Feliquote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze is de halve dag weg daar niet van.
Thanks
Ze krijgt al suprise postquote:Op woensdag 10 september 2008 12:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Kan je wel een leuke surpriseparty organiseren
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Merovingian het volgende:
!dikketieten++
Ohnee, dat was op IRC.
Laat me raaien; ze moest werken?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze is de halve dag weg daar niet van.
Thanks
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Merovingian het volgende:
!dikketieten++
Ohnee, dat was op IRC.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:03 schreef PunkPanther7 het volgende:
hoe zie je dat dan dat het dezelfde hoogte is? er staan toch nergens hoogtemarkeringen bij
Gefeliciteerd, en nog een gezellige avond gewenst!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig is.
Neuh ze had vrijgenomen om der nieuwe juwwel vision 260 bak op te halen en alvast in te richten:quote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat me raaien; ze moest werken?
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaardenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef Cothen het volgende:
Morgen maar eens vragen hoe de vork in de steel steekt.
Hell yeah spannendquote:Op donderdag 11 september 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaarden
Oeh oeh.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaarden
kort maar krachtig: hoi collegaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar ga je werken dan?
En wat ga je doen?
Vanaf aanstaande maandag, werk ik eindelijk voor Capgemini.
Je bent er vroeg bijquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef mschol het volgende:
zo vandaag alvast verlof aanvraag voor eind v/h jaar ingediend... ben benieuwd..
moet wel, aangezien praktisch iedereen vrij zal willen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |