abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222188
Goedemorgen allemaal,

Dag 68

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-22-1999 om 12:44 AM schreef BigEye het volgende:
0.40 uur, stream 1 en 3 zijn huiskamer topshot. Stream 2 restart steeds, we zien B en M kaarten
Stream 4 is de tuin

0.50 uur ze zijn aan het eten op 2 en 3
we zien R en B op de rug en M in het gezicht
W was even te zien op stream 3 toen die werd geschakeld.
Het geluid is wederom zeer onder de maat.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 22 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_222189
Het is nog stil in huize BB, de streams zijn gericht op de huiskamers, waar al de dozen nog steeds op de vloer en tegen de muur staan. En een camera is gericht op de omgeving buiten de hekken van de tuin.

Deze laat zien de auto's die er rijden en de mensen die buiten lopen.

Verder nog niet veel te zien maar we houden het in de gaten . Vandaag de dag van de nominaties dus wie weet wordt het eindelijk eens spannend, alhoewel dat toch niet uitgezonden wordt.

pi_222190
Ik hoop dat er vandaag iets gaat gebeuren, gisteren was het toch wel een beetje saai..
Inderdaad nog niks te zien behalve doosjes, op de vloer in de keuken, achter de banken, tegen de muren, doosjes overal
En ook bij mij een stream die niet werkt.

9:28 Niemand.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 22 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_222191
Willem en Ruud zijn beiden nu op, ze lopen in de keuken met een handdoek om hun lijf, ze zullen gedouched hebben neem ik aan. Ze gaan beginnen met het ontbijt voorbereiden. Wel te hopen dat ze zich nog even gaan aankleden voordat ze aan tafel gaan, ik vindt het niet echt wat hebben om zo aan tafel te zitten

Ruud gaat even naar buiten (zonder kleren) en vindt het wel erg koud.

R: "koud joh he buiten"

W: "het wordt vast mooi weer vandaag"
------------------

pi_222192
Het goeie nieuws: alle streams doen 't.... het slechte: ik zie niemand

Stream 1 keukentafel
Stream 2 vanaf kamer naar keuken
Stream 3 banken
Stream 4 tuindeur van buitenaf met weergaloze inzoomaktie op de deurknop

9:56 WOW!!! stream2 te gek!! focus op de knoppen van het gasfornuis om vervolgens te sluipen naar de ketel die erop staat.... heb ik geluid??? geen idee.

10:09 AAAA een KIP! ja, ik verveel me...
De camera van Stream 4 is als een idioot op van alles aan het inzoomen, de schutting, gebouwen erbuiten, 2 kerels bij het hek, een geel wachthuisje, het BB logo op het dak, de tuin, slootjes.... ik hoop dat het jullie in ieder geval kan boeien, ik probeer zo spannend mogelijk verslag te doen.

maandag 22 november 1999 @ 10:15:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_222193
Toch nog even melden: bedankt voor deze verslagen! Ik blijf de hele dag lezen. De verslaving wordt erg. Ik veerde helemaal op toen ik besefte dat het nomineerdag is. Moet straks echt een andere hobby vinden.
Life is a moment in space

pi_222194
LEVEN!!!, Anoek in 't huis!

10:14 Ze is in de keuken, zet spullen op tafel.... de borden stonden er al maar dat was mogelijk wat oliebol vanmorgen had gezien.

Ze zet koffie.... oooo... de ketel....

Geluid is nog steeds slecht geloof ik... valt weg, sommige streams helemaal niet

pi_222195
Anouk is met haar gele ochtendjas in de keuken te zien. Ze haalt het brood uit de oven en zet deze op tafel. Het theewater staat op. Alles wat nodig is wordt uit de koelkast gehaald, ook weer de melk die in de thee gaat YAKKKKKKK, dat dronk mijn Oma ook altijd. Oei het water kookt pas op Anouk

Ze kijkt naar de camera die in de keuken hangt en deze volgt haar in haar handelingen.

Ze schenkt voor zichzelf een koppie thee in en snijdt het brood. Het lijkt erop alsof ze alleen gaat eten. Waar Ruud en Willem weer zijn, ik heb geen idee.

Ik ga voor een paar uurtjes even het toneel verlaten , tot straks.
------------------

pi_222196
De cameraman hoopt ook dat Anoek onhandig met de ketel gaat doen, hij zoomt in als ze gaat schenken...

10:25 daar is Karin

10:27 Anoek en Karin ontbijten samen, geen geluid...

10:29 Anoek heeft gedroomd over d'r zus, die vroeg wat ze had geleerd in huis en dat was dat ze allergies was voor vis....
GW

10:41 Anoek staat buiten met een kopje thee en een peuk, in d'r gele ochtendjas, Karin is weer uit beeld en de boys zijn (bij mij) nog niet in beeld geweest.

pi_222197
Anouk heeft haar gele badjas omgeruild voor een spijkerbroek en trui. Helaas heb ik slecht geluid, stream 2 valt continu weg, kortom grrrrr.
Zojuist lag de VI op de tafel, en de camera zoemde volledig in .

Karin haalt de was door de mangel.

Het is erg rustig in huize BB

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_222198
Môge Binky, ik zag Karin en Anoek allebij bij de toilet zich optutten...
Karin praat met BB (in de DBK) over iets met een rood dopje wat 13 a 14 gulden kost, ze kunnen het kopen van het huishoudgeld.
Karin vraagt ook of de hoezen van de banken gewassen kunnen worden, zelf kunnen ze dat niet.

11:10 Anoek staat buiten tegen de kippen te kletsen, Karin loopt nu ook naar buiten, ze gaan wringen.

11:38 Maurice staat zich te scheren, Anoek is nog aan het wringeren (nee, viespeuken, met een Wr). Karin hangt de was op.

11:46 Bart komt in beeld bij Maurice (bij de wasbak). Ik geloof dat ik ook Ruud zie die door de keukendeur naar buiten kijkt. Ja, hoor hij zit nu te ontbijten.
Anoek heeft natte voeten van het wringeren.

11:49 Bart zit nu ook te ontbijten, de was (door Karin en Anoek) is klaar.
Ruud en Bart: Monday, monday....

De jongens zijn schijnbaar door BB gewekt, ze moeten om 12.00 uur ..... ehhh, niet te horen.

11:51 en daar is Willem.

pi_222199
Goedemorgen Chafre,

Volgens mij moeten ze om 12.00 uur nomineren??

Ruud heeft heerlijk geslapen.

Anouk en Karin hebben zich warm kunne douchen.
Karin heeft aan Hummie uitgelegt waarom ze geen waspoeder hebben.
Ze vond het wel grappig en moest erom lachen.

De hulp van Karin heeft een keer in de vaatwasser waspoeder gedaan.
Het was hetzelfde effect als de film shampoo.
Moet een erg oude film zijn, maar wel erg leuk. Het effect was hetzelfde. Het schuim zat tot aan het plafond.

Willem praat nu, hem kan ik niet volgen.GW

what's life without BB

maandag 22 november 1999 @ 12:05:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222200
Deze topics zijn ZEER verslavend...
THX!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_222201
Er komt zojuist de "takelauto" aanrijden. waarschijnlijk komen ze minigolf ophalen.

Ruud heeft zojuist de psychologische kalender? bijgewerkt.
Nog 36 dagen te gaan!!

Camera 3 en 4 laten de "takelauto" en de midgetgolf zien.

De stem vroeg zojuist of de bewoners iets wilde aantrekken. En dat ze naar buiten wilde gaan, omdat de midgetgolf wordt opgehaald, en of ze banden er weer goed omheen wilde doen.
Anouk riep: misschien krijgen we weer een mand. Karin ze blijven niet aan de gang!
------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]

what's life without BB

pi_222202
12:15 Op dit moment zit iedereen aantafel. De mannen eten nog, Karin en Noekie zitten er maar bij. Buiten is de kraan gearriveerd die de minigolfbaan komt ophalen.

De bewoners vragen zich af of er weer een mand over de schutting zal komen.

12:19 de bewoners hebben nu de kraan door. Benieuwd wie de stroppen gaat vastmaken !

12:28 uiteindelijk bemoeid iedereen zich er even mee hoe die stroppen moeten, op Noekie na. Bart en Ruud nemen het voortou. Nog een luidde cloxonstoot en weg is de minigolfbaan.

(geluid van de buitenopname is slecht.)

Mm, er staat nog wat te gebeuren met die kraan. (Ik zal ook even op mijn spelling letten)

12:33 Er worden nou van die kubekemeter zakken (wit) weer de tuin ingetakeld. Benieuwd wat daar inzit! Blijkt openhaardhout te zijn. (volgens Willem)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 22 November 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_222203
Ze binden nu de riemen vast, en de minigolf gaat de lucht in.
De machinist toeterd, en iedereen fluit en schreeuwt: dank je wel.
Buiten het gebouw, staan nog 2 pakken, ik weet niet wat het is. maar het lijkt erop alsof de bewoners hierop wachten. Het lijken wel 2 pallets, waar spulletjes opliggen. 2 personen, doen hier net omheen.
En het eerste pakket komt de schutting over.
Anouk: wat is het???
Waarschijnlijk open haard hout.
Karin: geen cadeautjes.
Anouk: er zitten allemaal houten balken in.
Gelukkig, zegt ze.
Ruud: laten we die zak daarheen duwen.
Bart: er zit 1400 kg in.

En de 2de zak met hout wordt over de schutting getakelt.
Ruud en Bart proberen de zak een beetje duwen, zodat deze ongeveer op de juiste plaats terecht komt.

Karin: Nu hebben we hout genoeg voor dag en nacht.
Anouk: dat lijkt me wel het meest logische.

Vanavond eten ze paella.

Anouk: ik weet nog steeds niet wie ik moet nomineren.

Ruud en Maurice ontfermen zich buiten over het hout.

------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]

what's life without BB

maandag 22 november 1999 @ 13:13:00 #17
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_222204
1:09 Zijn ze aan het nomineren begonnen? Ze zitten allemaal op de bank en ik zag Maurice de Dagboekkamer in gaan. Ik weet niet zeker of ze aan het nomineren zijn, want ik heb geen geluid.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 22 november 1999 @ 13:31:00 #18
1843 breekijzer
inside/outside
pi_222205
bewoners nomineren nu. Anouk komt terug en zegt Willem aan de beurt , maar Ruud is .

anouk : nou anouk is tig keer genomineerd

willem : ik zeg ik wil dat ik met alle 5 nog leuke tijd heb (doet voor dat hij kaartje met karin ' s naam laat zien )

anouk : ik heb ook gezegd ik heb geen reden om iemand te nomineren

bart : nou ruud , ik heb gezegd dat je snurkt

verhalen van bewoners lijken erop dat ze een protest in hun nominering hebben toegepast

ruud : het kan best zijn dat de buitenwereld heel andere kijk heeft op iemand hier dan in de groeps-verhouding

anouk : ik heb maurice en bart genomineerd

bart heeft ruud genomineerd

anouk: als jullie allemaal gezegd hebben dat je wil dat ik naar huis kan , ben je als publiek toch raar dat je gaat bellen en op iemand anders stemt

ruud : ik heb 1 stem (ze tellen nu wie hoeveel stemmen heeft

willem : ik heb ook bart en anouk genomineerd

anouk : maurice heeft 2 stemmen

maurice : ik zeg gewoon eerlijk ; ik heb aan niemand hier 'n hekel

(geluid is nu al 10 minuten ononderbroken verstaanbaar)

het zou goed zijn als wat anderen nu zouden helpen met dit verslag

[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]

breekijzer , snel en wijzer

maandag 22 november 1999 @ 13:44:00 #19
1843 breekijzer
inside/outside
pi_222206
maurice legt uit over ervaringen bij psych , maar hij 'mummelt'

zegt tegen ruud dat hij heel anders is dan ruud , dat ruud iemand nomineert als hij niet sport of praat

bart : dat we maurice en karin zouden nomineren , dat had ik stiekem al gezien

(kwam er maar iemand nu even helpen hiermee)

bart tegen anouk : als jij wordt genomineerd ga ik gewoon met je mee. anouk zegt hetzelfde tegen bart terug

[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]

breekijzer , snel en wijzer

pi_222207
Hoi Breekijzer, je doet het prima!!
Dat er Bart vaak genoemd is lijkt toeval te zijn, wel raar vind ik, maar ze doen allemaal alsof het een resultaat was van een soort inneminnemutte selectie....
Bart doet er relaxed over, zei dat hij z'n tas in zou pakken, Anouk zei dat z'n naam zo vaak van achter het scherm klonk, die gaat er heus niet uit.....Haar naam hoorde ze nooit...

[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 22 November 1999).]

pi_222208
de nominaties zijn als volgt:

5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
0 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart

Blijft zich verbazen
pi_222209
Net voor ze de streams op testbeeld zetten heb ik nog kunnen horen dat de 2e genomineerde Bart is !! waren ze net te laat bij de internet afdeling hahaha.

Oh ja de 1e is natuurlijk Anouk

STEM BART !!!

Tijdens dit editten hoor ik Anouk zeggen dat ze blij is om op 1 dec. weer thuis te zijn (vanwege sterfdag van iemand)
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 22 November 1999).]

pi_222210
De "stem" vertelde dat Anouk en Bart zijn genomineerd.
Vlak hiervoor zei Anouk dat als Bart eruit moet, zij ook de deur uit zou lopen. Bart vertelde dat als het andersom is, hij hetzelfde doet ! Waarop Anouk zei : dat meen je niet !
Bart : dat meen ik wel. Ik ga weg..
Van alles is weer waardeloos

pi_222211
Bart en Anouk, dat zijn de 2 genomineerden inderdaad. Ik hoorde het de stem nog net zeggen en toen ging alles op testbeeld.
De genomineerden werden nu vrij rap bekend gemaakt.
De 1e genomineerde is....Anouk (en dus niet 1 minuut pauze of zo). ze reageerde eigenlijk niet, beetje zo van hoppa, hebbes die nominatie. Anouk en Bart zaten toevalligerwijs naast elkaar op de bank en ze waren beiden toch wel verbaasd dat Bart genomineerd was.

Anouk meldt nu blij te zijn dat ze in elk geval 1 december thuis is, omdat in het verleden die dag de vader van een vriendinnetje overleden is.

Bart verwerkt zijn nominatie heel stilletjes, er wordt zelfs amper over gesproken., hij rende net ff naar de WC. Gesprek gaat over wat je allemaal leert van de periode in het BB huis. en nu weer alles op testbeeld, streams werken slecht.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_222212
Bedankt voor jullie verslag.
Ik had helaas geen geluid grrrrrrr.
Wordt nog spannend, hahahahah
what's life without BB

pi_222213
alle streamverslaggevers M/V bedankt! Ik heb geen geluid maar kan zo wel de nominaties volgen. Erg cool. Wordt nog leuk deze week. Bart weer genomineerd, zou hij er genoeg van hebben?

pi_222214
Ik heb inmiddels weer wat beeld.

Bart zit in zijn eentje aan de eet tafel, wat hij doet is me niet geheel duidelijk omdat ik tegen zijn rug aankijk, Het lijtk asof hij iets schrijft. Anouk is er van overtuigd donderdag weggestemd te worden, ze zegt te weten dat het publiek Bart niet wegstemd.
En toen zag ik weer testbeeld...

De streams werken nog steeds erg haperig en slecht maar ik zie Bart nu weer aan de eettafel zitten, heeft een groot wit iets gepakt, lijkt me een lap witte stof. Volgens mij gaat hij maar in alle stilte knutselen. Hij luistert wel naar het gesprek in de woonkamer waar de overige bewoners zitten en reageert er af en toe op. Wat Mauwries zei weet ik niet maar Bart reageerde met: "is niet erg Mauwries, zolang je maar niet gaat winnen. Anouk vraagt nu wie het hoofd van die vent op het duizendje goed na kan tekenen, ze weet alleen niet wie het is, Frans hals noemt ze, of staat er een vogel op (geweldig IQ dus die Anouk). Anouk staat nu in de keuken een beetje te hangen en te roken. Bart knutselt maar wat als afleiding en Anouk lult nu over knutselen en over de cadeautjes. Karin is bij Bart komen zitten nu en complimenteerd hem met zijn creatie.
Karin merkt op dat ze nu dus weet dat ze niet met sinterklaas thuis is. Op de vraag van Anouk of ze dat erg vindt reageert ze met: "aan de ene kant wel, aan de andere kant niet, het is een beetje dubbel". Bart zegt dat ze altijd naar huis kan als ze dat wil. Toen viel het geluid weer weg, behalve op de 2 streams die op buiten staan.
Bart is aan het verven, Karin zit bij hem. Vanwege het geluid zijn de gesprekken nu even niet meer te volgen...In de kamer lullen Willem, Ruud en Mauwries en Mauwries is voor zijn doen in een aardige praat bui. Het gaat over koetjes en kalfjes.

Anouk zegt nu dat ze het fantastisch vindt dat ze gebleven is en dat er dus nu daardoor straks geen nieuwe bewoner komt.

Dat was het even voor mij, ik moet even wat andere dingen doen, versla ze vanmiddag verder.

pi_222215
even een quote van de enige echte BB site:

Anouk in GTST

Anouk vertelt zondag tijdens het eten over haar eerste
verschijning op tv. Als figurant in de soap GTST. Ruud vindt
het machtig interessant: “Vond je het spannend?” Anouk:
“Heel spannend, ik was 17 of zo en moest aan een tafeltje
in een ijssalon zitten. Het was een scène met Jeff en dat
zoontje van Sylvia.” Willem kijkt nooit GTST dus weet hij niet
wie dat zijn. Anouk: “Oh. Maar dat is niet belangrijk.” Ze had
naar eigen zeggen maar ‘vijf minuten faam’, maar het was
heel erg leuk.”

21/11/99

Maar.... Anouk stond toch helemaal niet ingeschreven bij dat Casting buro????
Ik wordt er zo moe van dat Veronica zichzelf zo vaak tegenspreekt.....

maandag 22 november 1999 @ 14:59:00 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222216
1448

streams 2+4 buiten
stream 1 bank zonder geluid stream 3 af en toe geluid

de niet genomineerden zitten op de bank.. praten over honden en stuk maken van dingen door kinderen
A in de slaapkamer in een boekje aan het lezen
B aan het schrijven op groot wit papier en rekt zich uit, verveeld
gesprek op de bank niet te volgen .. gaat waarschijnlijk over opvoeden en opgevoed worden
sinterklaaskadootjes, zakgeld.. flarden grrrr

A: zingt uit ABBA CD boekje.. dancing queen, money money money op slaapkamer gaat zeer soepel take a chance on me
wordt gehoort in de woonkamer
K: zit ze in de dagboek kamer te zingen?
M: nee op de slaapkamer
A gaat steeds harder zingen ... en niet super slecht ofzo, praat heel veel in haarzelf, zelf correctie
K zit bij Bart aan tafel maar stream 3 op bank met de andere mannen
A: de winner takes it all

------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 22 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222217
Anouk is alleen op de slaapkamer, ze zing arghghghghgh, dancing queen, vanuit de cd-hoes. Hartstikke vals.
Stream 2 is de zak met het hout te zien.
Stream 3 werkt niet.
Stream 4 de dekbed overtrekken waaien emt de wind mee.

Kortom: niets nieuws.

what's life without BB

maandag 22 november 1999 @ 15:09:00 #31
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_222218
(GW=Geluid valt weg)
Stream1: Anouk leest op bed
Stream2: de tuin
Stream3: de woonkamer, Ruud op de bank
Stream4: DE TUIN! GVD!

Er wordt druk gepraat, maar als je 5 procent kunt beluisteren, dan is het veel: het geluid valt nl. steeds weg..

Voorbeeldje:
R als ik op een bankje zit in het park, dan kan ik uren naar een vogeltje zitten kijken
GW
W: je kan het niet meer heel maken
M hoe komt dat dan?
M Paniek?
W Nee, ik..
GW
M heel vreemd…
K Ja?
GW!!!!
M ja, is ook moeilijk, maar mijn vader gaat niet tegenstribbelen
GW, gotverdegotverdegotver
K voor die tijd, dan gaat-ie die van Claudia lenen
M: hahaha
GW
M misschien 7 gulden of zo, en dan liep-tie gewoon ……
K Ja, weet je je, dat is dus heel moeilijk, want ….
GW
K: nou, en dan gaat-ie dus niet, en dan komt Wim thuis, en
GW
K Omdat het niet kan, ik zeg gewoon dat-ie dat soort dingen moet leren, hij is heel makkelijk.
GW
W ..gekozen. Dan ziet-ie een sinterklaasboek
W de oudste is de zuinigste, de hand op de knip, als je die een kluit geld geeft, dan had-ie nu al een ton op de bank staan
K gek he, dat sommige in een gezin het wel hebben, en anderen niet
GW
M .. en dan ga je juist sparen. Maar je kan soms niet, als je kinderen hebt, dan wil je gewoon het beste voor de kinderen
GW
etc. etc.

Anouk zit op haar slaapkamer niet meer te lezen, maar teksten op te zingen uit een boekje.
("Dancing Queen", van Abba), gelukkig valt het geluid af en toe uit
Haha: Anouk zingt nu de Abba-klassieker: "The winner takes it all"

pi_222219
Anouk zit op haar bed te zingen - zó afgrijselijk vals en 'niet erbij', dat het lijkt alsof ze zingt om een enorme huilbui tegen te houden... (van de zenuwen, dus)
pi_222220
Ik ga toch nog maar even verder onder het Deriven (je moet toch wat), omdat volgens mij verder niemand meer meekijkt.

Bart zit nog steeds aan de eettafel, en is nog immer aan het knutselen. Volgens mij is hij met waterverf bezig. Anouk staat bij hem en samen babbelen ze wat.
Beeld en met name geluid is heel slecht en valt continu weg overigens.

In de woonkamer zijn nog steeds Ruud, Willem, Karin en Mauwries in gesprek, waarover weet ik niet, om de 20 seconden is het geluid weer voor een ahlve minuut weg. Ik zie Anouk nu inmiddels op de dames slaapkamer. Ze hangt over de breedte van haar bed en leest in iets, zie er uit als een soort agenda of dagboek, het is in elk geval geen leesboek. Ze huilt er in elk geval zachtjes bij. En nu is de camera weer weg daar
Ving net een kleine flard op van het gesprek in de woonkamer...zo te horen heeft Karin het er toch wel moeilijk mee nu, het besef dat ze niet thuis is met sinterklaas (tenzij ze zelf weggaat dus).
Nu wederom nergens geluid, stream 1 op de woonkamer, 2 en 4 buiten en 3 op Bart in de eetkamer (zeg inmiddels maar gerust knutselkamer).

Het lijkt me er toch op dat de 4 in de woonkamer de harde kern zijn. Bart is toch erg aangeslagen zoals ie nu overkomt. Hij is natuurlijk ook maar 1 keer niet genomineerd, en dat was toen met Steriel en Anouk, de 2 nieuwen. Hij denkt volgens mij een beetje dat Sabine en die nieuwelingen hem tot nu toe buiten schot hielden, niet om wie Bart is maar omdat de anderen nieuw zijn, en dat doet hem geen goed.
Weer beeld in de slaapkamer. Anouk zingt nu liedjes van Abba. Volgens mij zingt ze die liedjes vanaf de tekst uit een cd boekje. Ze gaat er wel in op zeg, staat tegen haar ebd aan met haar kont er een beetje ophangend te swingen en zingen.

Het gesprek in de woonkamer is afgelopen zo te zien, iedereen is opgestaan en is wat gaan doen. Bart en Karin zitten aan de eettafel, Anouk is uitgezongen en komt er nu ook bijstaan. Iedereen heeft de balen van het weer (het is in Almere dus ook pleuris weer). Zelfs de kippen zitten in hun hok merkt Anouk op.
Volgens mij is het weer knutseltijd (aaaaaaaaaaaaaaarrggghhhhh) Ruud zit nu in elk geval ook aan de eettafel evenals Anouk. Willem heeft net een groot vel wit papier gepakt en schuift ook aan aan tafel. Mijn vrees komt dus uit: Teleac tijd. Het geluid is weer onwijs slecht, heel zacht.

Pffffff saai. Eerst maar dit posten, is al lang genoeg denk ik

maandag 22 november 1999 @ 15:27:00 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222221
nou hoor ik liever Anouk zingen dan Mona maar goed het leek inderdaad alsof Anouk zenuwachtig zat te zingen
1521
B staat buiten een vliegruifje te schuren de rest zit aan tafel (zonder geluid op stream 1)
Bart schopt naar kippen en gaat naar binnen

feitje.. Willem zit op Bart zijn plaats aan tafel

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222222
Bart staat alleen buiten. Hij schuurt een dubbeldekker vliegtuigje. Deze heeft hij gemaakt van hout.

De rest knutselt nog. Willem vraagt aan Ruud of hij zijn armbandjes heeft gevonden. Deze was hij kwijt. Hij vindt ze achter de kast!
Ruud gaat ze nu inpakken

what's life without BB

pi_222223
Bart staat alleen buiten. Hij schuurt een dubbeldekker vliegtuigje. Deze heeft hij gemaakt van hout.

De rest knutselt nog. Willem vraagt aan Ruud of hij zijn armbandjes heeft gevonden. Deze was hij kwijt. Hij vindt ze achter de kast!
Ruud gaat ze nu inpakken

what's life without BB

pi_222224
15. 23Het geluid lijkt wat beter, maar eens even kijken waar ze het over hebben...
Ze zitten in elk geval met z'n allen te Teleacen aan tafel. Bart is zojuist even heen en weer geweest naar buiten om iets een beetje te schuren. Het is nu al even stil, niemand zegt wat. Hmm wel opvallend want het is nu al wel even stil. Stilte wordt doorbroken door Willem die het heeft over de camera's dat ze overal zijn en dat dus geen enkel cadeau een geheim meer is, dat alles zo al bekend is wie wat maakt voor wie. Een beetje 'Brits lagerhuis achtig' gemompel volgt.
"sweet like chocolate boy" zingt Bart nu even zachtjes. Ik vind de stemming toch wel weer erg tam en timide. Anouk begon net HET cliche begin van een sinterklaasgedichtje op te zeggen (dit hoef ik toch hopelijk niet uit te schrijven he?). Anouk gaat nu uitleggen wat een Almanak is...*zucht*
Ze laten nu de bewoners wat meer close up zien. Willem is met een vel papier en een pen in de weer, Ruud met een mesje en iets van gips denk ik aan het priegelen, Bart is met verven bezig. Yep, Anouk is bezig met het bedenken van een gedichtje. Bart zegt tegen Anouk dat het Big Brother is en niet BB, ze zeggen nooit BB. Mauwries grapt dat volgende week de weekopdracht dan wel zal worden dat 2 bewoners de letters BB op hun arm zouden moeten laten tattoeren. Hierdoor verandert het gesprek weer naar piercings en hoe onverwacht, Bart en Ruud beginnen meteen over tepelpiercings. Anouk kan al niet eens tegen het woord piercing, vind het maar eng. Karin vraagt aan Bart of het erotisch is, zo'n piercing. mwah zegt Bart...maar ik vindt het wel mooi. Vroeger had ik oorbellen. "Doe je dat om aandacht te trekken" vraagt Mauwries. Bart antwoord ontkennend.
En weer is het erg tam en rustig.....

Anouk leest nu een haar gedicht voor aan haar huisgenotes. Beetje simpel gedichtje. In het gedicht komt het over alsof Anouk Sinterklaas is (Sinterklaas is een tijdje weggeweest.... maar Als sinterklaas terugkomt...).

Hehe Anouk zegt: Ze weten nu natuurlijk nog niet wie er genomineerd zijn, dat ziet iedereen vanavond pas. Misschien wel via internet hoor ik iemand mompelen, maar zo zacht dat ik niet weet wie (van de mannen).

15.43 Stream 2 zoomt nu in op een kip die kennelijk nu wel naar buiten durft. Binnen is anouk onwijs schreeuwerig aan het doen. Bart loopt ogenblikkelijk naar zijn kipjes toe nu, heeft ook gezien dat ze wat beginnen rond te hobbelen. Irritante is dat ze dat laten zien op de enige stream die fatsoenlijk geluid gaf, de conversatie in de eetkamer is nu niet te volgen meer. Bart heeft de kippen ff wat te kanen gegeven en hoort en ziet nu een vliegtuigje. Zal wel niks zijn, hij gaat verder met het vullen van de emmer met water.
Ik kan buiten op de achtergrond wat mensen horen schreeuwen en fluiten en verder hoor ik een heipaal de grond in geslagen worden.

3 streams op buiten (waarvan 2 op Bart) en maar 1 stream binnen met nauwelijks werkend geluid nu. Deze gaat op de post, voordat ie te lang wordt.

pi_222225
15.52 Bart is inmiddels weer binnen. Ik heb 2 streams op binnen staan (1 en 3) maar stream 3 geeft geluid van buiten. Willem is een plattegrond van het huis aan het tekenen vang ik net op, hij legt Ruud uit wat wat voorstelt en waar de camera's zijn. Jammere is dat stream 1 bij mij continu wegvalt wat geluid betreft.

15.56 Bart is net weer naar buiten gelopen om zijn vliegtuigje te schuren. Met het beeld welke ik heb ziet het er best wel mooi uit, dat vliegtuigje. De kippen komen allemaal rond Bart staan nu. Op de achtergrond nog steeds gillende mensen nu en dan en het gehei.

Binnen is Ruud weer wat aan het kneden. Hij is vandaag wel heel erg rustig, evenals Willem overigens. Met een mesje is Ruud nu wat vorm aan het aanbrengen in zijn kleisel.

16.01 Bart is weer binnen. Ze zitten nu woorden te bedenken die rijmen op janken.

16.13 ze beginnen weer te zingen, Andre Hazes. Ondertussen heeft mijn ISDN lijn het voor de 2e keer in een week begeven , goddank heb ik ook kabel
De discussie gaat nu ook even over muziek, Hazes en dat soort dingen en slaat nu over naar homoseksuelen.

Willem verteld een verhaal over een vriend die hem een keer voreg even mee te komen om iets te bekijken. Was een pornoboekje met allemaal blote mannen erin. Die jongen vroeg vervolgens of Willem zijn broek wou laten zakken maar dat wou hij niet, hij was zeer verbaasd en ook wel geschrokken.

Ruud komt nu met een soortgelijk verhaal over toen hij 23 of 24 was.

Mauwries begint nu over een keer bij een vriend van hem wiens vader homoseksueel was, kan alleen verder moeilijk volgen wat er was.
Mauwries zegt wel na alles "maar dat vind ik verder helemaal niet erg"

Willem vertelt nu over een keertje op stap op een eiland met sportleraar, leraar duits en een homoseksueel. flink veel bier, vol terras. o Schiermonnikoog was het. Verder is het door het geschater lastig te volgen.

Anouk begint weer vals te bleren..."een beetje verliefd" en de rest begint mee te 'zingen' Anouk heeft thee gezet. Gesprek gaat nu over het gebruik van Engelse termen. Of iemand de 'sugar' gezien heeft vraagt Anouk.

Valt me op vanmiddag dat met name Ruud voor zijn doen erg stil is. Mauwries is juist aardig spraakzaam, evenals Bart.

Nu gaan ze weer verder over Nederlandse muziek, over Van Dik Hout, Volumia enz.

pi_222226
16.34 Het is weer vrij kalm, d personen die het meest praten zijn Mauwries, Bart en Anouk. Karin is ook vrij stil bezig.
Ik heb vandaag nog niemand kunnen betrappen op het afblaffen van Anouk, nog geen gekat gezien. Mauwries eet nu even een boterham tussen het geknutsel door.
Ik krijg zo langzamerhand een punthoofd van dat geknutsel, maar goed. Ze kleppen nu over zendpiraten en VOO, beetje nietszeggend allemaal. Ze halen allemaal wat dingen aan van radio uitzendingen.
Volgens mij werd net Karin geroepen door de stem, heb alleen geen idee waarom. Het geluid valt nu ook weer weg en de beelden worden ook weer steeds vager. Anouk vroeg zich wel af waarom Karin altijd. "ik ben toch ook een vrouw" zei ze. Willem is nog steeds bezig met zijn huis schets met camera's en wil straks nog even wat regels gaan opstellen. Karin zie ik nu trouwens inderdaad niet meer aan de eettafel zitten.
Karin is terug. Iets met de cadeautje is of komt morgenmiddag of zo. Ze hebben het over de soort stripboeken, Bart schijnt nog een niet zo een jovel stripboek in de handen gehad te hebben. Ze hebben toestemming gekregen die naar eigen inzicht weg te gooien.
pi_222227
Aha dat iets met die cadeautjes schijnt te gaan over speciaal soort oud postpapier om ze mee in te pakken en ze willen en krijgen speciale pennen of zo om daarmee de adressen en leeftijd en naam en zo op te schrijven.

Ik hoorde ook iets over morgen en 5 uur in combinatie met foto's, gedichtjes voorlezen.
Weet alleen niet of ze foto's krijgen van screenshot's of dat ze die gedichtjes dan in de DBK mogen voorlezen maar het zal wel zoiets zijn. Helemaal goed te volgens is alles niet namelijk. Zo te horen is Ruud bezig met een soort sfhinx te maken.

De redactie heeft overigens de gehele dag op stream 4 de tuin laten zien en op stream 2 een shot van de baal hout die buiten voor de achterdeur staat. zeer boeiend. stelletje ook die redacteurs bij VOO.

En toen was het weer stil tijdens het geknutsel. Toch veel van die momenten geweest zo in de loop van de dag dat even alles en iedereen stil viel. Ze lopen nu 'droog te kussen', maken allemaal kus geluiden. Ruud haakt er meteen op in door te zeggen dat ie best wel zin heeft om iemand te kussen nu (weer een zeer verrassende uitspraak van Ruud natuurlijk...NOT). Ik zie Bart nu weer close up met zijn vliegtuig. Best een mooi ding.

"Hoe is het nu Anouk?" vraagt Mauwries haar.
"Ik ben blij verlost te zijn van die etterbuilen" antwoord ze. Ze zeggen nu dat ze hopen op bier. Anouk zegt te hopen dat haar jaarclub 'Haai', waarvan niemand zich overigens de naam kon herinneren (bleek uit Karin haar vraag naar de naam net) en donderdag is als ze het huis uit gaat.

Anouk vraagt zich nu af waarom 'ze' (VOO dus) iets niet wouden doorgeven van/aan haar zus. Is me alleen niet duidelijk waar dit over gaat. En toen verviel iedereen weer in een minuten lange stilte

De Stem: "In de voorraadkamer zijn weer wat spullen gebracht". Onder andere melk en yoghurt. Ze zijn verbaasd dat het zo snel gekomen is. Ook hebben ze iets van bouwplastic gekregen. Ze blijven er wel vrij kalm onder in elk geval. Karin en Anouk liepen 1 keer met de armen vol terug uit de voorraadkamer, hebben alles weggezet en zitten nu weer aan tafel. Veel was het dus niet. Het bouwplastic is voor die baal hout die voor de deur staat, omdat dat wat slordig voor de camera staat zegt de stem (Hans). Of ze morgen die zak weg willen werken en dus het hout netjes even ergens aan de kant willen leggen, dan kunnen ze dit afdekken met het bouwplastic.

OK ik ga shoppen en voor me eten zorgen, tot zo ver voor vandaag voor mij wat de streams betreft.
Belangrijkste van de dag even samenvattend: Een spraakzame Mauwries, Bart en Anouk, de andere 3 juist er stil. En natuurlijk de nominaties, Bart en Anouk dus genomineerd. Bart was even van slag, Anouk was blij. Anouk is er 100% van overtuigd dat zij het huis uitgestemd zal worden door het publiek.
Hoop dat jullie alles met plezier gelezen hebben, tot een andere dag (morgen kan ik zeer ws niet ivm studie en stud. ver.)

Eet smakelijk allen

pi_222228
Deze Topic hebben we gesloten en de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt. Dedankt namens de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002345.html

pi_222229
Binky schreef:
Ze binden nu de riemen vast, en de minigolf gaat de lucht in.
De machinist toeterd, en iedereen fluit en schreeuwt: dank je wel.
Buiten het gebouw, staan nog 2 pakken, ik weet niet wat het is. maar het lijkt erop alsof de bewoners hierop wachten. Het lijken wel 2 pallets, waar spulletjes opliggen. 2 personen, doen hier net omheen.
En het eerste pakket komt de schutting over.
Anouk: wat is het???
Waarschijnlijk open haard hout.
Karin: geen cadeautjes.
Anouk: er zitten allemaal houten balken in.
Gelukkig, zegt ze.
Ruud: laten we die zak daarheen duwen.
Bart: er zit 1400 kg in.
En de 2de zak met hout wordt over de schutting getakelt.
Ruud en Bart proberen de zak een beetje duwen, zodat deze ongeveer op de juiste plaats terecht komt.
Karin: Nu hebben we hout genoeg voor dag en nacht.

Van de BB-site:
Baan weg
De midgetgolfbaan wordt opgehaald. Een grote kraan takelt het ding naar boven. Iedereen kijkt toe. Ze mogen zelfs een beetje helpen. Terwijl de baan omhoog wordt gehezen roept Ruud: “Daar gaat George Baker weer.” Eindelijk kan er weer worden gevoetbald. Het duurt niet lang voordat Willem staat hoog te houden. In ruil voor de midgetgolfbaan komen twee anderhalf meter hoge zakken vol met cadeaus de tuin in. Niet voor henzelf, maar voor de weekopdracht
----------------
open-haard hout of cadeaus ??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')