quote:Op maandag 1 september 2008 01:45 schreef NeeEcht het volgende:
Ja
eigenlijk is t gewoon een verkapte mini-comaquote:Op maandag 1 september 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
14 uur achter elkaar slapen, dat vind ik knap
props!
Slaap lekker he!quote:Op maandag 1 september 2008 02:54 schreef SharQueDo het volgende:
Slapen is voor mietjes. Echte mannen blijven wakker.
Je gaat om 3 uur 's middags naar bed? En stapt er 12 uur later weer uit?quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde denk ikIk ga elke dag om drie uur naar bed om toch pas twee uur later in slaap te vallen. En dan word ik de volgende ochtend (!) rond 3-4 uur weer wakker.
Tips?
blowen!quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde denk ikIk ga elke dag om drie uur naar bed om toch pas twee uur later in slaap te vallen. En dan word ik de volgende ochtend (!) rond 3-4 uur weer wakker.
Tips?
Heb ik ook last van neem gwn een paar red bull...quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Tips?
quote:
Eerder gaan slapen, rond 10 's avonds. 5 uur op, koeien melken enzoquote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Tips?
Niet dagelijks.quote:
Nou daar kunnen we wat mee, captain obviousquote:
Blijkbaar vinden een hoop mensen dat niet zo obvious.quote:Op maandag 1 september 2008 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou daar kunnen we wat mee, captain obvious
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |