Bron??quote:Op maandag 1 september 2008 11:51 schreef RemcoDelft het volgende:
En dan verdienen we hier ook minder... !
En vroeg ik het aan jou? Nee dus.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Whehe das geen auto maar een vrachtwagen als je het mij vraagt.
Vette bak.quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
Dit is ook zo'n penisverlengende royal sadness bolide![]()
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
importere dan!quote:Op maandag 1 september 2008 11:32 schreef McKillem het volgende:
http://www.justsilveradoc(...)alldetails=293987426
Deze bak koop je hier echt niet voor 7000 euro. Helemaal niet met maar 71573 op de teller.
Klacht: Hoe hard we hier genaaid worden bij het aanschaffen van een auto.
Dan word je alsnog genaait met allerlei importheffingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft.quote:
Wat betreft pickups geniet dodge toch echt mijn voorkeur met zijn RAM.quote:Op maandag 1 september 2008 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ford pick ups zijn wel mooier (vooral die F650 van hierboven)
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef Nastyman het volgende:
Die auto is wel ultimate redneck fashion
Dat is dan ongeveer 20.500 euro. Daar heb je hier nog niet eens een nieuwe Golf voor, ja eentje die alleen maar rijdt, maar verder geen opties oid.quote:Op maandag 1 september 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
2008 Ford Mustang GT. $30,000.
Fonkelnieuw.
Het gaat me niet zozeer om het feit dat zo'n ding alsnog duur is bij het gebruik, het gaat me meer om het zwaar achterlijke contrast in aanschaf prijs.quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
Vergeet niet dat zo'n bak je in Nederland niet alleen een godsvermogen kost aan aanschaf, maar ook aan wegenbelasting en brandstof.
Als je een Amerikaan verteld wat je in Nederland betaald voor het kopen en rijden van een auto lachen ze je vierkant uit of denken ze dat je een grapje maakt.
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.quote:Op maandag 1 september 2008 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer 20.500 euro. Daar heb je hier nog niet eens een nieuwe Golf voor, ja eentje die alleen maar rijdt, maar verder geen opties oid.
No shit Sherlockquote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.
Golf of Mustang. Ik wist het wel.![]()
ik vind het een leuk boodschappen wagentjequote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Schilt
BOERUH...BOERUH...!!!quote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Schilt zo'n 1/4 van de totaal prijs.
Daarom maakte ik die vergelijking ookquote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.
Golf of Mustang. Ik wist het wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |