Nee, tenzij je notes geld op zouden leveren .quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus eigenljik loont het om op fok een klootzak te zijn.
Juist niet, 0 notes inkijken kost je niks.quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus eigenljik loont het om op fok een klootzak te zijn.
Moet jij wetenquote:
Je hebt al een abbo genomen pisvlekquote:Op maandag 1 september 2008 10:02 schreef Chriz2k het volgende:
Optie 1: Mensen die betalen voor opties die eigenlijk helemaal niet boeiend zijn.
Optie 2: Mensen die betalen om FOK! te steunen. (lees: om de Hummer van Danny te financiėren.)
het is maar internet hoorquote:Op maandag 1 september 2008 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij gaat ook dagelijks naar de politie om te zeggen dat je ergens te hard hebt gereden en daarna breng je een bezoekje aan BREIN om te melden dat je muziek download? Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden.
Verder snap ik niet waarom men de banners weg wil hebben. Ik vind ze niet eens irritant. Tenminste, op het forum. Op de FP komen wel eens van die advertenties die je hele scherm gebruiken, maar daar kom ik toch bijna nooit.
Eh ik denk niet dat je mij moest quote maar degene die voor mij postte.quote:Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef Osramp het volgende:
[..]
Moet jij wetenEr zijn zoveel gebruikers op fok, daar is echt geen mankracht voor om uit te gaan zoeken wie een bannerblocker gebruikt. En wat dan nog als iemand het ontdekt en je eraf trapt? Houdt de wereld op met draaien ofzo? Moet je dan ledematen missen? Kom nou, misschien wordt het leven dan wel leuker.
quote:
Zijn het er echt zoveel?quote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Ik betaal maar 3 cent per note, dat is wel te doen.
Ik heb stiekem afgerond, het zijn er 135quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Zijn het er echt zoveel?
Post hier eens de meest schokkende cq. sappige note?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb stiekem afgerond, het zijn er 135.
idd. Sorry.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Eh ik denk niet dat je mij moest quote maar degene die voor mij postte.
De kokos-note!quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post hier eens de meest schokkende cq. sappige note?
Pass me doekoe dan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post hier eens de meest schokkende cq. sappige note?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |