quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef fretclick het volgende:
bedoel je dat het niet gaat of dat je geen ervaring hebt?
ik sprak namelijk iemand die had het over een papiertje (ik denk een soort jaaropgave) die je bij je (oude)werknemer kunt vragen en dan daarmee naar een tax-office gaan.
Ik heb in die hoek gewoont en dat is inderdaad niet zo'n mooie buurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga dit weekend naar Stockton en Middlesbrough, schijnbaar het meest armoedige, criminele en achtergebleven stuk van Engeland - iemand nog tips voor wat voor leuke dingen daar wel te doen zijn?
Ik ga daarheen omdat mijn vriend daar woont (en die woont daar ook alleen maar omdat hij daar studeert en dat nergens anders kan).
Je zorg verzekering kun je gewoon mee nemen. Ik woon / leef / studeer in Londen in het slechtste geval voor 3 jaar achtereen en kan gewoon mn zorgverzekering houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
stufi is uitwonend, miss kun je nog in aanmerking komen voor een extra beurs omdat je naar het buitenland gaat. Zou je eens moeten navragen. Maar mbt je verzekering volstaat een doorlopende reisverzekering omdat je 6 maanden gaat. Maar dat zou je ook ff moeten checken, weet niet meer zeker.
Hell yeahquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:19 schreef fretclick het volgende:
jij verkiest serieus een amerikaans accent boven een engels accent?
Hell no... wat ik van vrienden heb vernomen die langere tijd in de VS hebben gewoond is dat de Amerikanen gewoon raar zijn en veel dingen niet begrijpen. Maar aangezien dit het UK topic is... Ik prefereer liever Engels met een Brits accent. Vind het gewoon mooier klinken. En engels engels klinkt echt niet zo kakkerig als je cockney hoort bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Het 'engelse' engels klinkt echt zo kakkerig. Maarja misschien komt dat ook wel door dat ik op college dagen haast niks anders hoor dan dat, en het fijn is om soms even een vleugje amerikaans er door heen te horen
Amerikaanse meiskes > Engelse meiskes by far. In uiterlijk, accent én gedrag.
Je gaat hier toch niet suggereren dat Engelse meiden preuts zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:30 schreef fretclick het volgende:
(ze zijn wel wat minder preuts overigens)
Misschien zijn de amerikanen die op mijn uni in londen studeren dan niet het stereo type amerikaans.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hell no... wat ik van vrienden heb vernomen die langere tijd in de VS hebben gewoond is dat de Amerikanen gewoon raar zijn en veel dingen niet begrijpen. Maar aangezien dit het UK topic is... Ik prefereer liever Engels met een Brits accent. Vind het gewoon mooier klinken. En engels engels klinkt echt niet zo kakkerig als je cockney hoort bijvoorbeeld
Preuts hoe? Op sexueel gebied zijn britse vrouwen iig een van de meest losgeslagen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien zijn de amerikanen die op mijn uni in londen studeren dan niet het stereo type amerikaans.
Maarja, zoals gezegd, britten zijn zoveel preutser, en de amerikanen hier zijn zoveel meer assertief en impulsief. En ik weet niet waarom, maar een uiterlijk verschil is er wel degelijk.
Sowieso vind ik britten preutser dan nederlanders.
Waar ga je heen?quote:
Kijk, dat is tenminste een toffe bestemming.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Bye bye UK, hello....... Hong Kong.
Ik ben alweer terug! We zijn naar Durham geweest, dat is idd heel erg mooi. En we hebben vanuit Stockton een stuk langs de Tees gewandeld, erg mooi. Dus het viel allemaal nog best meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:49 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Ik heb in die hoek gewoont en dat is inderdaad niet zo'n mooie buurt.
Je hebt er het Beamish museum en dat is wel leuk.
Als je eigen vervoer hebt kan je de weardale in gaan of naar Hexham.
Je zit daar trouwens ook vlak bij de Yorkshire Dales en die zijn ook best mooi.
Doet nog lekker oud aan.
Scarborough of Whitby is leuk om heen te gaan en je hebt Thirsk nog dat er niet al te ver vandaan ligt en daar is het museum van James Herriot de dieren arts.
Stukje verder naar het zuiden heb je York zelf maar is makkelijker om daar heen te gaan met de trein.
Newcastle of Durham kan je eventueel nog heen.
Middlesbrough, Darlington en Stockton kan je beter links laten liggen daar is niet zo heel veel aan.
Leuke stad inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2008 09:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug! We zijn naar Durham geweest, dat is idd heel erg mooi. En we hebben vanuit Stockton een stuk langs de Tees gewandeld, erg mooi. Dus het viel allemaal nog best mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |