuis.
Kortom; dit schiet niet op. Iemand tips?
Mij hebben ze (Cardiff University) twee brieven gegeven omdat sommige banken een bewijs van inschrijving niet genoeg vinden. Dus ik heb een brief met een bewijs van inschrijving en een bewijs van daadwerkelijk ergens wonen. Maar goed, het klinkt alsof je dat hebt, dus ik vind het maar vaag. Misschien moet je bewijs hebben dat je er echt ook woont en niet dat ze er voor zorgen? Overigens heb ik een rekening by lloyds tsb en dat ging allemaal prima!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef SaskiaR het volgende:
Ze hebben dus een mooie brief gemaakt waarin staat dat zij voor mij huisvesting verzorgen, met het adres erin, maar dat is blijkbaar niet genoeg. En ze hebben niet een bepaalde bank die dit oplost helaas.
Wauw, mooie foto'squote:
Dat dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef sitting_elfling het volgende:
ROFL, als ik nothing hill london zou moeten inruilen voor dat .. het doet me denken aan oost duitsland
man almighty : / het idee alleen al word ik toch niet écht vrolijk van.
Beetje klein though... grotere versie?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:01 schreef Individual het volgende:
Ze hebben wel impact die foto's, maar dan heb ik ook wel de meest dramatische uitgekozen. Het zal (hopelijk) wel anders zijn als je er woont. Van London kan ik ook wel dramatische foto's plaatsen, maar ook heel veel goede zoals deze:
[ afbeelding ]
Dit nummer werd er bij afgespeeld Cara Dillon - There Were Rosesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:46 schreef JX het volgende:
[..]
Wauw, mooie foto's![]()
Al ziet het er heel grauw uit, het heeft wel wat. Vooral de graffiti op de muren wat boekdelen spreekt over de geschiedenis daar. Ik ga daar zelf ook een bezoekje brengen zodra ik de kans heb!
Wie kent trouwens de "World Tour" series over England, Ireland and Wales van Billy Connolly? Daar komt deze graffiti ook in voor en hij vertelde er erg mooi over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |