Jij bent goed bezigquote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb trouwens laatst de DVD John Fogerty - the long road home gekocht + dubbel cd![]()
![]()
![]()
+3 kudo's voor mij...
Gast, dit topic is dus echt niet verzonnen!quote:Op maandag 1 september 2008 11:18 schreef freak1 het volgende:
goede fantasie!
quote:Op maandag 1 september 2008 01:10 schreef BaronPils het volgende:
muziekkeuze Creedence Clearwater Revival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een regelrecht schandaal dat grootheden zoals jij en ik nog niet massaal erkend worden door de massa!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef BaronPils het volgende:
He phalli, zorg eens dat dit topic wat populairder wordt. Twee-regelige topics zoals deze krijgen vele pagina's vol reacties, terwijl er op meesterwerken zoals dit topic van mij slechts schaars wordt gereageerd. Vuilakken, wees eens niet zo lui en lees de prachtige OP! En vervolgens reageren maar. Succes!
Het is moeilijk hier nog eens iets aan te te voegen. Zoals je ongetwijfeld niet ontgaan is worden de door jou genoemde tweeregelige topics vooral vol gezet met afzeiken van de TS of zwakbegaafde discussies, en dit topic leent zich daar simpelweg niet voor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef BaronPils het volgende:
He phalli, zorg eens dat dit topic wat populairder wordt. Twee-regelige topics zoals deze krijgen vele pagina's vol reacties, terwijl er op meesterwerken zoals dit topic van mij slechts schaars wordt gereageerd. Vuilakken, wees eens niet zo lui en lees de prachtige OP! En vervolgens reageren maar. Succes!
quote:
Zalig zijn de onwetenden van geest..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Het is moeilijk hier nog eens iets aan te te voegen. Zoals je ongetwijfeld niet ontgaan is worden de door jou genoemde tweeregelige topics vooral vol gezet met afzeiken van de TS of zwakbegaafde discussies, en dit topic leent zich daar simpelweg niet voor.
Hahaha, dan maak je zo'n kwaliteits-OP en dan verval je in dergelijk infantiel gedrag om je thread maar aan minstens 3 pagina's te helpen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:05 schreef BaronPils het volgende:
Ha! Het topic wordt weer eens omhooggeschopt! Plezier en vreugde vullen mijn hart.
Tijd voor een bierdiscussie:
Heineken![]()
Grolsch![]()
Bavaria![]()
Baron Pils
Ik wait utquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |