dat is onweer dat heul ver weg is...quote:Op maandag 1 september 2008 01:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is onweer nu zonder donders?
Ga ff wat doeken over mijn spiegels gooien hoorquote:Op maandag 1 september 2008 01:19 schreef Palomar het volgende:
Hier ook alleen flitsen... zullen spoedig ook wel donders worden...
dus
Bidden werkt niet hoor! Flink vloeken komt die bliksem vanzelf op je af!quote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik bid (lol ik zei bid)voor onweer maar er komt geen moer hier.
mag ik zeggen dat ik je niet geloof?quote:Op maandag 1 september 2008 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.... Ik zit er net boven (Veenhuizen)
(haha nee niet in een gevangenis....)
Ik ben al een tijdje bezig, maar het helpt niet.quote:Op maandag 1 september 2008 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bidden werkt niet hoor! Flink vloeken komt die bliksem vanzelf op je af!
Mag... Maar tis toch zoquote:Op maandag 1 september 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik je niet geloof?
...het is zo!quote:
Ik ben bang voor onweer dus ik blijf wakker de hele nacht tot het voorbij is.quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaaaah het is nog vet ver weg maar er was een keiharde donder... Wil jij mij gezelschaphouden zhe devilll?
[edit]
En nog een hele velle en die voelde ik helemaal trillen....
quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaaaah het is nog vet ver weg maar er was een keiharde donder... Wil jij mij gezelschaphouden zhe devilll?
[edit]
En nog een hele velle en die voelde ik helemaal trillen....
En nog online?quote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme tiefus onweer... De stoppen sloegen twee keer doorletterlijk niet figuurlijk...
Naja het was zo'n schakelaar... (draaiknop)... Maar ik ben a-technisch behalve met computersquote:Op maandag 1 september 2008 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En nog online?
Ooit zag ik een bliksem op de deurklink in huis flitsen...hoe dit kan weet ik niet denk dat het insloeg in het huis zelf..maar goed de deurklink gaf ineens een felle flits!
Brrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |