Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgevenquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
Ik kan binnekort mijn sportkaart opvragen, heb eindelijk mijn p binnen
Als ik me nu ga opgeven zal ik wel tot volgend jaar mogen wachtenquote:Op maandag 8 september 2008 18:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgeven.
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zienquote:Op maandag 8 september 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vervelend, jammer dat we er nog geen geld mee kunnen verdienen
Heb er trouwens ook eentje met een MRIscan maar weet nog niet of ik die ga afzeggen
Dat lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zien.
leukquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Slarioux het volgende:
Joepie de poepie ik mag fitnessen. Vandaag introductieles gehad.
Ik voel me echt een behoorlijk beetje dom dat ik daar overheen heb gekekenquote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ru.nl/uci/diensten_voor/studenten/wireless_ru/
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/quote:Op maandag 8 september 2008 20:40 schreef SterreMarit het volgende:
Miss_S, jij hebt een parkeerkaart hè? Hoe en waar heb je die geregeld?
Ennuh...weet iemand zo de inloggegevens die nodig zijn om t draadloos internet aan de praat te krijgen op de campus? Ik kan de netwerken wel vinden, maar die zijn uiteraard beveiligd...
*en ja, ik heb heus al gezocht op de site, maar kan het zo snel niet vinden en er is vast wel iemand hier die het gewoon al weet*
15¤ / maand! Ben ik even blij dat ik zon gratis pasje heb!quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/
Succes
Wel lekker rustig trouwens op de parkeerplaatsen ipv op de han waar er nooit plek was
Precies. Gewoon nieuwe contacten maken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Een van de meisjes waar ik veel mee optrok afgelopen weken is alweer van studie gewisseld![]()
Nouja nog 400 'klasgenootjes'
ik heb nog geen fatsoenlijk programma dus dan sta ik een beetje verloren in die zaal. Vanaf volgende week kan ik ècht trainenquote:
Ik ga donderdagmorgen. Heb ik het iig een x gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem 't er nog even vanwant tsja.. volgende week moet ik ook aan de bak
Kom op, je kan het!!111quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik had bijna gezegd: tof, ga ik meemaar 9.00uur...
dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kom op, je kan het!!111
Gaan we volgende week een x
Nee, wel van prof. dr. Bak, die is tof.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
Iemand ooit colleges gehad van mr. Tak
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met wat opfriscursussen strafrecht en mijn god wat hoort die man zichzelf graag praten zeg
volgende week ga ik dinsdag om 17.00uur spinnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat vind ie wel van zichzelf![]()
Moblo we moeten ff een sportdate afspreken
die is nog niet vol hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spinning di 16 sep 2008 17:00-18:00 nee Spinningruimte Peters
En dan ´s avonds nog waterpoloen. Ik ga dood. Maar primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die is nog niet vol hoor
gezellig
jij kan ook nog mee Sla
Ahh daarom staat er dus niet etenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
Bak geeft Engels toch?
Nou het eerste halfuur van dat hoorcollege van Tak had ik wel kunnen skippenGaat ie uitleggen dat de Telegraaf geen krant voor juristen is en je de NRC maar moet aanschaffen, je niet mag eten en drinken in de CC's, want dan komen er muizen en let iedereen op de muis en niet op hem en als klap op de vuurpijl z'n quote dat ie nooit grappen vertelt tijdens zijn college, behalve wanneer deze spontaan komen...
Gewoon zeggen dat je diabeticus bent! En niemand die je stoort tijdens je feestmaal tijdens het college!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh daarom staat er dus niet etendie uitleg hebben wij nog niet gehad
Ik heb het gedaan vandaag, en beide tips, inderdaad. Heb me compleet kapot gefietst maar ben wel weer zo geweest dat ik af en toe aan het einde ff vals speelde; wilde niet compleet van mijn fiets lazeren. Had het na vijf nummers ook wel gehad ("bijna bij het eind van het tweede blokje!!!!")quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Adelante het volgende:
Neem genoeg water mee en een handdoek (je zweet je kapot) en ga niet te enthousiast met je weerstand, want je flikkert (spreek uit ervaring) na 4 nummers van je fiets af. Succes
En bij Informatica/kunde is t juist extra makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |