Ze zijn goed bezig bij Heracles.quote:Wuytens langer bij Heracles
ALMELO - Heracles Almelo heeft het contract met Jan Wuytens verlengd. De oude verbintenis liep komende zomer af. Verdediger Wuytens tekende bij tot medio 2010, met de optie voor nog een seizoen. Eerder maakte deze krant al bekend dat ook Kwame Quansah langer bij Heracles blijft. De middenvelder heeft zijn contract tot de zomer van 2011 verlengd.
Denk ook niet dat er nog een echt dure speler bij gaat komen helaas, al zou het natuurlijk wel mooi zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 15:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
Cziommer?
Nee. Ik denk niet dat er nog iemand bijkomt.
halloquote:Op maandag 1 september 2008 18:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
whoo, Blawh komt 1x met de waarschuwing dat drie spelers contractverlenging nodig hebben, en voila, twee van de drie hebben al bijgetekend! Jan Smit leest dit forum
en wij hebben invloed ^_^
Mwah, ik vond hem ook nog een paar keer veel te lang wachten voordat hij de bal speelde, maar hij speelde inderdaad alleraardigst verder.quote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef Zapper het volgende:
Vind overigens dat gezegd mag worden dat Bridji zeer goed inviel, heeft nog niet eerder zo goed gespeeld in het shirt van Heracles, strooide zelfs met arrogante balletjes die perfect aankwamen. Daarom denk ik ook niet dat er nog een speler bij komt, Bridji achter de hand hebben zal een redelijk veilig gevoel geven.
Dat is inderdaad een beetje jammer altijd, ik vind het soms ook een beetje triest dat ze nogal veel anti-tegenstander zingen in plaats van pro-Heracles. Toch denk ik dat we over het algemeen niet veel te klagen hebben over de sfeer in het stadion, al heb ik nog altijd het idee dat het publiek er in de eerste 2 seizoenen eredivisie wat vaker massaal achter de ploeg ging staan. Kan ook best zo zijn dat het een stukje gewenning is, dat het nu al normaal lijkt wanneer ook veel mensen van de lange zijde meedoen.quote:We zijn één wedstrijd onderweg en nu al erger ik me weer kapot aan de kinderkes in Vak Q... Te trieste spreekkoortjes jegens Timmer (ieder jaar weer), wederom het woord "kakkerlakken" van de Amsterdammers overnemen en vervolgens ook nog het lef hebben om Verbeek belachelijk te maken. Ik schaam me werkelijk dood voor die verzameling mafkezen in dat vak
Je kunt naar Duitslandquote:En nu weer een weekend niets!![]()
Helemaal mee eens! Wij hebben geen spreekkoren nodig, en zeker geen anti-verbeek spreekkoren. Die man heeft mede aan de basis gestaan van ons huidige succes en ik vind dat we hem dankbaar mogen zijn. Dit geldt tevens voor ex-spelers die naar andere clubs verkassen (omdat ze goed genoeg zijn om de stap te maken)!quote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef Zapper het volgende:
We zijn één wedstrijd onderweg en nu al erger ik me weer kapot aan de kinderkes in Vak Q... Te trieste spreekkoortjes jegens Timmer (ieder jaar weer), wederom het woord "kakkerlakken" van de Amsterdammers overnemen en vervolgens ook nog het lef hebben om Verbeek belachelijk te maken. Ik schaam me werkelijk dood voor die verzameling mafkezen in dat vak
de toekomst is in Amsterdam?quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed nieuws dat Wuytens ook nog eens bijtekend. Ziet er goed uit de toekomst in Almelo!
die tover ik zo uit de hoge hoedquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
Die spreekkoren over Verbeek gingen inderdaad nergens over, kakkerlakken of Henkie Timmer stoor ik me niet zo aan eerlijk gezegd, dat is helaas al 'normaal' geworden.
Nu weer even positief: waar is de transfer?
quote:Heracles Almelo heeft een nieuwe middenvelder
Heracles almelo heeft enkele uren voor de deadline alsnog zijn gewenste aankoop gemaakt. Ronaldinho verlaat AC Milan voor Heracles Almelo voor een slordig bedrag van 1,00.000.000 euro. Jan Smit reageerde verheugd op het goede nieuws. "Fantastisch nieuws! Ik ben erg blij met deze aankoop. Ronaldinho en ik hebben natuurlijk veel gemeen, dus met zijn manager was de koppeling zo gemaakt. We gaan nog proberen om Michael Reiziger aan te trekken." (J. Smit wijst naar zijn gebit; red.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |