quote:Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige reden dat de crew tag er nog staat is omdat SF hem nog niet heeft weg gehaald
En dan nog. Ik betaal niet om te werken. Ik betaal om Fok! te steunen.
en de meer waarde van het tagje is?quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik doe het voor het tagje, de banners/ads uitschakelen is mooi meegenomen
Dat je internet piemel er langer van wordt.quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
en de meer waarde van het tagje is?
ik let daar niet eens op
quote:Ik geef niet aan 'goede doelen'.
Ik maak, nu incl. Fok!, per maand ¤34 aan goede doelen over. Ja, daar voel ik me beter door. En ik schaam me er ook niet voor (die ¤30 wordt verdeeld onder Greenpeace, Amnesty en het Aids Fonds).quote:. Jij roept zeker ook graag gedaan tegen kanker patientjes op straat omdat je 2 euro in een collecte bus hebt gedaan.
hoi verzuurde ex-modquote:Op maandag 1 september 2008 11:05 schreef tonks het volgende:
[..]. Jij roept zeker ook graag gedaan tegen kanker patientjes op straat omdat je 2 euro in een collecte bus hebt gedaan. Als je echt zo'n goed mens was had je al lang 5 euro overgemaakt, maar nee hoor nu kunnen mensen zien dat je betaald hebt en iedereen wilt opeens betalen voor een beter fok
Kijk, jij begrijpt het!quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je internet piemel er langer van wordt.
eens. ik ga ook geen abonnement nemen, maar wie dat wel doet moet dat lekker zelf weten. Danny heeft al genoeg aan me verdiend omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen met m'n notes.quote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zie mezelf niet snel een abbonement nemen, maar ik snap niet goed waarom er zo op mensen die het wel doen zo gebashed moet worden eigenlijk.
En was het bevredigend ? Wat las je zoal in die notes ?quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eens. ik ga ook geen abonnement nemen, maar wie dat wel doet moet dat lekker zelf weten. Danny heeft al genoeg aan me verdiend omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen met m'n notes.
Dat is fok nu eenmaalquote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zie mezelf niet snel een abbonement nemen, maar ik snap niet goed waarom er zo op mensen die het wel doen zo gebashed moet worden eigenlijk.
dat je een note krijgt voor het minste of geringste. van de 23 zijn er 2 of 3 terechtquote:Op maandag 1 september 2008 11:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En was het bevredigend ? Wat las je zoal in die notes ?
Ik dacht dat notes alleen negatief warenquote:Op maandag 1 september 2008 11:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat je een note krijgt voor het minste of geringste. van de 23 zijn er 2 of 3 terecht![]()
heb zelfs een note gehad voor een discussie over een citroentje in je witbier, die niet eens heel erg onvriendelijk was, niet over het randje iig![]()
en dat ik ook 1 positieve note heb
komt door dat gebagger van jequote:Op maandag 1 september 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
Ik ga ook niet betalen, al ben ik wel benieuwd hoe ik aan 31 notes kom![]()
ik doe een willekeurig gokje, rellen/kloten in VBLquote:Op maandag 1 september 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
Ik ga ook niet betalen, al ben ik wel benieuwd hoe ik aan 31 notes kom![]()
quote:
Ik vind dat Jos die 4,50 nu naar jullie over moet maken.quote:Op maandag 1 september 2008 11:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik doe een willekeurig gokje, rellen/kloten in VBL
In mijn geval wel ja. En niet boeiend, vaak alleen maar quotes van "scherpe" posts die niet goed begrepen zijn door het plaatselijke blauwe volk. Verder kan je ook niet zien wie de note gemaakt heeft. Zonde van 't geld, die verdomde nieuwsgierigheid ookquote:Op maandag 1 september 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat notes alleen negatief waren
Dat ben je zelf schuld, fok past zich qua snelheid aan aan het begripsvermogen van de gebruikerquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Hagelkaas het volgende:
Misschien dat mijn pagina dan een keer binnen de 10 seconden laadt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |