Zegt de opperklager van FOK!quote:Op maandag 1 september 2008 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Optie 3 :mensen die niets beters te doen hebben in hun leven en maar klaagtopics openen om het openen...
Inderdaad, de schijnheiligeid op zijn bestquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef tonks het volgende:
Mensen die betalen om fok te steunen en dat dan 20 keer laten weten in het topic
" IK doe het voor fok hoor!!1 "
Mja, waarom anders? Voor die kutopties hoef je het niet te doen want het heeft echt totaal geen toegevoegde waarde. Ze zouden beter een banner kunnen vervangen met een oproep om een vrijwillige bijdrage te doen, want ik kan me niet voorstellen dat er iemand uit de crew ook maar serieus denkt dat ze iets extra's bieden met die abonnementenquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef tonks het volgende:
Mensen die betalen om fok te steunen en dat dan 20 keer laten weten in het topic
" IK doe het voor fok hoor!!1 "
Hoe zit het het dan met die notes ?quote:Op maandag 1 september 2008 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dan 4.50 (administratiekosten !11) om je notes in te zien. En elke keer bij nieuwe notes weer opnieuw moeten betalen
Niet, het is voor mods onder elkaar om notes te maken als je bijvoorbeeld post in PUB als je 40+ bent of als je in OUD post als je dat nog niet bent. Dat soort onzin staat er in, absoluut niet de moeite waard om het na te lezen dus en al helemaal niet tegen betaling...quote:Op maandag 1 september 2008 10:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hoe zit het het dan met die notes ?Ik blijk er 5 te hebben maar heb er nog nooit iets van gemerkt ofzo.
Hoe lees je normaal een note dan ?
Balen zeg, als zo'n tag inmiddels een statussymbool is dan zit zo'n gratis 'oranjefan' tag er zeker ook niet meer inquote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik doe het voor het tagje, de banners/ads uitschakelen is mooi meegenomen
statussymbool mijn reet, ik mis mijn [moderator] tag nu pasquote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Balen zeg, als zo'n tag inmiddels een statussymbool is dan zit zo'n gratis 'oranjefan' tag er zeker ook niet meer in
De Davidster van FOK!quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Thnx voor de uitleg !quote:Op maandag 1 september 2008 10:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet, het is voor mods onder elkaar om notes te maken als je bijvoorbeeld post in PUB als je 40+ bent of als je in OUD post als je dat nog niet bent. Dat soort onzin staat er in, absoluut niet de moeite waard om het na te lezen dus en al helemaal niet tegen betaling...
Ik vind jou een ontzettende likker.quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |